Apeks ???

Data: 2010-03-31 13:42:09
Autor: Wiesiek
Apeks ???
Czym się różni I stp. DS4 od DST

--

Data: 2010-03-31 14:32:58
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-03-31 13:42, Wiesiek wrote:
Czym się różni I stp. DS4 od DST

Dry Sealed System with swivel turret (DST)

www.supermemo.pl

Data: 2010-03-31 13:07:38
Autor:
Apeks ???
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):

www.supermemo.pl

Jest tam coś dla ciebie:
http://www.supermemo.pl/jezyk_polski

Data: 2010-03-31 15:31:33
Autor: zenzen
Apeks ???
http://www.supermemo.pl/jezyk_polski

zazdrościsz że Janek mówi piekną anglieszczyzną i świetnym rozyjskim?
Ty se z prezydentem zato pogadać możesz

Agnieszka

Data: 2010-03-31 15:31:35
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-03-31 13:42, Wiesiek wrote:
Czym się różni I stp. DS4 od DST

DS4

Dry sealed system for cold water.

No turret.

4 medium pressure ports 3/8 UNF

1 high pressure port 7/16 UNF

DST

Dry Sealed System with swivel turret (DST)

4 MP ports, 1 x 1/2 UNF + 3 x 3/8 UNF

2 HP ports 7/16 UNF

www.supermemo.pl

Data: 2010-04-02 09:25:56
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-03-31 15:31, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-31 14:32, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-31 13:42, Wiesiek wrote:
[...]

Witaj Wiesiu,

Tak jak prosiłeś oto różnice w budowie tych regulatorów wg strony producenta.

Odróżnia je ruchoma głowica w DST oraz dodatkowy port wysokiego ciśnienia (high - wysokie, pressure - ciśnienie w skrócie HP).
W bazie w Sharm są te regulatory. Są znakomite ale problemem jest ciągły serwis bo często przepuszczają powietrze na uszczelce ruchomej głowicy.
Jeśli kupujesz  Apeksa i wybierasz między tymi modelami - kup DS4.
W drugim centrum nastawionym na absolutnie topową jakość mamy Apeksy z serii 100, 200 w wypożyczalni jak i topowe modele Scubapro. Są też płetwy Cressi Gara 2000, 3000 oraz Jet Finy.
Większość jacketów z zintegrowanym balastem.
Jak będziesz w Sharm zapraszam do wypróbowania sprzętu jeśli będziesz z nami nurkował.

I tu uwaga z mojej strony: tak jak widzisz na tym przykładzie NIKT z instruktorów nie podał Ci tej informacji o regulatorach do tej poty. Instruktorzy nie potrafili zrozumieć tekstu którzy mieli podany "na tacy" przed nosem + moje podpowiedzi mn. "patrzysz a nie widzisz" :-)
Dosadnie to mówi o ich poziomie.
I jak pisałem i twierdzę nadal: wprawdzie taki brak wiedzy jest kompromitujący u instruktora to najgorsze jest to iż zdając sobie sprawę ze swojego ograniczenia udają, że nic się nie stało i nie chcą się uczyć/uzupełnić wiedzy mn. z poziomu aktualnej pierwszej klasy szkoły podstawowej.
To typowi "kolekcjonerzy plastików" i ich sprzedawcy.

Kiszą się w swoim światku wzajemnej adoracji zgodnie z zasadą:

sinus sino pulcherrimus

Miłych Świąt

Data: 2010-04-02 18:42:41
Autor: Włodek
Apeks ???

On 2010-03-31 15:31, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-31 14:32, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-31 13:42, Wiesiek wrote:
[...]

Twoja odpowiedź jest nie w pełni prawidłowa :-)
Idź do podstawówki uczyć się.

[...]

Twoja odpowiedź jest nie w pełni prawidłowa. Przeczytaj jeszcze raz i znajdź błędy. Jeden z dyskutantów już Ci zwrócił na to uwagę a ty swoje. Ja Cię nakieruję. Jakiego słownictwa w Polsce używa się do opisu automatów oddechowych? Najlepiej poszukaj w necie bo nawet ci wychodzi :-)

[...]

