Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?

Data: 2012-07-25 09:49:11
Autor: Pszemol
Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
Tak sobie czytam o nowym Canonie EOS-M (lustrzanka bez lustra...):
http://www.bhphotovideo.com/indepth/canon/announcements/canons-first-mirrorless-camera-eos-m?BI=8911&kw=CanonMirrorlessArticle
.... i zastanawiając się czy byłby fajnym zastępcą mojego PowerShot G9
którego używam głównie do nurkowania dochodzę do wniosku, że chyba
nie zrobią mu obudowy podwodnej skoro większość ustawień aparatu
odbywa się przez ekran dotykowy... Zdaje się, że coraz trudniej będzie
znaleźć dobry aparat do nurkowania pod wodą skoro nowe maszynki
będą sterowane przez touchscreen i tylko taką drogą.

Data: 2012-07-25 21:23:23
Autor: mt
W dniu 2012-07-25 16:49, Pszemol pisze:
[...]

Nie wiem do jakiej głębokości nurkujesz, ale jeżeli nie jest to więcej niż 10-12 metrów, to może zainteresuj się Olkiem Tough TG-1 iHS. W porównaniu do G9 ten Olek posiada szeroki kąt (25 mm), w miarę jasne szkło na szerokim (f2.0), no i obędziesz się bez żadnej obudowy. No chyba, że chcesz czegoś z dużą matrycą, to wtedy faktycznie trzeba szukać czegoś innego.

--
marcin

Data: 2012-07-25 17:35:09
Autor: Pszemol
"mt" <fragless@interia.pl> wrote in message news:juph37$duv$1node2.news.atman.pl...
[...]

Po pierwsze - głębokość do nurkowania. 12 metrów nie wystarczy.
Co najmniej 20, a lepiej 30 metrów plus jakiś margines bezpieczeństwa.
Oryginalna obudowa do mojego G9 ma nominalną głębokość max 40 m.

Po drugie - oprócz jasnego obiektywu istotne jest szybkie ostrzenie
i dobre kręcenie filmów, najlepiej HD. A tego mój G9 nie ma, niestety.
Ostrzy bardzo powoli przy słabym świetle, ma duże szumy matrycy
no i nie kręci HD a ledwie VGA przy 30 klatkach na sekundę.

Data: 2012-07-26 12:09:00
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

może jest jakas obudowa podwodna do ipada :)

Data: 2012-07-26 13:17:03
Autor: Pawel Gancarz

http://www.youtube.com/watch?v=7vOpj90UR6c
--
We all go a little mad sometimes.
Norman Bates

Data: 2012-07-26 14:00:05
Autor: Marek Dyjor
Pawel Gancarz wrote:
W dniu 2012-07-26 12:09, Marek Dyjor pisze:
może jest jakas obudowa podwodna do ipada :)

http://www.youtube.com/watch?v=7vOpj90UR6c

no i problemy kolegi rozwiązane...  ;-)

Data: 2012-07-26 07:22:19
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:jurbg2$2kh$1news.task.gda.pl...
Pawel Gancarz wrote:
W dniu 2012-07-26 12:09, Marek Dyjor pisze:
może jest jakas obudowa podwodna do ipada :)

http://www.youtube.com/watch?v=7vOpj90UR6c

no i problemy kolegi rozwiązane...  ;-)

Mareczku, naprawdę uważasz to za jakiś śmieszny dowcip?
Ile Ty masz latek, chłopczyku?

Data: 2012-07-26 17:35:10
Autor: Marek Dyjor
Pawel Gancarz wrote:
[...]

ja mam sporo lat ale ty za to nie masz poczucia humoru...  czy używanie jabłek jest tak traumatycznym przeżyciem ze odbiera dobry humor. Jeśli tak to współczuję. :)

Data: 2012-07-28 08:36:17
Autor: Pszemol
Pawel Gancarz wrote:
[...]

Poczucie humoru nie oznacza że każdy śmieje się z najgłupszych
rzeczy - jedni lubią kabarety, benny hilla i dowcipy o pierdzeniu i sex,
a inni są amatorami bardziej wyrafinowanego humoru...

Ty strzeliłeś jak kulą w płot, bo ani iPad'a nie posiadam ani nie
pisałem nigdzie że jest to dobry produkt do foto pod wodą.
A więc tania próba wyśmiania się, ale bardzo nieudana...

A pytam poważnie bo rozważam wymianę G9 na coś nowszego.

Data: 2012-07-29 10:51:13
Autor: Marek Dyjor
Pawel Gancarz wrote:
[...]

nie kulą w płot tylko celny strzał... i trafienie prosto w splot słoneczny.

nabzdyczyłeś sie jakbym ci zażucił niewiadomo co, a ja tylko nawiązałem do twojego znanego fanboyostwa marki Apple.

pozdrowienia :)

Data: 2012-08-01 09:28:24
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:jv2tht$kdr$1news.task.gda.pl...
[...]

Nie oceniaj sam swojej celności bo ja widzę, że nie byłeś wcale celny.

Trafiłeś kulą w płot bo to moje "znane fanboystwo" jest bujdą - marki
Apple mam zaledwie iPhone 4, dosłownie jeden produkt Apple!
Sam widzisz że to posądzanie mnie o fanboya Apple jest bardzo na wyrost.

Data: 2012-08-02 18:06:15
Autor: Marek Dyjor
Pszemol wrote:
[...]

gdybyś nie był funboyem apple to byś sie tak nie nabzdyczył na mój żart, tylko sam sie z niego pośmiał:)

Data: 2012-08-03 06:11:42
Autor: Pszemol
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in message news:jve8hc$n6s$1news.task.gda.pl...
[...]

Ciekawa logika... pogratulować.
Jednakowo skuteczna jak ta, która doprowadziła Cię do wniosku
że jestem fanboyem Appla który ma desktopa Della i laptopa Toshiby
i jeden z moich telefonów to iPhone Apple. Żałosne.

Data: 2012-07-26 19:28:50
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Po drugie - oprócz jasnego obiektywu istotne jest szybkie ostrzenie

Jasne obiektywy mają nie najlepszą zdolność rozdzielczą. Dodatkowo autofokus działa dobrze z kontrastowymi obiektami na pierwszym planie. Jeśli obiekt jest w drugim planie i mało kontrastowy, to autofocus wybiera to co jest kontrastowe. Tu człowiek jest dużo lepszy, w wyborze co jest ważne.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-28 08:38:27
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jus5pi$sb0$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Po drugie - oprócz jasnego obiektywu istotne jest szybkie ostrzenie

Jasne obiektywy mają nie najlepszą zdolność rozdzielczą.

A jakie to ma znaczenie przy fotografii pod wodą w warunkach słabego światła?
Innymi słowy - co Ci z dużej rozdzielczości skoro nic nie widzisz poza szumem matrycy?

Dodatkowo autofokus działa dobrze z kontrastowymi obiektami na pierwszym
planie. Jeśli obiekt jest w drugim planie i mało kontrastowy, to autofocus
wybiera to co jest kontrastowe.

Jak zwykle piszesz mnóstwo truizmów ale nie na temat. Po co?

Tu człowiek jest dużo lepszy, w wyborze co jest ważne.

Nie pod wodą. Ręczne ustawianie ostrości to zły pomysł.
Widać, że nie fotografowałeś nigdy niczego pod wodą, ale sporo
jak zwykle masz do powiedzenia w każdym wątku.

Data: 2012-07-29 06:32:48
Autor:
> [...]

Innymi słowy - co Ci z dużej rozdzielczości skoro nic nie widzisz poza szumem matrycy?

Ostrość obrazu, takie zabytkowe określenie
Jak dochodzisz do NEP to co się dziwisz.

> [...]
> wybiera to co jest kontrastowe.

Jak zwykle piszesz mnóstwo truizmów ale nie na temat. Po co?

Jak zwykle nie rozumiesz o czym mowa, wtedy reakcją obronną jest to co teraz zastosowałeś.
Powtórzę albo sprzęt decyduje gdzie jest ostrość, albo ty, jeśli dorosłeś do tej roli.

> [...]

Widać, że nie fotografowałeś nigdy niczego pod wodą, ale sporo
jak zwykle masz do powiedzenia w każdym wątku.

Znowu reakcja obronna, albo ty komponujesz obraz albo automatyka.
Tylko w tym drugim przypadku będziesz pstrykaczem.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 08:42:51
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv2leg$9kj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

szumem matrycy?

Ostrość obrazu, takie zabytkowe określenie
Jak dochodzisz do NEP to co się dziwisz.

NEP?
Odpowiedz na pytanie.

> [...]

zastosowałeś.
Powtórzę albo sprzęt decyduje gdzie jest ostrość, albo ty, jeśli dorosłeś do

Rozumiem doskonale że nigdy nie robiłeś żadnych fotek pod wodą w oceanie.

> [...]

Znowu reakcja obronna, albo ty komponujesz obraz albo automatyka.
Tylko w tym drugim przypadku będziesz pstrykaczem.

Nie masz żadnych szans ustawiać ręcznie ostrości ruchomym obiektom
pod wodą gdy sam jesteś również ostro ruszany falami - wie to ktoś
kto choć raz próbował robić fotki w oceanie. Ty masz wyobrażenie kogoś
kto ustawia ostrość kwiatuszkowi na łące a aparat ma na statywie...
Ponurkowałbyś trochę na rafach, w oceanie to zobaczyłbyś jakie są
tam warunki do ręcznego ustawiania ostrości. No ale gadam o czymś,
czego Ty nie doświadczysz nigdy bo w oceanie nie nurkujesz tylko
brudne gacie moczysz w jakimś zabłoconym jeziorze gdzie nie ma
po co nurkować z aparatem bo i tak przecież nic nie widać.

