Apeks

Data: 2009-06-14 21:20:32
Autor: Piotr
Apeks
Witam
Czy można jeszcze kupić nowego Apeksa z serii TX 100 ?

========

Piotr

Data: 2009-06-15 15:19:09
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks
Tak

Data: 2009-07-14 22:09:57
Autor:
Apeks
Piotr <pknapik@o2.pl> napisał(a):
Witam
Czy można jeszcze kupić nowego Apeksa z serii TX 100 ?

hmm.. a nie chodzi Ci o Apeksa XTX 100? Bo jego jak najbardziej można kupić -
http://divezone.pl/apeks-xtx-100-p-1902.html?osCsid=b37dc49ffb4ca5b6677b3ffe8b01dbf9

O TX 100 nie słyszałam.

Data: 2009-07-22 20:15:28
Autor:
Apeks
-
http://divezone.pl/apeks-xtx-100-p-1902.html?
osCsid=b37dc49ffb4ca5b6677b3ffe8b0
1dbf9

O TX 100 nie słyszałam.

Apeks TX 100 jest, istnieje coś takiego:P, jednak dawno się z nim nie spotkałam. Tym bardziej jeśli chodzi o nową sztukę. XTX jest wszędzie niemal dostępne. --

Apeks