Apeks - Adeks

Data: 2010-04-01 08:04:22
Autor: Wojtek Potoczak
Apeks - Adeks
Od ponad pol roku uzywam automatu, dosc nietypowego. Dostalem "to cos" od
znajomego, ktory zajmuje sie wyszukiwaniem i importem przeroznego sprzetu
produkowanego w Chinach.

Automat dziala bardzo dobrze, uzywany byl w zimnej wodzie, pod lodem, w
wodzie slonej, z powietrzem, tlenem, tmx, glebokosc max 75m. W sumie okolo
120 nurkowan i zadnych problemow nie bylo.

Automat z zewnatrz przypomina produkt dobrze znany, nazwa tez podobna -
Adeks. W patenty i oryginalnosc konstrukcji nie wnikam. Po rozlozeniu  okazuje sie ze serwis kit Apeksa pasuje w 100%.

Automat kosztowal ok 550 zl, skoro nie ma roznicy, to po co przeplacac :-)

tutaj jest zdjecie automatu - http://21procent.com/automat.jpg

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 06:21:41
Autor:
Apeks - Adeks
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
[...]

Bój się Boga.
Oderżnąłeś gałąź na której siedzi TP od strony pnia.
Odkuwki do AO robi się tak samo, skrawanie CNC też.
Pozostają materiały, tu różnice mogą byś istotne.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-01 07:23:18
Autor:
1 Kwietnia
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a): > Automat z zewnatrz przypomina produkt dobrze znany, nazwa tez podobna -
> Adeks. W patenty i oryginalnosc konstrukcji nie wnikam. Po rozlozeniu

Są różnice projektowe w literach p i d, może je rozpoznać grafik liternik
(ja,jeden z moich zawodów). Chińczycy bardzo źle projektują europejskie
(łacińskie) kroje liter. Dlatego gratuluję dobrego żartu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-01 11:12:27
Autor: Wojtek Potoczak
1 Kwietnia
Dnia 01-04-2010 o 09:23:18   <demolant@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

Są różnice projektowe w literach p i d, może je rozpoznać grafik liternik
(ja,jeden z moich zawodĂłw).

Oryginalne logo Apeks i napis Adeks to dwa rozne fonty. Widac to na  pierwszy rzut oka.

Chińczycy bardzo źle projektują europejskie
(łacińskie) kroje liter.

Raczej nie Chinczycy :-)
"Dick Jensen (USA) designed Serpentine, is a contemporary-looking display  font, for the Visual Graphics Corporation in 1972"

Dlatego gratuluję dobrego żartu.

Dziekuje, tylko po co bylo go rozszyfrowac publicznie z samego rana :-)

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 09:46:08
Autor:
1 Kwietnia
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
> Dlatego gratuluj=C4=99 dobrego =C5=BCartu.

Dziekuje, tylko po co bylo go rozszyfrowac publicznie z samego rana :-)

Włodek Kołacz czy ja, może zrobić katalogowe zdjęcie produktu.
Ułożyć krzywe i odciąć tło na pewno mogę zrobić.
W kroju liter doprojektować literę umiem zrobić.

Ponieważ zdjęcie było katalogowe, to nie mogłeś jego zrobić i opracować.
To był największy wróg żartu. pozdrawiam rc

Data: 2010-04-01 12:11:06
Autor: Wojtek Potoczak
1 Kwietnia
Dnia 01-04-2010 o 11:46:08   <demolant@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Włodek Kołacz czy ja, może zrobić katalogowe zdjęcie produktu.
Ułożyć krzywe i odciąć tło na pewno mogę zrobić.

Skad wiesz ze ja nie potrafie?

W kroju liter doprojektować literę umiem zrobić.

Gdybym chcial zrobic kopie, to wystarczylo by odwrocic literke "p: o 180  stopni i juz "d"

Ponieważ zdjęcie było katalogowe, to nie mogłeś jego zrobić i opracować.

He he he...

To był największy wróg żartu.

Dla mnie zart jest wtedy, na pierwszy rzut oka wydaje sie wiarygodny, a  przygladajac sie latwo mozna rozpoznac manipilacje.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 11:20:34
Autor:
1 Kwietnia
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
> W kroju liter doprojektowa=C4=87 liter=C4=99 umiem zrobi=C4=87.

Gdybym chcial zrobic kopie, to wystarczylo by odwrocic literke "p: o 180=
  =

stopni i juz "d"

Niestety NIE. W znakomitej większości krojów liter są różnice w p małej i d
małej. Dodatkowo masz zdjęcie w którym masz w różnych perspektywach LOGO.
Co też nie jest problemem, jeśli się wie.

Dla mnie zart jest wtedy, na pierwszy rzut oka wydaje sie wiarygodny, a =
 =

przygladajac sie latwo mozna rozpoznac manipilacje.

W pierwszej odpowiedzi dałem się złapać, dlatego była druga.

> W=C5=82odek Ko=C5=82acz czy ja, mo=C5=BCe zrobi=C4=87 katalogowe zdj=C4=
=99cie produktu.
> U=C5=82o=C5=BCy=C4=87 krzywe i odci=C4=85=C4=87 t=C5=82o na pewno mog=C4=
=99 zrobi=C4=87.

Skad wiesz ze ja nie potrafie?

