Aparat z gniazdem na zewnętrzną antenkę.

Data: 2009-04-03 22:09:28
Autor: Marcin
Aparat z gniazdem na zewnętrzną antenkę.
Witam,
jakie aparaty posiadają wejście na zewnętrzną antenkę. Wiem, że takie coś było w aparatach Nokia 6310, 6310i, 5110. Jakie inne jeszcze?

Z góry dziękuję.

Data: 2009-04-03 22:49:08
Autor: ToMasz
Marcin pisze:
Witam,
jakie aparaty posiadają wejście na zewnętrzną antenkę. Wiem, że takie
coś było w aparatach Nokia 6310, 6310i, 5110. Jakie inne jeszcze?

Z góry dziękuję.
nowe czy starocie? ze starych: eryk r320, siemens s55, SXG75 ( wszystko
ta sama antena) a z nowych... to niewiem. niewiem w tym przypadku znaczy
cieżko bedzie coś znaleźć.

ToMasz

Data: 2009-04-04 01:00:38
Autor: JoteR
"Marcin" napisał:

jakie aparaty posiadają wejście na zewnętrzną antenkę. Wiem, że takie coś było w aparatach Nokia 6310, 6310i, 5110. Jakie inne jeszcze?

Siemensy C65 i C75, SE K750i, LG F3000. Ale w jakim celu pytasz, szukasz czegoś w miarę współczesnego czy tylko tak hobbystycznie?

JoteR

Data: 2009-04-04 01:13:32
Autor: Jakub Danecki
JoteR wrote:
Siemensy C65 i C75, SE K750i, LG F3000.

Można tak długo wymieniać: na pewno jeszcze k800i, k810i, HTC BlueAngel,
HTC Hermes...

Ale w jakim celu pytasz,
szukasz czegoś w miarę współczesnego czy tylko tak hobbystycznie?

Właśnie - konkretnie o co chodzi by się przydało wiedzieć...

Jakub

Data: 2009-04-04 07:09:29
Autor: janusz
Aparat z gniazdem na zewnętrzną antenkę.
A tak trudno zgadnąć ma słaby zasięg i chce wyciągnąć jakąś zew. antenę aby mieć lepszy zasięg, to chyba oczywiste skoro takie pytanie zadaje.

Data: 2009-04-04 12:17:00
Autor: elmer radi radisson
janusz wrote:

A tak trudno zgadnąć ma słaby zasięg i chce wyciągnąć jakąś zew. antenę aby mieć lepszy zasięg, to chyba oczywiste skoro takie pytanie zadaje.

Albo ma w samochodzie instalacje z antena i chce z niej skorzystac.
Badz mieszka przy granicy i chce gdzies dzwonic przez ich sieci ;)

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Data: 2009-04-04 13:20:45
Autor: Jakub Danecki
elmer radi radisson wrote:
Albo ma w samochodzie instalacje z antena i chce z niej skorzystac.
Badz mieszka przy granicy i chce gdzies dzwonic przez ich sieci ;)

Albo potrzebuje (niedrogiego) modemu do komputera do podłączenia przez
Play, a jest na skraju zasięgu 3G.
Mamy dalej wymyślać powody? :)

Jakub

Data: 2009-04-04 13:50:08
Autor: alojzy.zakalec
On Apr 4, 3:13 am, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
> Siemensy C65 i C75, SE K750i, LG F3000.
        Można tak długo wymieniać: na pewno jeszcze k800i, k810i, HTC BlueAngel, HTC Hermes...

z tych tańszych współczesnych se k510

Data: 2009-04-04 19:57:40
Autor: ąćęłńóśźż
Aparat z gniazdem na zewnętrzną antenkę.
M65 ?
JaC

-- -- -

Siemensy C65 i C75

Data: 2009-04-04 23:28:07
Autor: ejek
Marcin pisze:
Witam,
jakie aparaty posiadają wejście na zewnętrzną antenkę. Wiem, że takie coś było w aparatach Nokia 6310, 6310i, 5110. Jakie inne jeszcze?

Fujitsu Siemens Pocket Loox T830

--
Wojtek

Aparat z gniazdem na zewnętrzną antenkę.