Data: 2012-07-29 14:53:47
Autor:
Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
NEP?
Odpowiedz na pytanie.

"PSZEMOL" taki elektronik a tu wychodzi nie zorientowany jegomość, sprawdź w dokumentacji detektorów światła.

Nie masz żadnych szans ustawiać ręcznie ostrości ruchomym obiektom
pod wodą gdy sam jesteś również ostro ruszany falami - wie to ktoś
kto choć raz próbował robić fotki w oceanie.

Fale to fale koliste cząsteczki wody poruszają się po okręgach dodatkowo malejących przy zanurzaniu. Dlatego jest głębokość na której już nic nie szarpie to powinieneś wiedzieć ze studiów, też z życia. Chyba że nadal pieprzysz w internecie swoje wyobrażenia dokładnie takie jak te poniżej.

[...]

Masz wyobrażenie o innych takie samo jak Paweł Poręba czy jego wierny uczeń Jacek Biernacki. Tylko to co Tobie się wydaje jest prawdą, psychiczni też takie przeświadczenia mają, tak jak wymienieni.
Dodatkowo "Pszemolku" wchodzisz w próby poniżania jak oni stosują.
Trolowska metoda, jak się nie ma argumentów merytorycznych.

Hans Hass nie miał autofocusa.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 11:12:57
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv3ipr$bh4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Masz przykrą praktykę podniecania się swoją wiedzą na podstawie
tego że ktoś nie rozpoznał co miałeś na myśli rzucając jakiś 3-literowy
skrót, wyrwany z kontekstu i jeszcze nie wiadomo czy ten skrót
pochodzi z polskiej czy angielskiej literatury albo jakiej tematyki...

Uprzedzam otwarcie że nie zamierzam googlać skrótów jakie używasz.
Jeśli Twoim celem jest szpan to i tak nic to nie da bo wszyscy wiedzą
jaki jesteś mądry. Jeśli Twoim celem jest sprawna komunikacja to
skróty, użyte pierwszy raz w swojej wypowiedzi rozwiń dla rozwiania
wątpliwości. Tego wymaga zwyczajna kultura wypowiedzi.

[...]

Na płytkich głębokościach na których się filmuje życie na rafie woda
tobą rusza dosyć intensywnie, więc bez przytrzymania się rafy ręką,
czego nie wolno robić, nie jesteś w stanie uchwycić ręcznie ostrości
nawet gdy obiekt fotografowany sobie leży na kamieniach i pozuje.
Nie mówiąc już o fotografowaniu przepływających ryb w czasie,
nurkowania gdzie zarówno Ty jak i ryby ruszają się w różnych kierunkach.

No ale po co ja tracę czas na te tłumaczenia skoro Ty nigdy w oceanie
nie nurkowałeś i fale znasz z książki tylko jako cząsteczki wody
poruszające się po okręgach...

[...]

Pytanie drugie: nurkowałeś kiedykolwiek w swoim życiu w oceanie?

Dodatkowo "Pszemolku" wchodzisz w próby poniżania jak oni stosują.
Trolowska metoda, jak się nie ma argumentów merytorycznych.

Próbuję Ci uzmysłowić, że nie fotografując pod wodą w oceanie
nie masz pojęcia o tematyce w której próbujesz doradzać.

Hans Hass nie miał autofocusa.

I pewnie mocno tego żałował. Zresztą jestem w stanie sobie wyobrazić
fotografię dużych ryb/rekinów gdy jesteś daleko od obiektu, dawno
już przy nieskończonej ostrości obiektywu. Natomiast fotografia
z bliska, zwłaszcza gdy nie możesz aparatu unieruchomić na statywie
a trzymasz go w ręce ruszany falami 5-8 metrów pod wodą wymaga
autofocusa i to szybkiego - większość głupów nie nadąża za ruchami
fal silniczkiem obiektywu... mają po prostu zbyt wolny autofocus.

Polecam Ci gorąco wzięcie aparatu pod wodę jak będziesz kiedyś
nurkował w oceanie na rafie - otworzą Ci się oczy na omawiane tu
zagadnienia.

Data: 2012-07-29 17:00:23
Autor:
> [...]

skróty, użyte pierwszy raz w swojej wypowiedzi rozwiń dla rozwiania
wątpliwości. Tego wymaga zwyczajna kultura wypowiedzi.

Nastukałeś się literek a to powinieneś wiedzieć, tak po prostu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Noise-equivalent_power

> [...]

No ale po co ja tracę czas na te tłumaczenia skoro Ty nigdy w oceanie
nie nurkowałeś i fale znasz z książki tylko jako cząsteczki wody

Jak byś nie pamiętał tematu o haczeniu się nożem w dno. To nie wyszedł byś na wała.
Ale wyszedłeś.

> [...]

autofocusa i to szybkiego - większość głupów nie nadąża za ruchami
fal silniczkiem obiektywu... mają po prostu zbyt wolny autofocus.

O UCP słyszałeś ?
Przy takich falach jest piękna kipiel z piachem, na głębokościach na których jeszcze szarpie.

Polecam Ci gorąco wzięcie aparatu pod wodę jak będziesz kiedyś
nurkował w oceanie na rafie - otworzą Ci się oczy na omawiane tu
zagadnienia.

Haczenie o dno pamiętasz ?
Akurat Ty nie miałeś pojęcia o tak prostej technice, którą znałem i stosowałem i w Bałtyku i rzece. Na długo przed Twoim wejściem w PADI nurkowanie.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 15:40:42
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv3q77$q5t$1inews.gazeta.pl...
> [...]

wątpliwości. Tego wymaga zwyczajna kultura wypowiedzi.

Nastukałeś się literek a to powinieneś wiedzieć, tak po prostu.

Gdybym pracował w branży detektorów to pewnie bym wiedział.
A Ty używasz skrótów aby utrudnić czytanie swoich wypowiedzi
innym i aby podbudować swoje nadszarpnięte ego gdy stwierdzisz
że skrót nie był czytelny czy po prostu nie zdajesz sobie sprawy
że takie skróty wyrwane z kontekstu są po prostu nieczytelne?

> [...]

poruszające się po okręgach...

Jak byś nie pamiętał tematu o haczeniu się nożem w dno.

Temat o haczeniu się nożem o dno pamiętam.
Śmieszny był bardzo więc pamiętam.
Tak czy inaczej nie nurkowałeś z aparatem w oceanie i to widać.

> [...]

autofocusa i to szybkiego - większość głupów nie nadąża za ruchami
fal silniczkiem obiektywu... mają po prostu zbyt wolny autofocus.

Znowu jakieś skróty? Znowu podbudowujesz ego?
Nie zamierzam rozszyfrowywać skrótów - pisz po ludzku albo nie pisz wcale.

Przy takich falach jest piękna kipiel z piachem, na głębokościach na których
jeszcze szarpie.

Jakim znowu piachem na rafie?
Znowu wykazujesz się niezrozumieniem warunków panujących na rafie.

[...]

Gdzie masz rafy w Bałtyku? Przy Helu? Czy gdzieś bardziej na północy? :-))))
Bałtyk to takie ciutkę zasolone jezioro - z oceanem i rafami ma niewiele wspólnego.

Data: 2012-07-29 21:12:41
Autor:
> [...]

że skrót nie był czytelny czy po prostu nie zdajesz sobie sprawy
że takie skróty wyrwane z kontekstu są po prostu nieczytelne?

Trujesz, to zwykły opis fotodiody czy fotoogniwa.

> O UCP słyszałeś ?

Znowu jakieś skróty? Znowu podbudowujesz ego?
Nie zamierzam rozszyfrowywać skrótów - pisz po ludzku albo nie pisz wcale.

Ten skrót dla Ciebie rozszyfrował Włodek Kołacz.
Czy masz ubytki intelektualne, czy tylko chroniczne słabą pamięć.

> Przy takich falach jest piękna kipiel z piachem, na głębokościach na > których
> jeszcze szarpie.

Jakim znowu piachem na rafie?
Znowu wykazujesz się niezrozumieniem warunków panujących na rafie.

Korale się nie sypią ?

> [...]

Bałtyk to takie ciutkę zasolone jezioro - z oceanem i rafami ma niewiele wspólnego.

Owszem jest to morze niezbyt zasolone, ale i tu trafiają się fale.
Na północy to są fiordy.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 17:41:48
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv4908$ebn$1inews.gazeta.pl...
> [...]

że takie skróty wyrwane z kontekstu są po prostu nieczytelne?

Trujesz, to zwykły opis fotodiody czy fotoogniwa.

Opis skrótu nie jest przedmiotem tej dyskusji.
Użycie skrótu ni z gruchy ni z pietruchy nie pomaga w dogadaniu się.

> O UCP słyszałeś ?

Znowu jakieś skróty? Znowu podbudowujesz ego?
Nie zamierzam rozszyfrowywać skrótów - pisz po ludzku albo nie pisz wcale.

Ten skrót dla Ciebie rozszyfrował Włodek Kołacz.

Kiedy? Wczoraj? Czy parę miesięcy/lat temu?
Naprawdę pamietasz każdą rozmowę z każdym ze wszystkimi szczegółami?