Twój tekst był i jest nie w pełni prawidłowy Zresztą jak ty sam. Przeczytaj co oznacza i zadaj sobie pytanie czy opisuje on różnice obu stopni redukcji tej firmy.

Dosadnie to mówi o ich poziomie.

Tak samo jak to co sam napisałeś mówi o twoim poziomie specjalisty od cute i paste.
W podsumowaniu napisałeś że różni je obrotowa głowica. Ja też o tym napisałem. Różni je znacznie więcej niż podałeś nawet w tej nie w pełni prawidłowej odpowiedzi. Tyle że żeby to wiedzieć trzeba zrozumieć jakie znaczenie dla nurka mają różnice konstrukcyjne. Ty widać tego nie rozumiesz "instruktorze" Obejrzyj obrazki owych I st redukcji podumaj z następne dwa dni a może dojrzejesz do zrozumienia.

[...]

Zatem po twojej nie w pełni prawidłowej odpowiedzi dołączasz do grona:-)

To typowi "kolekcjonerzy plastików" i ich sprzedawcy.

Sprzedawcy charakteryzują się tym że za wszelką cenę chcą się reklamować. Tu to robisz obsesyjnie zapraszając do Sharm aby Wiesiek mógł zobaczyć jakie to super Apeky są na wyposażeniu bazy. Czysta reklama handlowa sprzedawco plastyków i wycieczek :-)

Kiszą się w swoim światku wzajemnej adoracji zgodnie z zasadą:

sinus sino pulcherrimus

I wzajemnie handlarzyno Sharmem i rybkami co to je widujesz :-)

Miłych Świąt

Data: 2010-03-31 17:35:48
Autor: Marek
Apeks ???
W dniu 2010-03-31 13:42, Wiesiek pisze:
Czym się różni I stp. DS4 od DST

DST ma ruchomą głowicę z gniazdami LP

Data: 2010-03-31 18:48:48
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-03-31 17:35, Marek wrote:
W dniu 2010-03-31 13:42, Wiesiek pisze:
Czym się różni I stp. DS4 od DST

DST ma ruchomą głowicę z gniazdami LP

Nie tylko.

Też kiepsko z językami?
Zainwestuj w edukację siebie i swojej rodziny

www.supermemo.pl

Data: 2010-03-31 19:22:11
Autor: Włodek
Apeks ???

Użytkownik "Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.000010f9.4bb33511@newsgate.onet.pl...
Czym się różni I stp. DS4 od DST
Wiesiu
Zamiast chwalenia się znajomościami stron z nauką j. angielskiego spróbuję tak poprostu i po polsku.
DST oznacza taki sprytny prosty system wmontowany w połączenie DIN I st. redukcji (gniazdo, sprężynka, grzybek) przy którym po odkręceniu od zaworu zamyka się mechanicznie wejście do komory wysokiego ciśnienia I stopnia redukcji. Zapobiega to przed dostawaniem się wody do I st. od tej strony. Taki I st. można płukać po odkręceniu od butli bez ryzyka zalania wnętrza. Pozostaje jeszcze kwestia dostawania się brudnej wody od strony II stopnia redukcji i możliwego zanieczyszczania wnętrza tą drogą. Zatem to połowiczne rozwiązanie i dlatego stosując DST dalej warto płukać AO przykręcony do butli, pod ciśnieniem.

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Data: 2010-03-31 19:41:11
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-03-31 19:22, Włodek wrote:

[...]

Piszesz BZDURY "instruktorze"

Data: 2010-03-31 21:10:40
Autor: Włodek
Apeks ???

On 2010-03-31 19:22, Włodek wrote:

Użytkownik "Wiesiek" <wlopataWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:3461.000010f9.4bb33511@newsgate.onet.pl...
Czym się różni I stp. DS4 od DST
Wiesiu
ciach

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl

Piszesz BZDURY "instruktorze"

Słuchaj koleżko językoznawco. Ja przynajmniej natychmiast zauważyłem swój błąd i natychmiast poprawiłem to! Czyżbyś tego nie zauważył. Widać że do swoich przypadłości powinieneś dodać wzrok. Ty zaś nawet nie zauważasz bzdur jakie wypisujesz tu na sekcie. Pisałem chłopie lecz się.

