Aparat w gorki ??

Data: 2013-05-22 01:11:16
Autor: Titus Atomicus
Aparat w gorki ??
In article <ecce5a16-805c-42b1-83bd-83490b20a088@googlegroups.com>,
 Lupus <juszczukdaniel@wp.pl> wrote:

  Witam Kolegów.

 Mam zamiar wydać około 1400 zł na aparat cyfrowy, do tej pory używałem   jeszcze kliszy i chciał bym cos kupić co mnie choc trochę tak samo zadowoli  jak stary analog ( co raczej nie jest możliwe) nie zależy mi na bajerach  tylko na jakości zdjęcia.
Ale uzywales lustrzanki czy kompakta?
I co to sa wg ciebie te bajery?
--
TA

Data: 2013-05-22 01:55:28
Autor: Lupus
Aparat w gorki ??
W dniu środa, 22 maja 2013 01:11:16 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
In article <ecce5a16-805c-42b1-83bd-83490b20a088@googlegroups.com>,

 Lupus <juszczukdaniel@wp.pl> wrote:

>   Witam Kolegów.

I co to sa wg ciebie te bajery?

-- TA

Tak lustrzanki Canon T 90.  Preselekcja czasu, przysłony, takie tam podstawowe rzeczy, po co mi gps i seryjne zdjęcia...

Data: 2013-05-23 13:58:12
Autor: Titus Atomicus
Aparat w gorki ??
In article <42f50f1e-eac8-4e7b-a475-d0b1e2d3e881@googlegroups.com>,
 Lupus <juszczukdaniel@wp.pl> wrote:

Tak lustrzanki Canon T 90.  Preselekcja czasu, przysłony, takie tam podstawowe rzeczy, po co mi gps i seryjne zdjęcia...

E, seryjne to akurat kazdy aparat ma.
A z kolei GPS to gagdet z wyzszej polki.

Moim zdaniem skoro dotad fotografowales lustrzanka to tez powinienes kupic lustrzanke i do tego Canona. Prawie idealnym aparatem bylby Canon 5 Mark II, ale, zwlaszcza z obiektywami, jest poza twim zasiegiem (cena).

Proponowalbym wiec zaczac od zakupu kompakta na probe. Wazne, zeby mial manualne nastawy, i  pstrykal RAWy.
W sumie nasz Janko Muzykant tez uzywa (a w kazdym razie uzywal) kompaktow w gorach i rezultaty sa wielce ok.
Na allegro jest na przyklad Canon A620 w cenach 150-200zl. Potraktuj to jako zakup na probe.

A docelowo zebieraj na bezlusterkowca albo lustrzanke (ze swojej strony polecam jednak system Pentaxa - sam przesiadlem sie z Nikona i jestem b. zadowolony). Jest nieco tanszy od Nikonow/Canonow, a w przypadku szeroko pojetej fotografii outdoorowej sprawdza sie znakomicie (uszczelniane korpusy, male rozmiary, fajne stalki).
--
TA

Aparat w gorki ??