Czy masz ubytki intelektualne, czy tylko chroniczne słabą pamięć.

Powiedz mi, po co uparcie stosujesz takie skróty wyrwane z kontekstu?
Jara Cię to?

> [...]
> jeszcze szarpie.

Jakim znowu piachem na rafie?
Znowu wykazujesz się niezrozumieniem warunków panujących na rafie.

Pojedź w jakieś ładne miejsce i ponurku zamiast pytać...
Powiem Ci tyle że nie jest tak jak w Bałtyku.

> [...]

wspólnego.

Owszem jest to morze niezbyt zasolone, ale i tu trafiają się fale.

To jest morze tak na papierze - między nami mówiąc to jest jezioro.
A fale na jeziorze to normalka, w Chicago na j. Michigan też są.
Ale nie umywa się to to warunków panujących na rafie i fotografowaniu
małych zwierząt czy koralowców na tej rafie z bliska, a o tym tu mówimy...

Data: 2012-07-30 05:33:51
Autor:
> [...]

Opis skrótu nie jest przedmiotem tej dyskusji.
Użycie skrótu ni z gruchy ni z pietruchy nie pomaga w dogadaniu się.

"Pszemolku" jeżeli na UW miałem wykład z elektroniki zakończony egzaminem i pracownią elektroniczną to ty tego nie miałeś na AGH.
Nie pierdol głupot, chyba że wykładałeś tam kafelki.

> Ten skrót dla Ciebie rozszyfrował Włodek Kołacz.

Kiedy? Wczoraj? Czy parę miesięcy/lat temu?
Naprawdę pamietasz każdą rozmowę z każdym ze wszystkimi szczegółami?

Jeżeli dodatkowo omawiał mechanizm powstania urazu ciśnieniowego płuc, to taka rozmowę powinieneś pamiętać jako kształcącą.
Chyba że Twoją jedyną funkcją jest pieprzenie trzy po trzy.

Pojedź w jakieś ładne miejsce i ponurku zamiast pytać...
Powiem Ci tyle że nie jest tak jak w Bałtyku.

Trudno żeby było wyższe zasolenie wyższe temperatury.
Ale falowanie i głębokość wnikania fal to akurat zjawiska takie same.

> [...]

Ale nie umywa się to to warunków panujących na rafie i fotografowaniu
małych zwierząt czy koralowców na tej rafie z bliska, a o tym tu mówimy...

U Ciebie w tej "Chameryce" to elektrony płyną w przeciwnym kierunku ? (wyjaśnienie, to redukcja do absurdu)
Fale są takie same i mają takie same własności.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-30 07:16:11
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv56bu$jjr$1inews.gazeta.pl...
> [...]

egzaminem i pracownią elektroniczną to ty tego nie miałeś na AGH.
Nie pierdol głupot, chyba że wykładałeś tam kafelki.

Znowu pokazujesz kompleksy związane ze swoim niepełnym wykształceniem.

> [...]

to taka rozmowę powinieneś pamiętać jako kształcącą.
Chyba że Twoją jedyną funkcją jest pieprzenie trzy po trzy.

To co ja powinienem lub nie powinienem pamiętać to zostaw mi.
W środowisku nurków w jakim się obracam nie używa się polskich
skrótów takich jak UCP. I nie zgadłbym nigdy że o urazie płuc
wyskoczysz jak Filip z konopii przy dyskusji na temat aparatów foto.
Zadziwiające jest to jak chaotyczne jest Twoje rozumowanie!
Czy możesz mi wyjaśnić skąd się u Ciebie wzięło połaczenie pomiędzy
fotografią rafy z urazem ciśnieniowym płuc (UCP)?

[...]

Właśnie - niby to samo a jednak nie to samo... :-)
Bo inaczej faluje na otwartym morzu a inaczej na rafie gdy masz
rafę dochodzącą prawie do powierzchni oceanu o bardzo różnorodnych
kształtach, przesmykach, wysepkach - ale Ty tego nie wiesz, bo jak?
W książkach nie wyczytasz, a na ocen nigdy w życiu nie pojedziesz nurkować.

> [...]

(wyjaśnienie, to redukcja do absurdu)
Fale są takie same i mają takie same własności.

Przykro mi że nie doświadczyłeś w życiu oceanu jako nurek.
Naprawdę mi przykro i życzę Ci kiedyś abyś go doświadczył.
Zapierające dech w piersi wrażenie - Bałtyk może się schować.

Data: 2012-08-02 18:58:29
Autor:
> [...]
> Nie pierdol głupot, chyba że wykładałeś tam kafelki.

Znowu pokazujesz kompleksy związane ze swoim niepełnym wykształceniem.

Akurat To Ty nie znasz określeń dotyczących Twojej dyscypliny ELEKTRONIKI.

> [...]

Czy możesz mi wyjaśnić skąd się u Ciebie wzięło połaczenie pomiędzy
fotografią rafy z urazem ciśnieniowym płuc (UCP)?

Masz aż takie ubytki w funkcjonowaniu OUN.
To wtedy wyszła specyfika określeń stosowanych w Polsce, DCS jest anglojęzyczne a UCP polskojęzyczne.

> [...]

kształtach, przesmykach, wysepkach - ale Ty tego nie wiesz, bo jak?
W książkach nie wyczytasz, a na ocen nigdy w życiu nie pojedziesz nurkować.

Pieprzyłeś o szarpaniu fal na głębokościach 5m.

Przykro mi że nie doświadczyłeś w życiu oceanu jako nurek.
Naprawdę mi przykro i życzę Ci kiedyś abyś go doświadczył.
Zapierające dech w piersi wrażenie - Bałtyk może się schować.

Przykro mi że nie doświadczyłeś nigdy otrzymania opisu patentowego wiedział byś że nie ma tam pełnych danych adresowych. A tak dzielnie kłamałeś że są.

pozdrawiam rc --

Data: 2012-08-03 06:23:54
Autor: Pszemol
Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
Tak, tak, jesteś boski i znasz się na wszystkim.... Gratuluję.

Data: 2012-08-03 12:29:02
Autor:
Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Tak, tak, jesteś boski i znasz się na wszystkim.... Gratuluję.

Typowa reakcja psychicznie chorych osób.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-05 07:48:04
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jvgg6e$cva$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Tak, tak, jesteś boski i znasz się na wszystkim.... Gratuluję.

Typowa reakcja psychicznie chorych osób.

.... tak, tak, na psychiatrii też się znasz. Gratuluję jeszcze raz!

Data: 2012-08-05 13:41:04
Autor:
> [...]
>
> Typowa reakcja psychicznie chorych osób.

.... tak, tak, na psychiatrii też się znasz. Gratuluję jeszcze raz!

Zachowujesz się jak "Mania" (Maria Bnińska) kiedyś moderatorka na FN.
Zmusiło to moderatora "Radek" do ciągłego śledzenia wejść jej na forum i kasowania takich samych wpisów jak "tFuj" "Pszemolku".

Już zrezygnowałeś z dyskusji o zaletach lustrzanek, nad aparatami bez lustra ?
Na obudowach do aparatów średnio formatowych zrobiłeś z siebie fiutka głupiego, tyle że u Ciebie to stan permanentny.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-05 12:29:02
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jvlt5g$oaq$1inews.gazeta.pl...
Już zrezygnowałeś z dyskusji

??? Dyskusji? Z Tobą nie ma żadnej dyskusji!
Przeanalizuj swoje wypowiedzi na tej grupie i zastanów
się ile z nich ma cokolwiek wspólnego z tematem wątków.
To co tu wypisujesz to jakieś wypociny nieprzytomnego.

Data: 2012-08-05 17:45:51
Autor:
> [...]

się ile z nich ma cokolwiek wspólnego z tematem wątków.
To co tu wypisujesz to jakieś wypociny nieprzytomnego.

Myszka "Pszemol" pyskuje, nawet przechodzi do ataku.
Przypomnij określenia z tego tematu NEP, UCP, DCS, OUN.
Nawet nie pamiętałeś że zostałeś zaznajomiony z częścią z nich, tu na sekcie.

Masz przykładową odpowiedź z której wynika że jesteś zielony, dlatego jak większość słabo zorientowanych wygłaszasz sądy. O sprawach na których się nie znasz.

"Przemol" internetowy nuworysz fotograficzny
Autor: demolant@NOSPAM.gazeta.pl
Data: 02-08-2012, 21:07:29
+ pokaż cały nagłówek
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Akurat konstrukcja umożliwia obserwację matówki.

Pod wodą...  W obudowie.... Weź Ty się już skończ ośmieszać.

Obejrzyj obudowy do aparatów Hasselblad, Rolleifleks (dwu obiektywowy), Pentacon six TL.
Znowu "Pszemol" zrobił z siebie fiutka głupiego.

> To że również miałem taki sam aparat, to zupełnie inna kumoterska > historia.

Co to ma do rzeczy?

Bo była koszmarnie duża obudowa do niego.

> Kilka osób zwykle podsumowuje, jak sobie nie radzą, uciekasz w ich butach.
> Jesteś znany z zasypywania pytaniami, sam sierdalasz od odpowiedzi.

Jakiej odpowiedzi? Co to znaczy "sierdalasz" po polsku?
Co to ma do rzeczy?

Bardzo przepraszam nie wpisałem literki p słowo powinno być spierdalasz.

