Apeks ???

Data: 2010-03-31 14:32:58
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-03-31 13:42, Wiesiek wrote:
Czym się różni I stp. DS4 od DST

Dry Sealed System with swivel turret (DST)

www.supermemo.pl

Data: 2010-03-31 13:07:38
Autor:
Apeks ???
SHARMDIVER.PL <diveinstructor@usuntoop.pl> napisał(a):

www.supermemo.pl

Jest tam coś dla ciebie:
http://www.supermemo.pl/jezyk_polski

Data: 2010-03-31 15:31:33
Autor: zenzen
Apeks ???
http://www.supermemo.pl/jezyk_polski

zazdrościsz że Janek mówi piekną anglieszczyzną i świetnym rozyjskim?
Ty se z prezydentem zato pogadać możesz

Agnieszka

Data: 2010-03-31 15:31:35
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-03-31 13:42, Wiesiek wrote:
Czym się różni I stp. DS4 od DST

DS4

Dry sealed system for cold water.

No turret.

4 medium pressure ports 3/8 UNF

1 high pressure port 7/16 UNF

DST

Dry Sealed System with swivel turret (DST)

4 MP ports, 1 x 1/2 UNF + 3 x 3/8 UNF

2 HP ports 7/16 UNF

www.supermemo.pl

Data: 2010-04-02 09:25:56
Autor: SHARMDIVER.PL
Apeks ???
On 2010-03-31 15:31, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-31 14:32, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-31 13:42, Wiesiek wrote:
[...]

Witaj Wiesiu,

Tak jak prosiłeś oto różnice w budowie tych regulatorów wg strony producenta.

Odróżnia je ruchoma głowica w DST oraz dodatkowy port wysokiego ciśnienia (high - wysokie, pressure - ciśnienie w skrócie HP).
W bazie w Sharm są te regulatory. Są znakomite ale problemem jest ciągły serwis bo często przepuszczają powietrze na uszczelce ruchomej głowicy.
Jeśli kupujesz  Apeksa i wybierasz między tymi modelami - kup DS4.
W drugim centrum nastawionym na absolutnie topową jakość mamy Apeksy z serii 100, 200 w wypożyczalni jak i topowe modele Scubapro. Są też płetwy Cressi Gara 2000, 3000 oraz Jet Finy.
Większość jacketów z zintegrowanym balastem.
Jak będziesz w Sharm zapraszam do wypróbowania sprzętu jeśli będziesz z nami nurkował.

I tu uwaga z mojej strony: tak jak widzisz na tym przykładzie NIKT z instruktorów nie podał Ci tej informacji o regulatorach do tej poty. Instruktorzy nie potrafili zrozumieć tekstu którzy mieli podany "na tacy" przed nosem + moje podpowiedzi mn. "patrzysz a nie widzisz" :-)
Dosadnie to mówi o ich poziomie.
I jak pisałem i twierdzę nadal: wprawdzie taki brak wiedzy jest kompromitujący u instruktora to najgorsze jest to iż zdając sobie sprawę ze swojego ograniczenia udają, że nic się nie stało i nie chcą się uczyć/uzupełnić wiedzy mn. z poziomu aktualnej pierwszej klasy szkoły podstawowej.
To typowi "kolekcjonerzy plastików" i ich sprzedawcy.

Kiszą się w swoim światku wzajemnej adoracji zgodnie z zasadą:

sinus sino pulcherrimus

Miłych Świąt

Data: 2010-04-02 18:42:41
Autor: Włodek
Apeks ???

On 2010-03-31 15:31, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-31 14:32, SHARMDIVER.PL wrote:
On 2010-03-31 13:42, Wiesiek wrote:
[...]

Twoja odpowiedź jest nie w pełni prawidłowa :-)
Idź do podstawówki uczyć się.

[...]

Twoja odpowiedź jest nie w pełni prawidłowa. Przeczytaj jeszcze raz i znajdź błędy. Jeden z dyskutantów już Ci zwrócił na to uwagę a ty swoje. Ja Cię nakieruję. Jakiego słownictwa w Polsce używa się do opisu automatów oddechowych? Najlepiej poszukaj w necie bo nawet ci wychodzi :-)

[...]

Twój tekst był i jest nie w pełni prawidłowy Zresztą jak ty sam. Przeczytaj co oznacza i zadaj sobie pytanie czy opisuje on różnice obu stopni redukcji tej firmy.

Dosadnie to mówi o ich poziomie.

Tak samo jak to co sam napisałeś mówi o twoim poziomie specjalisty od cute i paste.
W podsumowaniu napisałeś że różni je obrotowa głowica. Ja też o tym napisałem. Różni je znacznie więcej niż podałeś nawet w tej nie w pełni prawidłowej odpowiedzi. Tyle że żeby to wiedzieć trzeba zrozumieć jakie znaczenie dla nurka mają różnice konstrukcyjne. Ty widać tego nie rozumiesz "instruktorze" Obejrzyj obrazki owych I st redukcji podumaj z następne dwa dni a może dojrzejesz do zrozumienia.

[...]

Zatem po twojej nie w pełni prawidłowej odpowiedzi dołączasz do grona:-)

To typowi "kolekcjonerzy plastików" i ich sprzedawcy.

Sprzedawcy charakteryzują się tym że za wszelką cenę chcą się reklamować. Tu to robisz obsesyjnie zapraszając do Sharm aby Wiesiek mógł zobaczyć jakie to super Apeky są na wyposażeniu bazy. Czysta reklama handlowa sprzedawco plastyków i wycieczek :-)

Kiszą się w swoim światku wzajemnej adoracji zgodnie z zasadą:

sinus sino pulcherrimus

I wzajemnie handlarzyno Sharmem i rybkami co to je widujesz :-)

Miłych Świąt

Apeks ???