On 2010-03-31 19:29, Włodek wrote:
> Ojej Po wysłaniu zauważyłem że pomyliłem z Aqualungiem. Tam jest taki
> system zabezpieczenia I st. A tu ruchoma głowica.
> Pozdrawiam Włodek

To nie jest w pełni prawidłowa odpowiedź.
Gdybyś opanował wiedzę zawartą w tej książce miałbyś większą szansę prawidłowej odpowiedzi "instruktorze"

http://www.podreczniki-gandalf.pl/k/jezyk-angielski-klasa-1-podstawowa/

Data: 2010-03-31 22:53:48
Autor: Włodek
Apeks ???
Wiesz co srajmdajwerze jesteś głupszy niż ustawa przewiduje

On 2010-03-31 19:29, Włodek wrote:
> Ojej Po wysłaniu zauważyłem że pomyliłem z Aqualungiem. Tam jest taki
> system zabezpieczenia I st. A tu ruchoma głowica.
> Pozdrawiam Włodek

To nie jest w pełni prawidłowa odpowiedź.

A co w niej jest nie w pełni prawidłowego?
Czy napisałem coś co nie ma miejsca w tym AO?

Gdybyś opanował wiedzę zawartą w tej książce miałbyś większą szansę prawidłowej odpowiedzi "instruktorze"

http://www.podreczniki-gandalf.pl/k/jezyk-angielski-klasa-1-podstawowa/

Hahahhahahaha, że niby tam opisują budowę I stopni redukcji firmy Apeks?
Zauważ, że ja nie odpowiadam na jakieś Twoje głupie teksty po angielsku!
To że polecasz mi jakąś książeczkę jest wyłącznie twoją chorą imaginacją.
Jasiu te bzdety co tu wypisujesz to jakieś głosy w głowie ci podpowiadają?

Data: 2010-04-01 08:22:20
Autor: jacekplacek
Apeks ???
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

Jasiu te bzdety co tu wypisujesz to jakieś głosy w głowie ci podpowiadają?

Nie wypada śmiać się z ułomności...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Delirium --

Data: 2010-04-01 11:08:29
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???

On 2010-03-31 19:29, Włodek wrote:
> [...]

Jasiu te bzdety co tu wypisujesz to jakieś głosy w głowie ci podpowiadają?

Drogi "instruktorze" nurkowania.

Tak jak napisałem powyżej tak jest i dalej.
Twoja odpowiedź dalej nie jest w pełni prawidłowa.
I podobnie jak wiele nurków, gdy im się powie - "robisz takie i takie błędy w nurkowaniu - popraw się, naucz się bo możesz stracić życie, zdrowie lub osoby które z Tobą nurkują" Ci odpowiadają ale przecież ja mam taką plastikową kartkę na której jest napisane, że jestem nurkiem ze stopniem XXX - więc na pewno wszystko jest dobrze (chociażby ostatni przypadek na tej liście  "kandydata" Trimiksowego)- Ty z kolei jak Ci napisałem, że odpowiedź jest nie w pełni prawidłowa ( a odpowiadasz jako INSTRUKTOR NURKOWANIA)- zamiast sprawdzić dlaczego i napisać prawidłową po znalezieniu przyczyny (jak by się zachował zwykły instruktor) potrafisz tylko obrażać.
W sumie jak na prostaka przystało - "słownictwem szewskim" już się na tej liście przecież wielokrotnie popisywałeś..

Twój kumpel od obrażania - jacuś placuś też "zieloniutki" jest (jak szczypiorek na wiosnę :-) )
Weź się do nauki.
Uzupełnij swoje braki.