Ale zrobiłeś z siebie głupego fiutka. Były obudowy do aparatów formatu 6x6, które umożliwiały ustawianie ostrości na matówce, oczywiście także komponowanie kadru.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-05 19:10:42
Autor:
  <demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

http://www.google.pl/search?
q=hasselblad+underwater+housing&hl=pl&prmd=imvnsfd&tbm=isch&tbo=u&source=univ&
sa=X&ei=M8MeUNLfI42VswbO34CoBg&ved=0CF0QsAQ&biw=1280&bih=925

W pierwszym wierszu zdjęć tylko 1 obudowa nie umożliwia obserwacji matówki.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-08 06:50:11
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jvmgfi$217$1inews.gazeta.pl...
> [...]

sa=X&ei=M8MeUNLfI42VswbO34CoBg&ved=0CF0QsAQ&biw=1280&bih=925

W pierwszym wierszu zdjęć tylko 1 obudowa nie umożliwia obserwacji matówki.

A Ty dalej nie łapiesz o co chodzi, bo nigdy nie fotografowałeś niczego na rafie.
Przykre... Z tym ustawianiem ostrości na matówce to w ogóle niezły odjazd... Ech.

Data: 2012-08-08 12:17:56
Autor:

&
> [...]

Przykre... Z tym ustawianiem ostrości na matówce to w ogóle niezły odjazd... Ech.

Zrobiłeś z Siebie po raz kolejny głupiego fiutka, na ustawianiu ostrości.
Mówiłem w jakich sytuacjach taki sposób ma przewagę. Ponownie nie rozumiesz nic.

Zrobiłeś z siebie wała na: ostrości, NEP, DCS, UCP i szarpaniu przez fale na 5m.
O numer opisu patentowego dla jaj zapytam, podasz czy jak zwykle nie masz.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-08 17:54:19
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jvtldk$l4s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak sobie to tłumacz... Świat Cię nie rozumie - ale Ty jesteś najmądrzejszy.

Zrobiłeś z siebie wała na: ostrości, NEP, DCS, UCP
i szarpaniu przez fale na 5m.

Kiwa jeszcze długo, dużo głębiej niż 5 metrach. Nie w Bałtyku oczywiście :-))
Bo jak tak kiwa w Bałtyku to się nie nurkuje bo i tak nic nie widać, nie?

O numer opisu patentowego dla jaj zapytam, podasz czy jak zwykle nie masz.

A ten dalej swoje... jak Wańka Wstańka.
Nie podam i tłumaczyłem tysiąc razy dlaczego nie.

Data: 2012-08-09 06:50:35
Autor:
> [...]
> Ponownie nie rozumiesz nic.

Tak sobie to tłumacz... Świat Cię nie rozumie - ale Ty jesteś najmądrzejszy.

"Pszemolku" zastosuj właściwe kwantyfikatory. Ponownie wychodzi brak edukacji w poziomie nawet liceum, nie mówiąc o teorii miary ze studiów (dział analizy matematycznej). Podobne jaja wychodziły przy promieniowaniu ciała doskonale czarnego.

> [...]

Bo jak tak kiwa w Bałtyku to się nie nurkuje bo i tak nic nie widać, nie?

Czy widać czy nie to także zależy od dna, głębokości czy jest kamieniste czy to fiord także takie są na Bałtyku.

A ten dalej swoje... jak Wańka Wstańka.
Nie podam i tłumaczyłem tysiąc razy dlaczego nie.

Po co podałeś idiotyczny argument o danych adresowych, których tam nie ma.
Oczywiście wiadomo dlaczego, chronisz jedyną wartość jaką masz, ANONIMOWOŚĆ.
Jesteś zwykłym tchórzem.
Opinie osoby bez twarzy, nie wiele ważą.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-09 07:01:06
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jvvmjr$e2v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znowu wychodzą Twoje kompleksy z niepełnym wykształceniem:
za wszelką cenę starasz się udowodnić komuś niewiedzę...
Jesteś przeźroczysty :-)

> Zrobiłeś z siebie wała na: ostrości, NEP, DCS, UCP
> i szarpaniu przez fale na 5m.

Kiwa jeszcze długo, dużo głębiej niż 5 metrach. Nie w Bałtyku oczywiście
:-))
Bo jak tak kiwa w Bałtyku to się nie nurkuje bo i tak nic nie widać, nie?

Czy widać czy nie to także zależy od dna, głębokości czy jest kamieniste czy
to fiord także takie są na Bałtyku.

Tak czy inaczej - kiwa- i wiedziałbyś o tym gdybyś nurkował w miejscach
gdzie mimo że mocno kiwa to nurkuje się z aparatem bo coś pod wodą
widać...

A ten dalej swoje... jak Wańka Wstańka.
Nie podam i tłumaczyłem tysiąc razy dlaczego nie.

Po co podałeś idiotyczny argument o danych adresowych, których tam nie ma.

Bo był prawdziwy.

Oczywiście wiadomo dlaczego, chronisz jedyną wartość jaką masz, ANONIMOWOŚĆ.
Jesteś zwykłym tchórzem.
Opinie osoby bez twarzy, nie wiele ważą.

Swoją twarz straciłeś już bardzo dawno. I to nie tylko na tej grupie
ale i na wszystkich innych forach nurkowych na świecie.
Podaj choć jedno forum gdzie Cię szanują i Twoje opinie wiele ważą :-)

Data: 2012-08-09 19:24:48
Autor:
> [...]

Znowu wychodzą Twoje kompleksy z niepełnym wykształceniem:
za wszelką cenę starasz się udowodnić komuś niewiedzę...

MASZ TUPET. To akurat Ty nie postawiłeś właściwych kwantyfikatorów, tak może pisać agresywny głupi Jacek Biernacki. ALE taki erudyta po AGH, nie może.

> [...]

Tak czy inaczej - kiwa- i wiedziałbyś o tym gdybyś nurkował w miejscach
gdzie mimo że mocno kiwa to nurkuje się z aparatem bo coś pod wodą

Pamiętasz temat o nożu w dnie ?
Na małych głębokościach szarpie, głębiej nie.
Po co łżesz ?

> Po co podałeś idiotyczny argument o danych adresowych, których tam nie ma.

Bo był prawdziwy.

Tylko na Twoim, jedynym pod słońcem w snach.
Po cholerę łżesz.

> [...]

ale i na wszystkich innych forach nurkowych na świecie.
Podaj choć jedno forum gdzie Cię szanują i Twoje opinie wiele ważą :-)

Kiedyś na FN Kasia Kapłon (Kapłan) koniecznie moderowała w dziale do którego nie miała uprawnień bo chroniła dupę Żabierka. Wtedy miałem 2 zgłoszenia w obiegach pół zamkniętych. To drugie rozwiązanie szeroko otwierało drzwi do rozmów w Aqua Lung Military. Co dzieje się dalej wiem, ale Ty i znakomita większość dowie się za kilka lat.
Z takiej perspektywy kładę wiadomo co, na znakomitą większość for z zakompleksionymi administratorami i sprzedawcami plastików, też sprzętu. Na znakomitej większości nie ma merytorycznych informacji, co najwyżej pojawiają się linki. Wiele więcej wynika z bezpośrednich rozmów, do których niestety nie masz dostępu "Pszemolku", bo tracisz czas, obsługując pierdyliard for na których pyskujesz. Jako nikt bez twarzy, na którego nie jeden wypróżnił pęcherz, żołądek i jelito grube.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-09 22:53:59
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:k012q0$5s2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pisać agresywny głupi Jacek Biernacki. ALE taki erudyta po AGH, nie może.

Jak widać - może :-P

> [...]

widać...

Pamiętasz temat o nożu w dnie ?
Na małych głębokościach szarpie, głębiej nie.

Kiedy ostatnio byłeś nurkować w oceanie?
Nie w Bałtyku - w oceanie?
Bo z tego co piszesz, doświadczenie masz zerowe a "wiedzę" tylko książkową.

> Po co podałeś idiotyczny argument o danych adresowych, których tam nie > ma.

Bo był prawdziwy.

Tylko na Twoim, jedynym pod słońcem w snach.
Po cholerę łżesz.

Nie wiem czy tylko na moim - wiem, że na moim jest i to jest wystarczające
dla mnie aby Ci numeru nie podać. Ile razy trzeba Ci będzie to powtórzyć
aby dotarło to do tej Twojej pustej makówy?

> [...]

Z takiej perspektywy kładę wiadomo co, na znakomitą większość for z
zakompleksionymi administratorami i sprzedawcami plastików, też sprzętu.

Odpowiedź jest prosta: na żadnym. Po co owijasz w bawełnę?

[...]

Fakt pozostaje faktem, że Twoje opinie niewiele ważą.
Tu, na FN czy innych forach. Jesteś błaznem bez wykształcenia,
z kompleksami, którego nikt nie traktuje poważnie...
I stąd te wszystkie tysiące postów nie na temat w których
próbujesz się popisywać pseudo-wiedzą.
A żebyś tak trochę ponurkował, tak naprawdę... przestałbyś
pisać te swoje farmazony wyczytane z książek i wydumane
na podstawie braku wyobraźni i braku doświadczenia.

Data: 2012-08-10 06:38:42
Autor:
> [...]
> pisać agresywny głupi Jacek Biernacki. ALE taki erudyta po AGH, nie może.

Wychodząc na głupka, który kupił dyplom na bazarze.

> [...]

Nie w Bałtyku - w oceanie?
Bo z tego co piszesz, doświadczenie masz zerowe a "wiedzę" tylko książkową.

