Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »   Aparat na rower - lustrzanka, kompakt, superzoom, 4/3? Pytanie do oblatanych rowerzystów i fociarzy [Canon SX1, Canon 450D, Panasonic G1, Nikon D90]

Data: 2009-03-03 11:04:56
Autor: dziki
Aparat na rower - lustrzanka, kompakt, superzoom, 4/3? Pytanie do oblatanych rowerzystów i fociarzy [Canon SX1, Canon 450D, Panasonic G1, Nikon D90]
Użytkownik "#:-) gps" <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:goi0j4$rq4$1news.onet.pl...

A więc zanabyłem. Ale jutro odsyłam do sklepu.

dobrze zrobiles. Mialem s5 is, czyli model wczesniejszy, ale ta sama obudowa. Wysypal mi sie po 3 miesiacach uzywania. Baterie (duracell) zarl w tempie 2 razy szybszym niz wiekowa juz bateria w moim poprzednim G3. Jakosc wykonania nijak ma sie do starusienkiego g3, choc zdjecia na nastawach manualnych robil calkiem przyzwoite.

wez pod uwage, ze jak kupujesz tania lustrzanke to na dzien dobry musisz tez sie liczyc z kupnem porzadnego obiektywu tak zeby wykorzystac potencjal body, a to jest koszt 1/2-2/3 ceny tej lustrzanki.
Nowe lustrzanki (np wyzsze modele sony alfa) maja juz AFAIK mozliwosc podgladu robionej fotki na wyswietlaczu.

pozdrawiam,
dziki.