Data: 2010-04-01 11:15:18
Autor: Wojtek Potoczak
Apeks ???
Dnia 01-04-2010 o 11:08:29 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

I podobnie jak wiele nurkĂłw, gdy im się powie - "robisz takie i takie  błędy w nurkowaniu - popraw się, naucz się bo moĹźesz stracić Ĺźycie,  zdrowie lub osoby ktĂłre z Tobą nurkują" Ci odpowiadają ale przecieĹź ja  mam taką plastikową kartkę na ktĂłrej jest napisane, Ĺźe jestem nurkiem ze  stopniem XXX - więc na pewno wszystko jest dobrze

Ja czuje niedosyt umiejtnosci, chetnie byc sie z Toba spotkal i czegos sie  nauczyl. Tylko gdzie? Gdzies w Szarmie, czy szkolisz w Polsce?

(chociaĹźby ostatni
przypadek na tej liście  "kandydata" Trimiksowego)

A co z nim bylo nie tak, to moze byc ciekawe.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 12:01:00
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-04-01 11:15, Wojtek Potoczak wrote:
Dnia 01-04-2010 o 11:08:29 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>

Ja czuje niedosyt umiejtnosci,

Rozumiem.
Na pocżątek może trochę "pracy własnej " panie instruktorze IANTD.
Niech pan odpowie jaki bład zrobił w swojej odpowiedzi instrkuktor CMAS PADI Włodek Kołacz

Pozdrawiam
:-)

Data: 2010-04-01 12:06:30
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-04-01 12:01, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-04-01 11:15, Wojtek Potoczak wrote:
[...]

No i oczywiście "standardowo" już polecam zapoznanie się z www.supermemo.pl

:-)

Data: 2010-04-01 12:09:59
Autor: Wojtek Potoczak
Apeks ???
Dnia 01-04-2010 o 12:01:00 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):

Rozumiem. Na pocżątek może trochę "pracy własnej "

Ale ja sie chce od Ciebie uczyc.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 12:14:41
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-04-01 12:09, Wojtek Potoczak wrote:
Dnia 01-04-2010 o 12:01:00 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>
napisaÄšďż˝(a):

Rozumiem. Na pocş�tek moşe troch� "pracy w�asnej "

Ale ja sie chce od Ciebie uczyc.

Oczywiście:

przemyśl te słowa: "Patrzysz a nie widzisz.."

Data: 2010-04-01 12:39:03
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-04-01 12:09, Wojtek Potoczak wrote:
Dnia 01-04-2010 o 12:01:00 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>
napisaÄšďż˝(a):

Rozumiem. Na poc̟��tek mo̟e troch�� "pracy w�asnej "

Ale ja sie chce od Ciebie uczyc.

Oczywi�cie:

przemy�l te s�owa: "Patrzysz a nie widzisz.."

To Twoja strona: www.21procent.com ?

Są tam wymienieni członkowie Twojego zespołu. Może z nimi się skonsultujesz drogi instruktorze IANTD ?

Data: 2010-04-01 12:49:35
Autor: Wojtek Potoczak
Apeks ???
Dnia 01-04-2010 o 12:39:03 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>  napisał(a):
Są tam wymienieni członkowie Twojego zespołu. MoĹźe z nimi się  skonsultujesz drogi instruktorze IANTD ?

Nikt z nich sie u Ciebie nie szkolil i nie moge niczego od nich sie  dowiedzieco szkoleniach u Ciebie.

To ze jestem instruktorem nie oznacza ze nie powinienem sam sie dalej  uczyc. Prezentujesz sie jako bardzo doswiadczony instruktor, wytykasz  wszystkim bledy, wiec uznalem ze warto skorzystac z rad kogos tak dobrego.
Napisze raz jeszcze: Chce sie szkoic u Ciebie, szkolisz W sharm, czy tez w  Polsce?

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 13:08:27
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-04-01 12:49, Wojtek Potoczak wrote:
Dnia 01-04-2010 o 12:39:03 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>
napisaÄšďż˝(a):
S� tam wymienieni cz�onkowie Twojego zespo�u. Moşe z nimi si�
skonsultujesz drogi instruktorze IANTD ?