Z tym nożem to zostało wypraktykowane w rzekach i Bałtyku, również jest stosowane w Oceanach.
Czy postulujesz zależność fizyki od miejsca dodatkowo osoby ?
To krok wstecz w filozofii nauki.
Ponownie robisz z siebie głupka.

> [...]

dla mnie aby Ci numeru nie podać. Ile razy trzeba Ci będzie to powtórzyć
aby dotarło to do tej Twojej pustej makówy?

Zaczynasz się usprawiedliwienia że twój jest wyjątkowy.
Nie jest Łżesz.

> [...]
> zakompleksionymi administratorami i sprzedawcami plastików, też sprzętu.

Odpowiedź jest prosta: na żadnym. Po co owijasz w bawełnę?

Znowu twierdzisz to co się Tobie wydaje jak psychiczny agresywny wyżej wymieniony. Zapytaj administratorów FCS i Portalnurkowy.pl możesz też na forum na którym jesteś zalogowany i nic nie napisałeś. Zapomniałeś którym.

Kiedy głupi "Pszemolek" nauczy się odróżniania określeń prawie wszystkie wszystkie.
To stawia Ciebie w obszarze głupków.

> [...]

pisać te swoje farmazony wyczytane z książek i wydumane
na podstawie braku wyobraźni i braku doświadczenia.

Kolejny który musi pieprzyć o zaletach nurkowania w projektowaniu sprzętu, nie ma takich zalet.
Nurkowałem i w latach minionych i w tym roku.
Dokładnie nic nie wynika z tego nowego, to mit.
Co do książek to akurat naukowa działka oparta o badania i doświadczenia opisane. Pamiętasz jak określiłem Ciebie "Dumna dupa" dumny z tego że głupi, wtedy dowiedziałeś się o DCS i UCP. Tego możesz się nabawić pod wodą ale nauczyć nad wodą z książek.
Wydumki to robi Paweł Poręba, jego NOF bez badań.
To klasyka pseudowiedzy.

Co ty możesz wiedzieć o wyobraźni skoro nie umiesz obliczyć dekompresji i poległeś nawet na ciśnieniach przesyceń zwykłe funkcje liniowe, źródło podałem dane dostarczyłem.

Głupek "Pszemol" wspaniały.

Pamiętasz jak autorytatywnie stwierdzałeś że nie da się ustawiać ostrości na matówce ?
http://www.underwaterphotography.com/forum/default.aspx?id=5349
"Pszemol" jesteś głupim fiutkiem.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-10 17:59:01
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:k02a9i$nag$1inews.gazeta.pl...
Wychodząc na głupka, który kupił dyplom na bazarze.

Znowu robisz ten sam błąd: oceniasz innych na podstawie siebie.

Z tym nożem to zostało wypraktykowane w rzekach i Bałtyku,
również jest stosowane w Oceanach.

Gdzie i przez kogo jest stosowane w oceanach??

Pytanie było: TY - kiedy TY byłeś nurkować w oceanie???
Odpowiedź: nigdy, nurkowanie znasz tylko z czytania o nurkowaniu.

Kolejny który musi pieprzyć o zaletach nurkowania w projektowaniu sprzętu,
nie ma takich zalet.

Kto coś tu mówił o projektowaniu sprzętu?
Znowu masz przywidzenia? Skup się i pisz na temat.

Nurkowałem i w latach minionych i w tym roku.
Dokładnie nic nie wynika z tego nowego, to mit.

Z czego nowego? Z nowego nurkowania?
Co miałeś na maturze z języka polskiego?

Co do książek to akurat naukowa działka oparta o badania i doświadczenia
opisane.

Ale nie Twoje. I dlatego nic wartościowego od siebie dodać nie umiesz.

Pamiętasz jak autorytatywnie stwierdzałeś że nie da się ustawiać ostrości na
matówce ?

Nie pamiętam. Stwierdzałem coś innego a Tobie wyobraźnia płata figle.

http://www.underwaterphotography.com/forum/default.aspx?id=5349

Czy możesz mi wytłumaczyć po co pokazujesz w tym wątku
takie archiwalia sprzed 30 lat?

"Pszemol" jesteś głupim fiutkiem.

Jasne, jasne... tak sobie to tłumacz.

Data: 2012-08-11 10:11:31
Autor:
Pszemol@bigfoot.com głupek bez pamięci, notoryczny kłamca
> [...]
> Wychodząc na głupka, który kupił dyplom na bazarze.

Znowu robisz ten sam błąd: oceniasz innych na podstawie siebie.

Niestety masz gigantyczne braki w tym co powinieneś umieć po studiach.
Totalne dziury w pamięci, nawet nie pamiętasz rozmowy z przed kilku dni.
Czytaj niżej.

> Z tym nożem to zostało wypraktykowane w rzekach i Bałtyku,
> również jest stosowane w Oceanach.

Gdzie i przez kogo jest stosowane w oceanach??

Kapitalnie to wyszło podczas dyskusji o wbijaniu noża w dno. Paweł poręba nie znał takiej techniki, jego indoktrynowany głab również ale kolega gąba i również kursant Pawła zetknął się z tą techniką na szerokim świecie.
Tyle że Głab starał się przemilczeć i blokował odzyskanie zapisu z FN.
Nie pamiętasz brałeś udział w tej dyskusji.

Pytanie było: TY - kiedy TY byłeś nurkować w oceanie???
Odpowiedź: nigdy, nurkowanie znasz tylko z czytania o nurkowaniu.

Dlaczego wypraktykowałem haczenie o dno skoro nie nurkuję robisz z siebie psychicznego głupka który zawsze wie lepiej.

> Kolejny który musi pieprzyć o zaletach nurkowania w projektowaniu sprzętu,
> nie ma takich zalet.

Kto coś tu mówił o projektowaniu sprzętu?

Faktycznie Ty nie mogłeś podstaw nie ogarniasz.

Znowu masz przywidzenia? Skup się i pisz na temat.

Ty wyznaczasz temat, komu ?

> Nurkowałem i w latach minionych i w tym roku.
> Dokładnie nic nie wynika z tego nowego, to mit.

Z czego nowego? Z nowego nurkowania?
Co miałeś na maturze z języka polskiego?

Jak już byłem laureatem olimpiady fizycznej do dla spokoju dostałem 3 na maturze z polskiego.

> Co do książek to akurat naukowa działka oparta o badania i doświadczenia
> opisane.

Ale nie Twoje. I dlatego nic wartościowego od siebie dodać nie umiesz.

Możesz pokazać temat napisany przez Ciebie dotyczący nurkowania oceniony na 5, na forum *.php ?
Ja mogę.
Możesz pokazać jak twój materiał trafił do nurkomanii ?
Ja mogę.

> Pamiętasz jak autorytatywnie stwierdzałeś że nie da się ustawiać ostrości > na
> matówce ?

Nie pamiętam. Stwierdzałem coś innego a Tobie wyobraźnia płata figle.

To zrobiłeś z siebie bezmózgowca.

"Re: Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
Autor: Pszemol Pszemol@PolBox.com
Data: 30-07-2012, 00:34:55
+ pokaż cały nagłówek
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv49fh$3gc$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

> Nie swoją tylko klubową, dodatkowo nie orientując się w tej tematyce,
> nawet
> nie wiesz jakiego formatu to był aparat.

W momencie gdy miałeś ją pod wodą była Twoja i w takim znaczeniu
użyłem tego słowa. Po co mi wiedzieć w jakim formacie była???

Akurat konstrukcja umożliwia obserwację matówki.

Pod wodą...  W obudowie.... Weź Ty się już skończ ośmieszać."

"Pszemol" ty jesteś po prostu psychiczna szmata, która kłamie albo ma już nie sprawny OUN.
Dawno nie widziałem żeby w pełni władz umysłowych człowiek tak kłamał. Doganiasz Jacka Biernackiego.

> http://www.underwaterphotography.com/forum/default.aspx?id=5349

Czy możesz mi wytłumaczyć po co pokazujesz w tym wątku
takie archiwalia sprzed 30 lat?

Akurat ta obudowa jest dużo młodsza niż 30 lat, tyle fiutku powinieneś wiedzieć.

> "Pszemol" jesteś głupim fiutkiem.

Jasne, jasne... tak sobie to tłumacz.

 Pszemol@bigfoot.com

Możesz coś więcej opowiedzieć ?

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-11 12:18:36
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:k05b4j$omq$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Niestety masz gigantyczne braki w tym co powinieneś umieć po studiach.
Totalne dziury w pamięci, nawet nie pamiętasz rozmowy z przed kilku dni.

Chodziło mi o Twoje kupowanie dyplomu na bazarze.

> [...]

Tyle że Głab starał się przemilczeć i blokował odzyskanie zapisu z FN.
Nie pamiętasz brałeś udział w tej dyskusji.

Powtarzam pytanie na które nie odpowiedziałeś:
Gdzie i przez kogo jest stosowana metoda noża w oceanach??

Jeśli Twoje wyobrażenie oceanu sprowadza się do "dużego Bałtyku"
to jestem pełen podziwu dla Twojej ignorancji w tym temacie...

[...]

W   O C E A N I E !!!!!!
Czy mam pisać wytłuszczonym drugiem aby dotarło???

> Kolejny który musi pieprzyć o zaletach nurkowania w projektowaniu > sprzętu,
> nie ma takich zalet.

