Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?

Data: 2012-07-26 22:29:13
Autor: Haw
Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
W dniu 2012-07-25 16:49, Pszemol pisze:
Tak sobie czytam o nowym Canonie EOS-M (lustrzanka bez lustra...):
uchum jasne. tak jak samochod bez samochodu. M-ka to zwykly kompakt z wymienna optyka. podobne od jakiegos czasu oferuje m. in. panas i olek.

http://www.bhphotovideo.com/indepth/canon/announcements/canons-first-mirrorless-camera-eos-m?BI=8911&kw=CanonMirrorlessArticle

... i zastanawiając się czy byłby fajnym zastępcą mojego PowerShot G9
którego używam głównie do nurkowania dochodzę do wniosku, że chyba
nie zrobią mu obudowy podwodnej skoro większość ustawień aparatu
odbywa się przez ekran dotykowy... Zdaje się, że coraz trudniej będzie
znaleźć dobry aparat do nurkowania pod wodą skoro nowe maszynki
będą sterowane przez touchscreen i tylko taką drogą.

lustrzanki polprofesjonalne i wyzej nie sadze zeby kiedykolwiek byly sterowane dotykowo. tak samo jak powazni i wydajni uzytkownicy komputerow nie przesiada sie na myszke - wylacznie klawiatura lub tablet.
jak szukasz zastepstwa za g9, to sprawdz olka micro 4/3 lub soniaka HX7V.
lub dowolne lustro :)

pzd,
haw.

Data: 2012-07-28 09:09:33
Autor: Pszemol
"Haw" <hawgroup@gazeta.pl> wrote in message news:jus9aa$a77$1inews.gazeta.pl...
lustrzanki polprofesjonalne i wyzej nie sadze zeby kiedykolwiek byly sterowane dotykowo.

Dzięki za zabranie głosu w dyskusji... czytajmy dalej... :-)

tak samo jak powazni i wydajni uzytkownicy komputerow
nie przesiada sie na myszke - wylacznie klawiatura lub tablet.

Jestem poważnym, wydajnym i profesjonalnym użytkownikiem
komputerów i pracy bez myszki sobie nie wyobrażam - zły przykład :)
Używam myszki i klawiatury jednocześnie i jestem bardzo wydajny.
Mówisz jak ktoś, kto tak długo pracował w MS-DOS że Windows
czy MacOS nigdy mu w krew nie weszły...

jak szukasz zastepstwa za g9, to sprawdz olka micro 4/3
lub soniaka HX7V.

Chodzi Ci o Olympus OM-D E-M5?
http://www.dpreview.com/reviews/olympusem5
Wygląda z pobieżnego przeczytania artykułu interesująco...
Dzięki, poczytam sobie więcej.

Co do Soniaka to chyba już wyszedł z produkcji... ale poszukam.

Tu mam porównanie tych 2 aparatów do mojego Canona G9:
http://www.dpreview.com/products/compare/side-by-side?products=sony_dschx7v&products=canon_g9&products=oly_em5

Dzięki za sugestie...

lub dowolne lustro :)

Szukam zastępstwa G9 ale nie w cenie obudowy podwodnej do
lustrzanki za $4000 w której dodatkowo nie popatrzę przez LCD
bo ma opuszczone lustro i tylko widać przez wizjer... :-)

Data: 2012-07-29 00:53:31
Autor: Haw
Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?
W dniu 2012-07-28 16:09, Pszemol pisze:
[..]
Jestem poważnym, wydajnym i profesjonalnym użytkownikiem
komputerów i pracy bez myszki sobie nie wyobrażam - zły przykład :)
niestety nie da sie. ale mozna zminimalizowac.
zalatwie kazdego klikacza w edycji i testowaniu kodu, podobnie jak dobry grafik poslugujacy sie sprawnie tabletem zalatwi klikacza w obrobce grafiki, czy dobry edytor w edycji tekstu. myszka jest wolna i nieefektywna w wielu zastosowaniach i nie ma na to sily. ile trwa wybranie jakiejkolwiek pozycji z menu a ile wcisniecie skrotu klawiaturowego? uzywasz ctrl + c, czy pclick->kopiuj? co jest szybsze?

natomiast myszka ma 1 niezaprzeczalna zalete: ulatwia zycie poczatkujacym, stad taka popularnosc tego urzadzenia. niestety czasem juz nawet tworcy aplikacji zapominaja, ze oprocz poczatkujacych sa tez zaawansowani i ograniczaja usability do wygodnego rozmieszczenia ikonek :(

Używam myszki i klawiatury jednocześnie i jestem bardzo wydajny.
Mówisz jak ktoś, kto tak długo pracował w MS-DOS że Windows
czy MacOS nigdy mu w krew nie weszły...

miedzy innymi, chodziaz na oknach siedze okazjonalnie od 3.11, od 95 w wiekszosci. wiec raczej w krew zdazylo wejsc. co nie oznacza, ze uzywam non stop myszy w aplikacjach w ktorych spedzam po kilka godzin dziennie. okazjonalnie zdaza mi sie tez uzyc konsoli linuxowej.

[..]

pzd,
haw.