Nikt z nich sie u Ciebie nie szkolil i nie moge niczego od nich sie
dowiedzieco szkoleniach u Ciebie.

Ależ ciągle piszemy o Apeksie. Jak widać nie wiesz więc zaproponowałem abyś się z nimi w tej sprawie skonsultował.
Ciekawe czy tym razem się uda INSTRUKTORZE IANTD?

:-)

Data: 2010-04-01 13:17:32
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-04-01 12:49, Wojtek Potoczak wrote:
Dnia 01-04-2010 o 12:39:03 SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl>
napisaÄšďż˝(a):
S�� tam wymienieni cz�onkowie Twojego zespo�u. Mo̟e z
nimi si��
skonsultujesz drogi instruktorze IANTD ?

Nikt z nich sie u Ciebie nie szkolil i nie moge niczego od nich sie
dowiedzieco szkoleniach u Ciebie.

Aleş ci�gle piszemy o Apeksie. Jak wida� nie wiesz wi�c
zaproponowa�em aby� si� z nimi w tej sprawie skonsultowa�.
Ciekawe czy tym razem si� uda INSTRUKTORZE IANTD?

:-)

Rozbawił mnie "wzniosły" tekst z Twojej strony www.21procent.com :

"21procent Polska jest grupą nurków chcących stale się rozwijać i podejmować nowe wyzwania.
Chcemy nurkować jak najczęściej, jak najdłużej, jak najlepiej i jak najbezpiecznej, poznawać nowe i ciekawe miejsca.

Prowadzimy kursy nurkowania (IANTD), ale przede wszystkim nurkujemy.
Szkolenie jest tylko początkiem. Potem zaczyna się to co najlepsze – nurkowanie. Doświadczenie to podstawa.

Jesteśmy grupą otwartą, każdy chętny może z nami zanurkować, bez żadnych opłat i konsekwencji.
Nie ma znaczenia stopień i organizacja - nurkuje człowiek, nie plastik."

Bo jaka jest rzeczywistość właśnie widać...

Smutek.

ps. Dobrze dobrałeś kolor na tło strony -kolor czarny - kolor rozpaczy, tragedii

Data: 2010-04-02 19:49:46
Autor:
On 2010-04-01 13:08, SHARMDIVER.PL wrote:
zespo�u. M
oĚźe z

> [...]

Jesteśmy grupą otwartą, każdy chętny może z nami zanurkować, bez
Ĺźadnyc
h opłat i konsekwencji.
Nie ma znaczenia stopień i organizacja - nurkuje człowiek, nie plastik."

Bo jaka jest rzeczywistość właśnie widać...

Smutek.
A co jest nie tak? Chcą podnosić kwalifikacje poprzez mocne podstawy. Ponieważ sprzet nabywa się raz na jakiś czas, pozostaje wiedza i doświadczenie - masz coś przeciw? Wojtek nawet poprosił o pokazanie, czy mógłbyś im coś zaoferować a ty się migasz. Dlaczego nie chcesz odpowiedzieć, też chętnie skorzystam. Ktoś z boku mógłby to filmować - nie sądzisz, że to fajna zabawa?

Data: 2010-04-02 18:22:28
Autor: Włodek
Apeks ???

grup dyskusyjnych:hp1nop$jbf$1@news.onet.pl...
CIACH

On 2010-03-31 19:29, Włodek wrote:
> [...]

Drogi "instruktorze" nurkowania.

Tak jak napisałem powyżej tak jest i dalej.
Twoja odpowiedź dalej nie jest w pełni prawidłowa.

Na miły bóg proszę wyjaśnij na czym polega moja nie w pełni prawidłowa
odpowiedź na nie zadane mi pytanie?
Chyba jednak przestałeś rozumieć Polską mowę i tekst pisany. Chyba tak
proste pytanie nie
przekracza twoich możliwości intelektualnych.

Np:
Człowiek pyta o różnicę a ty mu serwujesz zdanie z folderów reklamowych
opisujące system DST. Wieśkowi chodziło o różnicę a nie o to jak zostało to
opisane w folderach. Kumasz różnicę instruktorze!

