Aparat fotograficzny

Data: 2017-10-08 23:47:36
Autor: Jacek Maciejewski
Aparat fotograficzny
Wpadł mi przypadkiem w ręce aparat fotograficzny na którym pisze:
Yashica Zoom Z 105 Kyocera. To aparat na film. Ponieważ kompletnie się
na tym nie znam, chciałbym zapytać czy w dzisiejszych czasach jest on
coś wart.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-10-09 00:57:28
Autor: Uncle Pete
Aparat fotograficzny
On 2017-10-08 23:47, Jacek Maciejewski wrote:
[...]

Wystaw na Allegro od 1 zł, to się dowiesz.

Data: 2017-10-15 13:58:09
Autor: dagon0@vp.pl
Aparat fotograficzny
W dniu niedziela, 8 października 2017 23:47:37 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
[...]

Aparat nawet fajny, ale obawiam się że niewiele wart.
Choć czasy kiedy aparaty na materiał światłoczuły kupowało się za czapkę gruszek na szczęście minęły.
Pozdrawiam Marcin

Aparat fotograficzny