Kto coś tu mówił o projektowaniu sprzętu?

Faktycznie Ty nie mogłeś podstaw nie ogarniasz.

Pisz na temat.

Znowu masz przywidzenia? Skup się i pisz na temat.

Ty wyznaczasz temat, komu ?

Inteligentnym ludziom którzy potrafią utrzymać chwilę chociaż
temat konwersacji. Ty jak widać do nich nie należysz - dryfujesz
z tematu natychmiast. Jednego zdania na temat nie potrafisz
napisać - schodzisz ciągle na zbieractwo staroci 30-letnich
i popisy na temat nasycania tkanek które mało kogo tu interesują.

> [...]

Z czego nowego? Z nowego nurkowania?
Co miałeś na maturze z języka polskiego?

Jak już byłem laureatem olimpiady fizycznej do dla spokoju dostałem

Widać, bo jednej myśli sklecić składnie i czytelnie nie potrafisz...

> [...]

Ale nie Twoje. I dlatego nic wartościowego od siebie dodać nie umiesz.

Możesz pokazać temat napisany przez Ciebie dotyczący nurkowania

To pokaż.

Autor: Pszemol Pszemol@PolBox.com
Data: 30-07-2012, 00:34:55
+ pokaż cały nagłówek
> [...]

ma już nie sprawny OUN.
Dawno nie widziałem żeby w pełni władz umysłowych człowiek tak kłamał.

Ćmoku - ja wiem co napisałem i nie napisałem że się nie da!
Co chciałem przekazać to fakt, że gdy fotografujesz coś małego z bliska,
przy falach, jak Tobą ocean rusza tam i spowrotem obserwacja matówki
nie ma sensu żadnego! A że Ty zrozumiałeś że twierdzę że nikt takich
nie produkował - mylisz się, nie napisałem nic takiego. Dawno temu,
te 30 lat temu, gdy nie było aparatów elektronicznych z automatycznym
ustawianiem ostrości nie było po prostu innych możliwości niż matówka.
Więc się takie aparaty w obudowy podwodne wkładało z okienkiem
umożliwiającym obserwację matówki. ALE CO TO MA DO RZECZY DZISIAJ?
Czy Ty przesiedziałeś ostatnie 30 lat w lodowcu i ktoś Cię niedawno odmroził?
Obudź się ze snu! Nikt dzisiaj nie używa obudów podwodnych z obserwacją
ostrości na matówce! Jest to absolutnie niepraktyczne w oceanie przy
fotografii ruchomych obiektów. Nie masz pojęcia o tym o czym piszesz
bo nigdy nie doświadczyłeś tego na sobie - gadasz jak niewidomy o kolorach.

> [...]

takie archiwalia sprzed 30 lat?

Akurat ta obudowa jest dużo młodsza niż 30 lat, tyle fiutku powinieneś

Czemu powinienem? Puknij się w tą pustą makówką i nie mów innym
co powinni a czego nie powinni wiedzieć bo robisz z siebie idiotę.

> "Pszemol" jesteś głupim fiutkiem.

Jasne, jasne... tak sobie to tłumacz.

Pszemol@bigfoot.com

Możesz coś więcej opowiedzieć ?

Tobie?
Że KAŻDA, dosłownie KAŻDA wymiana zdań z Tobą to GIGANTYCZNA STRATA CZASU.

Data: 2012-08-11 17:53:17
Autor:
Pszemol@bigfoot.com notoryczny kłamca
> [...]
> Czytaj niżej.

Chodziło mi o Twoje kupowanie dyplomu na bazarze.

Nie kupowałem.
Znowu zasrańcu "Pszemolu" kłamiesz, jako metoda obrony.
Jaką szmatą trzeba być, żeby to była rutynowa metoda.

> [...]

Powtarzam pytanie na które nie odpowiedziałeś:
Gdzie i przez kogo jest stosowana metoda noża w oceanach??

Zapytaj "Hubert68".

> Dlaczego wypraktykowałem haczenie o dno skoro nie nurkuję
> robisz z siebie psychicznego głupka który zawsze wie lepiej.

W   O C E A N I E !!!!!!
Czy mam pisać wytłuszczonym drugiem aby dotarło???

Odpowiedź jak wyżej i nie krzycz bo żyłka pierdząca pęknie.
Dodatkowo kolega którego pognałem na kurs, ten który siedzi w Anglii.

> Faktycznie Ty nie mogłeś podstaw nie ogarniasz.

Pisz na temat.

Ile razy Muszę powtarzać że ty myszko to możesz, kotu kazać szczekać.

> [...]

napisać - schodzisz ciągle na zbieractwo staroci 30-letnich
i popisy na temat nasycania tkanek które mało kogo tu interesują.

Napiszę to wprost olewam Ciebie, zwłaszcza jak się okazało jaką szmatą jesteś która musi kłamać, w dyskusji.

> Jak już byłem laureatem olimpiady fizycznej do dla spokoju dostałem
> 3 na maturze z polskiego.

Widać, bo jednej myśli sklecić składnie i czytelnie nie potrafisz...

Pytasz co miałem z Polskiego na maturze, jasno napisałem 3, o co się fiucie czepiasz.

> Możesz pokazać temat napisany przez Ciebie dotyczący nurkowania
> oceniony na 5, na forum *.php ?
> Ja mogę.

To pokaż.

Żaden problem lecz Ty wcześniej pokażesz że gdziekolwiek na forum nurkowym oceniono ciebie na 5 na forum nurkowym *.php.
Bez tego jesteś jedynie gościem do olania.
Głównie dlatego stawiam ten wymóg bo zawsze stawiasz kolejne pytanie kolejny wymóg sam spierdalasz od odpowiedzi.

> Możesz pokazać jak twój materiał trafił do nurkomanii ?
> Ja mogę.

To pokaż.

http://www.nurkomania.pl/nurkowanie_fizyka_przemiana_izotermiczna_wplyw_cisnie
nia.htm

Tradycyjnie nic nie przedstawisz, ze swojej strony tylko możesz szczekać.

Pod wodą...  W obudowie.... Weź Ty się już skończ ośmieszać."

Ćmoku - ja wiem co napisałem i nie napisałem że się nie da!

To "tFYJ" wpis:
"Pod wodą...  W obudowie.... Weź Ty się już skończ ośmieszać."

To ty zrobiłeś z siebie kretyna, po raz kolejny.
http://www.underwaterphotography.com/forum/default.aspx?id=5349
Jak widzimy nawet znajdowali się producenci obudów z rynku wtórnego, obudowy również produkował Hasselblad.

[...]

Zasrańcu starasz się odwrócić moje słowa, dotyczące Hansa Hasa.
Kurwa z Ciebie przedniego gatunku. ALE z chujową pamięcią.

Więc się takie aparaty w obudowy podwodne wkładało z okienkiem
umożliwiającym obserwację matówki. ALE CO TO MA DO RZECZY DZISIAJ?
Czy Ty przesiedziałeś ostatnie 30 lat w lodowcu i ktoś Cię niedawno odmroził?

Czego szmato kłamiesz obudowy do Hassela miały dodatkowo pryzmat umożliwiający jeszcze wygodniejszą obserwację i matówki i obiektu.
Ta którą linkowałem to uproszczona wersja.

[...]

Nie znasz historii sprzętu nie znasz konstrukcji nie wiesz że zawsze będą producenci profesjonalnego sprzętu którzy zastosują mniej wygodne ale efektywne rozwiązania.

> [...]

Czemu powinienem? Puknij się w tą pustą makówką i nie mów innym
co powinni a czego nie powinni wiedzieć bo robisz z siebie idiotę.

Żeby nie wychodzić na fiutka niedouczonego, dla którego fotografia zaczęła się z aparatami cyfrowymi.

Pszemol@bigfoot.com

Możesz coś więcej opowiedzieć ?

Tobie?
Że KAŻDA, dosłownie KAŻDA wymiana zdań z Tobą to GIGANTYCZNA STRATA CZASU.

Od dawna mówię tobie wprost, zapewniasz worek treningowy, kilka worków wymiękło. Ty jako wyjątkowo głupi trzymasz się.
Tyle że wiadomo że jesteś notorycznym kłamcą, który po kilku dniach jak się czegoś z dyskusji nauczy, będzie przywoływał nie swoje argumenty jako własne, robisz to od dawna. Teraz się niestety wypierdoliłeś sam, bez mydła.

pozdrawiam rc

Data: 2012-08-11 14:08:37
Autor: Pszemol
<demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:k0666d$620$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie kupowałem.
Znowu zasrańcu "Pszemolu" kłamiesz, jako metoda obrony.
Jaką szmatą trzeba być, żeby to była rutynowa metoda.

Czemu więc, zasrańcu, sugerujesz że inni kupowali?
Cytuję: "Wychodząc na głupka, który kupił dyplom na bazarze."
Nie rób innym co Ciebie boli, zasrańcu.

> [...]

Powtarzam pytanie na które nie odpowiedziałeś:
Gdzie i przez kogo jest stosowana metoda noża w oceanach??

Pytam Ciebie, zasrańcu.

> [...]

Czy mam pisać wytłuszczonym drugiem aby dotarło???

Odpowiedź jak wyżej i nie krzycz bo żyłka pierdząca pęknie.

Nie nurkujesz w oceanie, zasrańcu. Nie możesz więc tam używać noża.

Dodatkowo kolega którego pognałem na kurs, ten który siedzi w Anglii.