Wiesz dyskusja z tobą przypomina rozmowę z niemowy z niewidomym o kolorach
świata.
Ludzie Cię pytają o proste sprawy ty ich odsyłasz do chińskich bajek a naukę
nurkowania chcesz zaczynać od nauki angielskiego z jakiejś ulubionej strony.
Przestałeś uczyć nurkowania a zacząłeś uczyć j. angielskiego?. Wtedy twój
bełkot byłby jakoś uzasadniony potrzebą.

Niedawno z przyjemnością czytałem Adama Klimka - venturi o niuansach
związanych z wyjazdami do Egiptu. Prawdę mówiąc byłem pod wrażeniem jego
usłużności i chęci pomocy innym nurkom. Brawo Venturi. Nie pamiętam Jana D
który byłby choć w 10% tak zaangażowany w pomoc innym.

Niestety nie przypominam sobie żadnej twojej odpowiedzi na czyjś problem
która była by bezinteresowna.
Ba, nie lubię cię za to że próbujesz każdego oceniać tak jakbyś był o to
poproszony. Wypowiedź niżej i tamta dyskusja jest najlepszym tego
przykładem. Nawet tu wychodzą twoje głębokie kompleksy. Przykre to jest ale
nie moja to wina ani zasługa.

[...]

Ja nie wiem jak inni ale ja jeśli widzę u kogoś błędy w technice nurkowania
lub wiedzy to najpierw pytam czy ktoś chce znać moją opinię. Jeśli ktoś
życzy sobie tego to mu przekazuję swoją wiedzę i doświadczenie na kursach
lub w ramach warsztatów z technik nurkowych albo w jak najbardziej darmowych
rozmowach. Niemal co dzień rozmawiam z
nurkami i odpisuję na ich problemy z balastem, trymowaniem lub znalezieniem
dla siebie jakiegoś rozwiązania konfiguracyjnego. W dniu pisania tego tekstu
dwie rozmowy telefoniczne odbyłem i jeden list napisałem. Czasem popełniam
krytyczny tekst na sektę ale za tym idzie chęć pomocy a nie próba jazdy po
innych lub wcinania się w czyjeś decyzje. Czasem niestety zdarzało mi się w
pisaniu na sektę popełniać błąd zrozumienia czyichś intencji i oceniałem z
mojej perspektywy. Ale się staram rozgraniczać to co ja potrzebuję od tego
co ktoś może chcieć osiągać.
Ja nie wiem jak inni ale ja nie podaję do publicznej wiadomości treści
prywatnych rozmów lub listów. Jeśli o czymś piszę to staram się tak opisać
sytuację aby osoba była nie do zidentyfikowania. A ty oberinstrukorze RP?

 Ty z kolei jak Ci
napisałem, że odpowiedź jest nie w pełni prawidłowa

Nie, rżniesz głupa albo nie rozumiesz mowy, zdanie jest jak najbardziej prawdziwe  jednak, nie jest to pełny opis
różnic pomiędzy DST a DS4. Bo i wcale nie miał być pełnym opisem różnic. Zresztą i Ty super znawco internetowych opisów popełniłeś błąd w dzisiejszym opisie. Przykre że ktoś tak troskliwy o kogoś nie umie przeczytać co sam wkleił w swojego posta.

[...]

Zrozum proszę co napisałem i podważ to. Pamiętaj przy tym że nie
odpowiadałem na twoje chore imaginacje mające za cel popisanie się
znajomością stron internetowych opisujących po angielsku I st. redukcji
apeksa.

Zresztą jak chcesz to popatrzmy co podałeś wtedy gdy ktoś pyta o różnice. Ja
widzę że znakomicie popisałeś się indolencją ponieważ zdanie które
przytoczyłeś
oznacza system komory suchej z obrotową głowicą.  Zaś nie ma różnicy w
suchej komorze bo oba systemy mają ją taką samą. Z nazw obu systemów nie
wynika także żeby DS4 był bardziej odporny na zalodzenie od DST. Bo oba mają
to samo - suchą komorę tzw. wodną. To co napisałem wynika z nazw systemów.
 Czyli główna różnica wg. producenta polega na tym że jeden I st. ma
obrotową głowicę a drugi jej nie ma. Za to producent w nazwie DS4 zwraca uwagę na walory odporności na zalodzenie suchej komory.

