Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Aparat na rower - lustrzanka, kompakt, superzo om, 4/3? Pytanie do oblatanych rowerzystów i focia rzy [Canon SX1, Canon 450D, Panasonic G1, Nikon D90]

Data: 2009-03-03 09:58:19
Autor: Dominik Mirowski
Aparat na rower - lustrzanka, kompakt, superzo om, 4/3? Pytanie do oblatanych rowerzystów i focia rzy [Canon SX1, Canon 450D, Panasonic G1, Nikon D90]
#:-) gps wyklepał(a) :

No, i wreszcie moje PYTANIA do rowerowych fociarzy:
1. Czy ktoś z Was używał podane modele, a może inne o podobnych
parametrach i zbliżone do ideału?
2. Jak radzicie sobie z zabezpieczeniem aparatu, chodzi szczególnie o
lustrzanki?
3. Jakie są wasze przemyślenia co do doboru sprzętu foto na rower?

Miałem długi czas S1IS i wymieniłem na 450D - już pierwszy to były duży aparat na rower ale dobre auto spory zoom to rekompensowały.

Teraz mam 450D o jeszcze większa kolubryna od S1 - wyciągnąć i strzelić na auto, no fajnie ale wypadało by zobaczyć histogram ew coś tam pomieszać aby lepszą fotkę zrobić... Bardzo dużo czasu na to idzie :(.

W międzyczasie kupiłem Panasonica DMC-LX2 i muszę przyznać, że obecnie to mój ulubiony aparat na wycieczki rowerowe - 10Mpix, akumulator ze sporym zapasem, ustawienia manualne są ale auto wystarcza aż nadto.
--
Dominik Mirowski
e-mail NA