Co to za składnia? Gdzie tu jest podmiot a gdzie orzeczenie?

> Faktycznie Ty nie mogłeś podstaw nie ogarniasz.

Pisz na temat.

Ile razy Muszę powtarzać że ty myszko to możesz, kotu kazać szczekać.

Pięć, zasrańcu.

> [...]

Napiszę to wprost olewam Ciebie, zwłaszcza jak się okazało
jaką szmatą jesteś która musi kłamać, w dyskusji.

Ze wzajemnością, zasrańcu. Jesteś niesamowicie niesympatycznym
zasrańcem który nie ma życia i przypierdala się do każdego na każdym
forum, na każdej grupie i narzuca się ze swoimi pierdołami na temat
wysycania tkanek czy popisując się skrótami wrzucanymi bez sensu
w wypowiedzi nie na temat wątku w którym wypowiedź wysyłasz.

> [...]

Widać, bo jednej myśli sklecić składnie i czytelnie nie potrafisz...

Pytasz co miałem z Polskiego na maturze, jasno napisałem 3, o co się fiucie

O to, że widać jak mierny jesteś bo logicznie zdania sklecić nie umiesz.

> [...]

Bez tego jesteś jedynie gościem do olania.
Głównie dlatego stawiam ten wymóg bo zawsze stawiasz kolejne pytanie kolejny

Ja nie twierdzę nigdzie że moje opinie są warte albo że ktoś mnie szanuje jako
nurkowego eksperta - Ty tak twierdzisz o sobie, więc pokaż albo olewam Ciebie.

> Możesz pokazać jak twój materiał trafił do nurkomanii ?
> [...]

Żałosne. Takie rzeczy są w podręczniku do fizyki z klasy 7 podstawówki.

Tradycyjnie nic nie przedstawisz, ze swojej strony tylko możesz szczekać.

Z ksiązki równania gazu doskonałego każdy zasraniec potrafi przepisać.
Żadna sztuka.

[...]

Ty nie rozumiesz co napisane, czytasz coś, czego nikt nie napisał.

http://www.underwaterphotography.com/forum/default.aspx?id=5349
Jak widzimy nawet znajdowali się producenci obudów z rynku wtórnego,
obudowy również produkował Hasselblad.

Nikt nie napisał że nie produkowano takich.

[...]

Ty jesteś małointeligentny zasraniec który nie rozumie co czyta.

[...]

A L E   K O G O  T O  O B CH O DZ I   DZ I S I A J ?

[...]

Efektywne???
Ustawianie ostrości pod wodą na matówce przez zaparowaną maskę???
Weź Ty się przestań ośmieszać i ponurkuj trochę - będziesz wiedział
co jest w nurkowaniu efektywne a co jest zupełnie dziś nie praktyczne.

> [...]

co powinni a czego nie powinni wiedzieć bo robisz z siebie idiotę.

Żeby nie wychodzić na fiutka niedouczonego, dla którego fotografia zaczęła się

Nie jest historia fotografii w kręgu moich zainteresowań, więc nie mów
mi co "powinienem" wiedzieć Twoim zdaniem bo Twoje zdanie mam
tam gdzie słonko nie dochodzi. Zrozumiano, zasrańcu?

[...]

Możesz coś więcej zasrańcu opowiedzieć ??

Data: 2012-08-12 05:04:15
Autor: hdo
Pszemol@bigfoot.com notoryczny kłamca

> Nie kupowa�em.

> Znowu zasra�cu "Pszemolu" k�amiesz, jako metoda obrony.

> Jak� szmat� trzeba by�, �eby to by�a rutynowa metoda.

Czemu wi�c, zasra�cu, sugerujesz �e inni kupowali?

Cytuj�: "Wychodz�c na g�upka, kt�ry kupi� dyplom na bazarze."

Nie r�b innym co Ciebie boli, zasra�cu.

Jesteś kapitalną szmatą, pomawiasz potem ponownie pomawiasz.
"Niestety masz gigantyczne braki w tym co powinieneďż˝ umieďż˝ po studiach."
Powinieneś dużo więcej umieć będąc po studiach na AGH.

> Zapytaj "Hubert68".

Pytam Ciebie, zasra�cu.

Bardzo ładnie się prezentujesz, pamiętasz jakie gadki umoralniające mówiłeś ?
Te o kulturze osobistej i wychodzi z Ciebie zwykłe chamidło z Krakowa i Cebulowa.
Masz konkretną osobę znaną w środowisku, część się z niej śmieje część nie.

> Dodatkowo kolega kt�rego pogna�em na kurs, ten kt�ry siedzi w Anglii.

Co to za sk�adnia? Gdzie tu jest podmiot a gdzie orzeczenie?

Kolega używa podobnych technik przy walce z przypływem i falami.

Pi��, zasra�cu.

Nie spodziewam się po Karkusie niczego więcej.

> Napisz� to wprost olewam Ciebie, zw�aszcza jak si� okaza�o

> jak� szmat� jeste� kt�ra musi k�ama�, w dyskusji.

Ze wzajemno�ci�, zasra�cu. Jeste� niesamowicie niesympatycznym

zasra�cem kt�ry nie ma �ycia i przypierdala si� do ka�dego na ka�dym

forum, na ka�dej grupie i narzuca si� ze swoimi pierdo�ami na temat

wysycania tkanek czy popisuj�c si� skr�tami wrzucanymi bez sensu

w wypowiedzi nie na temat w�tku w kt�rym wypowied� wysy�asz.

Znowu nie umiesz używać określeń: wszystkim, prawie wszystkim, wielu, nielicznym.
Takich spraw uczą w liceum na studiach również dlatego wiele Twoich tekstów pokazuje brak pokrycia wykształcenia w obyciu i umiejętności stosowania określeń.

O to, �e wida� jak mierny jeste� bo logicznie zdania skleci� nie umiesz.

Egzamin logiki zdałem w pierwszym terminie, tam było wymagane rozważne używanie określeń: wszystkie, prawie wszystkie, wszystkie poza skończoną ilością. To z czym masz gigantyczną trudność.
Dlatego Twój argument jest histeryczny, emocjonalny lecz nie jest trafny.

> �aden problem lecz Ty wcze�niej poka�esz �e gdziekolwiek na forum nurkowym

> oceniono ciebie na 5 na forum nurkowym *.php.

> Bez tego jeste� jedynie go�ciem do olania.

> G��wnie dlatego stawiam ten wym�g bo zawsze stawiasz kolejne pytanie > kolejny

> wym�g sam spierdalasz od odpowiedzi.

Ja nie twierdz� nigdzie �e moje opinie s� warte albo �e kto� mnie szanuje jako

nurkowego eksperta - Ty tak twierdzisz o sobie, wi�c poka� albo olewam Ciebie.

Ponieważ znakomita większość lub inaczej, prawie wszyscy na forach to wiedzą że jesteś nikim, dlatego jesteś olewany.

Przetłumaczę to również dla takiego głupka jak "Pszemol", wszyscy srają na Ciebie (określenie wszyscy nie jest używane zgodnie z przeznaczeniem ale głupek tego nie odróżnia).

> http://www.nurkomania.pl/nurkowanie_fizyka_przemiana_izotermiczna_wplyw_cisnie

> nia.htm

�a�osne. Takie rzeczy s� w podr�czniku do fizyki z klasy 7 podstaw�wki.

Dlatego Ty wymiękasz, odpowiedz na pytanie kiedy efekt JT jest większy jak rozprężamy powietrze z 300at czy jak ze 150at do tego samego ciśnienia i tą samą masę powietrza.
Zapewniam Ciebie że 7 klasista nie da sobie rady z takim pytaniem, na nim również ty się wywracasz.

> Tradycyjnie nic nie przedstawisz, ze swojej strony tylko mo�esz szczeka�.

Z ksi�zki r�wnania gazu doskona�ego ka�dy zasraniec potrafi przepisa�.

�adna sztuka.

> Pod wodďż˝...  W obudowie.... Weďż˝ Ty siďż˝ juďż˝ skoďż˝cz oďż˝mieszaďż˝."

> To "tFYJ" wpis:

> "Pod wodďż˝...  W obudowie.... Weďż˝ Ty siďż˝ juďż˝ skoďż˝cz oďż˝mieszaďż˝."

> To ty zrobi�e� z siebie kretyna, po raz kolejny.

Ty nie rozumiesz co napisane, czytasz coďż˝, czego nikt nie napisaďż˝.

> http://www.underwaterphotography.com/forum/default.aspx?id=5349

> Jak widzimy nawet znajdowali si� producenci obud�w z rynku wt�rnego,

> obudowy r�wnie� produkowa� Hasselblad.

Nikt nie napisa� �e nie produkowano takich.

Błąkasz się w zeznaniach Klasyka Twoich metod.

> Zasra�cu starasz si� odwr�ci� moje s�owa, dotycz�ce Hansa Hasa.

> Kurwa z Ciebie przedniego gatunku. ALE z chujow� pami�ci�.

Ty jeste� ma�ointeligentny zasraniec kt�ry nie rozumie co czyta.

> Czego szmato k�amiesz obudowy do Hassela mia�y dodatkowo pryzmat

> umo�liwiaj�cy jeszcze wygodniejsz� obserwacj� i mat�wki i obiektu.

> Ta kt�r� linkowa�em to uproszczona wersja.

A L E   K O G O  T O  O B CH O DZ I   DZ I S I A J ?