Zamiast bezmyślnego ślęczenia nad stronami internetowymi kopiowania i
wklejania zalecał bym tobie trochę więcej zrozumienia o czym i dlaczego tam
tak napisano. Wtedy być może takich głupot byś nie wypisywał.

 Jest jeszcze trzecia różnica która ma marginalne znaczenie, fabryczna nazwa
systemu zdaje się to potwierdzać. Są to dwa porty wysokiego ciśnienia w
korpusie DST ułatwiające konfiguracje AO i jeden nie typowy port LP.

W sumie jak na prostaka przystało - "słownictwem szewskim" już się na tej
liście przecież wielokrotnie popisywałeś..

To twoja zasługa że tak cię postrzegam i oceniam. Zauważ że nie jestem w tej opinii odosobniony. Nazywam tylko rzecz po imieniu.

O jakości twojej wiedzy zawodowej wskazuje fakt że potrzebujesz aż godzinę
na znalezienie w necie różnicy pomiędzy oboma stopniami redukcji.
Jest to
dla ciebie bardzo charakterystyczne  działanie. Polega ono na znalezieniu
czegoś w necie, puszczeniu tego metodą kopiuj-wklej a następnie za chwilę, tu
potrzebowałeś aż godziny, wklejasz następne znalezione internetowe
rewelacje. W tej dyskusji dwa Twoje posty opisujące DST i DS4 i trzeci po dwóch dniach próbujący odpowiedzieć na pytanie. Zresztą nie w pełni prawidłowa. Ucz się chłopcze bo bzdury piszesz:-))

Nic od siebie!
Aby napisać coś od siebie potrzebowałeś dwóch dni na przemyślenie tego o co pytał Wiesiek. Zresztą Twoja odpowiedź dzisiejsza i tak jest nie w pełni prawidłowa :-)))))

 Hah ha ha profesjonalisto takie błędy popełnić na własnym tekście.
Zamiast innych namawiać do nauki zapisz się jeszcze raz do szkoły podstawowej to być może nauczą Cię tam rozumieć to co sam piszesz :-)

Twój kumpel od obrażania - jacuś placuś też "zieloniutki" jest (jak
szczypiorek na wiosnę :-) )
Weź się do nauki.
Uzupełnij swoje braki.

Chętnie posłuchał bym, tyko kurcze nie bardzo mam ochotę na stare lata
zgłębiać
język angielski bo nie jest mi to potrzebne. Poza tym mój marny poziom znajomości tego języka jest dla
mnie wystarczający do tego co robię w życiu. Jest jeszcze jedna sprawa
ułatwiająca mi życie lingwistyczne. Bardziej skomplikowane teksty angielskie
czy niemieckie tłumaczą mi moi znajomi władający biegle tymi językami. Ufam im bo znają się na tym znakomicie.

Data: 2010-03-31 19:34:32
Autor: Daniel Kowalski
Apeks ???
Włodek pisze:
[...]

Chodziło Ci o system ACD w Aqualungu.
PS. Włodku, dostałem już Twoje małe V-weighty; totalny majstersztyk! ;-) pzdr Kowi

Data: 2010-03-31 21:14:07
Autor: Włodek
Apeks ???

Użytkownik "Daniel Kowalski" <bountykiller@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4BB387A8.6020800@gazeta.pl...
Włodek pisze:
[...]

Tak dokładnie opisałem ACD z rozpędu. Ale sharm dajwinstruktor raczył już przypiąć łatkę :-).
Cieszę się że Ci się podobają. Mam nadzieję że jak ładne tak będą spełniały Twoje potrzeby :-)
Pozdrawiam Włodek

Apeks ???