Data: 2012-07-29 06:40:44
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Szukam zastępstwa G9 ale nie w cenie obudowy podwodnej do
lustrzanki za $4000 w której dodatkowo nie popatrzę przez LCD
bo ma opuszczone lustro i tylko widać przez wizjer... :-)

Po co lustrzanka, skoro nie ustawiasz ostrości tam gdzie powinna być (co dodatkowo jest skopane w cyfrowych lustrzankach).
Mówisz jak ślepy o kompozycji.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 08:38:18
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv2ltc$jcs$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rysiu - odpowiedz mi na 1 pytanie:
Czy robiłeś kiedyś jakieś fotografie/filmy pod wodą cyfrówką?
Chociaż raz?

Data: 2012-07-29 14:57:12
Autor:
[...]

Dlaczego cyfrówką, może jednak klubowym P-sixem.
Lustrzanka a ustawianie ostrości było.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 11:14:28
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv3j07$hgt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gdzie nurkowałeś i co fotografowałeś tą swoja lustrzanką?

Data: 2012-07-29 17:04:31
Autor:
> [...]
> Dlaczego cyfrówką, może jednak klubowym P-sixem.
> Lustrzanka a ustawianie ostrości było.

Gdzie nurkowałeś i co fotografowałeś tą swoja lustrzanką?

Nie swoją tylko klubową, dodatkowo nie orientując się w tej tematyce, nawet nie wiesz jakiego formatu to był aparat.

"Pszemolku" numer Twojego patentu podasz czy jak zwykle będziesz się wił jak zwykle.

pozdrawiam rc

Data: 2012-07-29 15:43:39
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv3qev$4s0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie swoją tylko klubową, dodatkowo nie orientując się w tej tematyce, nawet
nie wiesz jakiego formatu to był aparat.

W momencie gdy miałeś ją pod wodą była Twoja i w takim znaczeniu
użyłem tego słowa. Po co mi wiedzieć w jakim formacie była???
Pytałem gdzie i co fotografowałeś tą swoją lustrzanką, aby się zorientować
w warunkach i typie fotografowanego obiektu. To czy dostałeś aparat w klubie
czy od wujka na komunię nie ma w tym temacie znaczenia i tego nie poruszam.

"Pszemolku" numer Twojego patentu podasz czy jak zwykle będziesz się wił jak
zwykle.

Tak jak mój patent nie ma tu nic do rzeczy i sam fakt że go poruszasz
świadczy że w dyskusji nie masz już nic więcej do powiedzenia...
A od początku miałeś do powiedzenia bardzo mało a właściwie nic.

Data: 2012-07-29 21:20:05
Autor:
> [...]

W momencie gdy miałeś ją pod wodą była Twoja i w takim znaczeniu
użyłem tego słowa. Po co mi wiedzieć w jakim formacie była???

Akurat konstrukcja umożliwia obserwację matówki.

[...]

Ty za komuny żyłeś w Polsce ?
To że również miałem taki sam aparat, to zupełnie inna kumoterska historia.

> [...]

świadczy że w dyskusji nie masz już nic więcej do powiedzenia...
A od początku miałeś do powiedzenia bardzo mało a właściwie nic.

Kilka osób zwykle podsumowuje, jak sobie nie radzą, uciekasz w ich butach.
Jesteś znany z zasypywania pytaniami, sam sierdalasz od odpowiedzi.

pozdrawiam rc --

Data: 2012-07-29 21:20:49
Autor:

Data: 2012-07-29 17:34:55
Autor: Pszemol
<demolant@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:jv49fh$3gc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

użyłem tego słowa. Po co mi wiedzieć w jakim formacie była???

Akurat konstrukcja umożliwia obserwację matówki.

Pod wodą...  W obudowie.... Weź Ty się już skończ ośmieszać.

[...]

Co to ma do rzeczy?

> [...]

Kilka osób zwykle podsumowuje, jak sobie nie radzą, uciekasz w ich butach.
Jesteś znany z zasypywania pytaniami, sam sierdalasz od odpowiedzi.

Jakiej odpowiedzi? Co to znaczy "sierdalasz" po polsku?
Co to ma do rzeczy?

Data: 2012-08-02 19:07:29
Autor:
"Przemol" internetowy nuworysz fotograficzny
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Akurat konstrukcja umożliwia obserwację matówki.

Pod wodą...  W obudowie.... Weź Ty się już skończ ośmieszać.

Obejrzyj obudowy do aparatów Hasselblad, Rolleifleks (dwu obiektywowy), Pentacon six TL.
Znowu "Pszemol" zrobił z siebie fiutka głupiego.

> To że również miałem taki sam aparat, to zupełnie inna kumoterska > historia.

Co to ma do rzeczy?

Bo była koszmarnie duża obudowa do niego.

> [...]
> Jesteś znany z zasypywania pytaniami, sam sierdalasz od odpowiedzi.

Jakiej odpowiedzi? Co to znaczy "sierdalasz" po polsku?

Bardzo przepraszam nie wpisałem literki p słowo powinno być spierdalasz.

Ale zrobiłeś z siebie głupego fiutka. Były obudowy do aparatów formatu 6x6, które umożliwiały ustawianie ostrości na matówce, oczywiście także komponowanie kadru.

pozdrawiam rc

--

Aparat pod wodę sterowany ekranem dotykowym zamiast pokręteł?