Mówiłem w jakich sytuacjach autofocus się nie przydaje, ale za trudno było zrozumieć "Pszemolkowi".

> Nie znasz historii sprz�tu nie znasz konstrukcji nie wiesz �e zawsze b�d�

> producenci profesjonalnego sprz�tu kt�rzy zastosuj� mniej wygodne ale

> efektywne rozwi�zania.

Efektywne???

Kolejne pytanie masz tylko to opanowane.

> Od dawna m�wi� tobie wprost, zapewniasz worek treningowy, kilka work�w

> wymi�k�o. Ty jako wyj�tkowo g�upi trzymasz si�.

> Teraz si� niestety wypierdoli�e� sam, bez myd�a.

Mo�esz co� wi�cej zasra�cu opowiedzie� ??

Za trudno zrozumieć "Pszemolkowi" tak prosty tekst, to zapytaj swoich dzieci bardzo się ucieszą z czuba tatusia.

pozdrawiam rc
ps miłego nadchodzącego tygodnia, czekają Ciebie duże kłopoty w pracy.

Data: 2012-07-30 13:00:13
Autor: 666
Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
To głupota zawsze i wszędzie sterować łechtouchką.
Ja steruję głosem.
Mówię co chcę i to mam.
Żaden problem.
Ale trzeba mieć warunki ;-)

-- -- -

Data: 2012-07-30 17:26:25
Autor: Pszemol
" 666" <j666@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv60gt$gpi$1inews.gazeta.pl...
To głupota zawsze i wszędzie sterować łechtouchką.
Ja steruję głosem.
Mówię co chcę i to mam.
Żaden problem.
Ale trzeba mieć warunki ;-)

Sterujesz głosem aparat foto do robienia zdjęć pod wodą?
A opiszesz sposób w jaki to robisz? :-)))))

Data: 2012-07-26 22:29:13
Autor: Haw
Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
W dniu 2012-07-25 16:49, Pszemol pisze:
Tak sobie czytam o nowym Canonie EOS-M (lustrzanka bez lustra...):
uchum jasne. tak jak samochod bez samochodu. M-ka to zwykly kompakt z wymienna optyka. podobne od jakiegos czasu oferuje m. in. panas i olek.

[...]

lustrzanki polprofesjonalne i wyzej nie sadze zeby kiedykolwiek byly sterowane dotykowo. tak samo jak powazni i wydajni uzytkownicy komputerow nie przesiada sie na myszke - wylacznie klawiatura lub tablet.
jak szukasz zastepstwa za g9, to sprawdz olka micro 4/3 lub soniaka HX7V.
lub dowolne lustro :)

pzd,
haw.

Data: 2012-07-28 09:09:33
Autor: Pszemol
"Haw" <hawgroup@gazeta.pl> wrote in message news:jus9aa$a77$1inews.gazeta.pl...
lustrzanki polprofesjonalne i wyzej nie sadze zeby kiedykolwiek byly sterowane dotykowo.

Dzięki za zabranie głosu w dyskusji... czytajmy dalej... :-)

tak samo jak powazni i wydajni uzytkownicy komputerow
nie przesiada sie na myszke - wylacznie klawiatura lub tablet.

Jestem poważnym, wydajnym i profesjonalnym użytkownikiem
komputerów i pracy bez myszki sobie nie wyobrażam - zły przykład :)
Używam myszki i klawiatury jednocześnie i jestem bardzo wydajny.
Mówisz jak ktoś, kto tak długo pracował w MS-DOS że Windows
czy MacOS nigdy mu w krew nie weszły...

jak szukasz zastepstwa za g9, to sprawdz olka micro 4/3
lub soniaka HX7V.

Chodzi Ci o Olympus OM-D E-M5?
http://www.dpreview.com/reviews/olympusem5
Wygląda z pobieżnego przeczytania artykułu interesująco...
Dzięki, poczytam sobie więcej.

Co do Soniaka to chyba już wyszedł z produkcji... ale poszukam.

Tu mam porównanie tych 2 aparatów do mojego Canona G9:
http://www.dpreview.com/products/compare/side-by-side?products=sony_dschx7v&products=canon_g9&products=oly_em5

Dzięki za sugestie...

lub dowolne lustro :)

Szukam zastępstwa G9 ale nie w cenie obudowy podwodnej do
lustrzanki za $4000 w której dodatkowo nie popatrzę przez LCD
bo ma opuszczone lustro i tylko widać przez wizjer... :-)

Data: 2012-07-29 00:53:31
Autor: Haw
Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
W dniu 2012-07-28 16:09, Pszemol pisze:
[..]
Jestem poważnym, wydajnym i profesjonalnym użytkownikiem
komputerów i pracy bez myszki sobie nie wyobrażam - zły przykład :)
niestety nie da sie. ale mozna zminimalizowac.
zalatwie kazdego klikacza w edycji i testowaniu kodu, podobnie jak dobry grafik poslugujacy sie sprawnie tabletem zalatwi klikacza w obrobce grafiki, czy dobry edytor w edycji tekstu. myszka jest wolna i nieefektywna w wielu zastosowaniach i nie ma na to sily. ile trwa wybranie jakiejkolwiek pozycji z menu a ile wcisniecie skrotu klawiaturowego? uzywasz ctrl + c, czy pclick->kopiuj? co jest szybsze?

natomiast myszka ma 1 niezaprzeczalna zalete: ulatwia zycie poczatkujacym, stad taka popularnosc tego urzadzenia. niestety czasem juz nawet tworcy aplikacji zapominaja, ze oprocz poczatkujacych sa tez zaawansowani i ograniczaja usability do wygodnego rozmieszczenia ikonek :(

Używam myszki i klawiatury jednocześnie i jestem bardzo wydajny.
Mówisz jak ktoś, kto tak długo pracował w MS-DOS że Windows
czy MacOS nigdy mu w krew nie weszły...

miedzy innymi, chodziaz na oknach siedze okazjonalnie od 3.11, od 95 w wiekszosci. wiec raczej w krew zdazylo wejsc. co nie oznacza, ze uzywam non stop myszy w aplikacjach w ktorych spedzam po kilka godzin dziennie. okazjonalnie zdaza mi sie tez uzyc konsoli linuxowej.

[..]

pzd,
haw.

Data: 2012-07-29 06:40:44
Autor:
[...]

Po co lustrzanka, skoro nie ustawiasz ostrości tam gdzie powinna być (co dodatkowo jest skopane w cyfrowych lustrzankach).
Mówisz jak ślepy o kompozycji.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 08:38:18
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv2ltc$jcs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rysiu - odpowiedz mi na 1 pytanie:
Czy robiłeś kiedyś jakieś fotografie/filmy pod wodą cyfrówką?
Chociaż raz?

Data: 2012-07-29 14:57:12
Autor:
[...]

Dlaczego cyfrówką, może jednak klubowym P-sixem.
Lustrzanka a ustawianie ostrości było.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 11:14:28
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv3j07$hgt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdzie nurkowałeś i co fotografowałeś tą swoja lustrzanką?

Data: 2012-07-29 17:04:31
Autor:
> [...]

Nie swoją tylko klubową, dodatkowo nie orientując się w tej tematyce, nawet nie wiesz jakiego formatu to był aparat.

"Pszemolku" numer Twojego patentu podasz czy jak zwykle będziesz się wił jak zwykle.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 15:43:39
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv3qev$4s0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

W momencie gdy miałeś ją pod wodą była Twoja i w takim znaczeniu
użyłem tego słowa. Po co mi wiedzieć w jakim formacie była???
Pytałem gdzie i co fotografowałeś tą swoją lustrzanką, aby się zorientować
w warunkach i typie fotografowanego obiektu. To czy dostałeś aparat w klubie
czy od wujka na komunię nie ma w tym temacie znaczenia i tego nie poruszam.

"Pszemolku" numer Twojego patentu podasz czy jak zwykle będziesz się wił jak
zwykle.

Tak jak mój patent nie ma tu nic do rzeczy i sam fakt że go poruszasz
świadczy że w dyskusji nie masz już nic więcej do powiedzenia...
A od początku miałeś do powiedzenia bardzo mało a właściwie nic.

Data: 2012-07-29 21:20:05
Autor:
> [...]

czy od wujka na komunię nie ma w tym temacie znaczenia i tego nie poruszam.

Ty za komuny żyłeś w Polsce ?

Data: 2012-07-29 21:20:49
Autor:

Data: 2012-07-29 17:34:55
Autor: Pszemol

Data: 2012-08-02 19:07:29
Autor:

Data: 2012-08-12 05:03:07
Autor: hdo
W dniu środa, 25 lipca 2012 16:49:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
Tak sobie czytam o nowym Canonie EOS-M (lustrzanka bez lustra...):

http://www.bhphotovideo.com/indepth/canon/announcements/canons-first-mirrorless-camera-eos-m?BI=8911&kw=CanonMirrorlessArticle

... i zastanawiaj�c si� czy by�by fajnym zast�pc� mojego PowerShot G9

kt�rego u�ywam g��wnie do nurkowania dochodz� do wniosku, �e chyba

nie zrobi� mu obudowy podwodnej skoro wi�kszo�� ustawie� aparatu

odbywa si� przez ekran dotykowy... Zdaje si�, �e coraz trudniej b�dzie

znale�� dobry aparat do nurkowania pod wod� skoro nowe maszynki

b�d� sterowane przez touchscreen i tylko tak� drog�.

Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?