Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Aparat na rower - lustrzanka, kompakt, superzoom, 4/3? Pytanie do oblatanych rowerzystów i fociarzy [Canon SX1, Canon 450D, Panasonic G1, Nikon D90]

Data: 2009-03-03 09:24:03
Autor: CeZ__134
Aparat na rower - lustrzanka, kompakt, superzoom, 4/3? Pytanie do oblatanych rowerzystów i fociarzy [Canon SX1, Canon 450D, Panasonic G1, Nikon D90]

No, i wreszcie moje PYTANIA do rowerowych fociarzy:
1. Czy ktoś z Was używał podane modele, a może inne o podobnych parametrach i zbliżone do ideału?
2. Jak radzicie sobie z zabezpieczeniem aparatu, chodzi szczególnie o lustrzanki?
3. Jakie są wasze przemyślenia co do doboru sprzętu foto na rower?

Z góry dzięki za podzielenie się Waszymi doświadczeniami.

Najpierw odpowiedz sobie na pytanie..czy zamierzasz foty ktore robisz na rowerze drukowac powyzej 10 x 15 ?.. czy tylko przegladasz je na monitorze ?..

Ja Ci powiem tak;
Sam jestem posiadaczem lustra,ale;stwierdzilem ze nie mam zamiaru tarmosic 2,5 kg na plecach jadac 40 km/h gdzies z gorki-po prostu bezsens...dlatego.. wziolem strego kompakcika nikona  i stwierdzilem: ze jesli mam sie gdzies wyglebic ( rozne przypadki-nawet prosta droga ) to wole go rozwalic niz lustro za gruba ksae :).
Osobiscie swoich fot nie drukuje z wypraw rowerowych,jedynie przegladam chcac pokazac rodzinie,znajomym gdzie bywalem,i tyle..:)
A wracajac do bajerow aparatu,ten ktory posiadam nie ma absolutnie zadnych bajerow typu odchylane lcd itp.. i powiem Ci ze w niczym mi to nie przeszkadza ! :) po prostu ,robie fote,i myk aparat do kieszeni i dalej heja :)
Nie mialbym czasu na wyciaganie z plecaka lustra baa! a tymbardziej jadac i uwazajac jedynie na aparat ,a nie cieszyc sie  jazda ( domyslam sie ze jezdzisz rowniez po gorach ) wiec sam tu powinienes wiedziec jak to jest jezdzac po sliskich kamieniach itp:)
A tak btw,to jaki aparat wybierzesz zalezy tylko od Ciebie..,ze swojej strony moge polecic Ci tylko Optyczne.pl gdzie znajdziesz testy roznych kompaktow i nie tylko :) mysle ze ow strona pomoze w podjeciu decyzji :)

pozdrawiam

CeZ__134