Nie wiesz że są różnice w literach p i d, to wie grafik. Jak w Photo Shopie
przekręcić i ściąć selekcję, też wie grafik. Gdybyś tym warsztatem się biegle
posługiwał to w zdjęciu złożonego sprzętu z ciekawym tłem, dokonał byś wymiany
znaku, bądź tylko litery.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-01 13:35:59
Autor: Wojtek Potoczak
1 Kwietnia
Dnia 01-04-2010 o 13:20:34   <demolant@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Niestety NIE. W znakomitej większości krojĂłw liter są róşnice w p małej  i d małej. Dodatkowo masz zdjęcie w ktĂłrym masz w róşnych perspektywach  LOGO.
Co też nie jest problemem, jeśli się wie.

Polecam jedno slowko z tym zartem zwiazane - wrażeniowość..

Jak w Photo Shopie przekręcić i ściąć selekcję, teĹź wie grafik. Gdybyś  tym warsztatem się biegle posługiwał

:-D

ps.gdybys mial odrobine poczucia humoru, to bys sie ucieszyl z tego ze
zart sie udal i dales sie wkrecic, a nie na sile tlumaczyl cos o czym
wiesz tylko troche. Bez urazy.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 12:41:21
Autor:
1 Kwietnia
[...]

Dla firmy Depot Office projektowałem polską wersję słowa Gwarancja miałem w
źródle Guaranted, liternictwo pisanka pędzlem.
Dla Coca-Cola Poland Services opracowanie "a product of The Coca-Cola Company"
zajęło 20 godzin. Dla Abbot było robione opakowanie Klacidu do materiałów
reklamowych, projekt miałem w krzywych, zrobienie z projektu opakowania
wrażenia pudełka nie było trudne. To wszystko zostało zrealizowane kilkanaście
lat temu.

pozdrawiam rc
ps jak będziesz umiał operować pojedynczym pikselem w naświetlarce (w 5000
dpi), to zaczniemy mieć pole do merytorycznej rozmowy o grafice cyfrowej.

Data: 2010-04-01 15:21:18
Autor: Wojtek Potoczak
1 Kwietnia
Dnia 01-04-2010 o 14:41:21   <demolant@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Dla firmy ...

W ciagu ostatnich kilkunastu lat, zrobilem setki opakowan dla Nestle,  Danone, Krafta, Unilevera itp. I co z tego?
Nadal potrafie zartowac. Chlopie wyluzuj troche, zart to zart.

pozdrawiam rc
ps jak będziesz umiał operować pojedynczym pikselem w naświetlarce (w  5000 dpi),

Rozumiem ze chodzi ci o maniuplacje w pliku w trybie tekstowym, a nie w  odpowiednim edytorze? Po cholere 5000 dpi?

No i podaj wiecej szczegolow - te 5000 dpi przy jakiej liniaturze bylo  potrzebne? Jaka to byla naswietlarka? Jakie rastry? Na jakim filmie bylo  naswietlane, czy moze na polimerze? Na pewno nie plyla to plyta, skoro to  bylo kilkanascie lat temu.
Moze cofniemy sie do czasow Cyfroseta, czy jeszcze dalej?

Oczywiscie powyzsze pytania to zart, na ktory nie oczekuje odpowiedzi i  tak juz za bardzo offtopicznie sie zrobilo.

EOT

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 14:19:12
Autor:
1 Kwietnia
[...]

Gdybyś był grafikiem nie strzelił byś sobie w nogę, stwierdzeniem o symetrii
literek p i d. Dla jaj sięgam po katalog Mecanormy, wybieram losowo stronę
jest krój Celtic jest zróżnicowanie liter, następny Charleston także.
Chentelham old style również. Clarendon też. W klasyce Helvetica też. W
Souvenir znowu jest zróżnicowanie. Sharp jest zróżnicowane. Nawet w kroju
polskiego grafika Zelek shadeline, też jest zróżnicowanie.

Gdybym chcial zrobic kopie, to wystarczylo by odwrocic literke "p: o 180
stopni i juz "d"
 Na marginesie obrócenie litery b o 180 stopni nie daje litery p tylko q. To obrót o 180 stopni i odbicie lustrzane.

[...]

Można tak opracować projekt, żeby bez względu na liniaturę ustawianą dowolnie
na RIP i kształt rasta, zrealizować naświeltenie 1 piksela.
Ostatnio to naświetlałem w Javelinie na ul. Śniadeckich, blisko
pl.Politechniki. Było naświetlane na filmie, można też w CTP. Zabezpieczenia
graficzne wymagają takich umiejętności. pozdrawiam rc

Data: 2010-04-01 17:06:27
Autor: Wojtek Potoczak
1 Kwietnia
Dnia 01-04-2010 o 16:19:12   <demolant@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Na marginesie obrĂłcenie litery b o 180 stopni nie daje litery p tylko q.
To obrĂłt o 180 stopni i odbicie lustrzane.

Byc moze dzialanie na marginesie daje taki rezultat.
Jednak tak normalnie to zeby z "p" zrobic "q" wystarczy odbic w poziomie,  a zeby z "p" zrobic "d" wystarczy obrocic o 180 stopni.

moze to pomoze w zrozumieniu - http://21procent.com/pq.jpg

Reszty nie bede komentowal...

EOT

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 16:19:01
Autor:
1 Kwietnia
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
moze to pomoze w zrozumieniu - http://21procent.com/pq.jpg

Ładnie wybrałeś literę jednoelementową, to zaproponuję do takiej zabawy
literki b, d, p i q z kroju Cooper black italic, Dynamo, Palatino czy Kabel
light. Wyjdą różnice tych liter.

Reszty nie bede komentowal...

Trudno komentować jak się nie ma bladego pojęcia jak zrobić projekt o zmiennej
liniaturze w jednym naświetlaniu. pozdrawiam rc

Data: 2010-04-01 18:46:27
Autor: Wojtek Potoczak
1 Kwietnia
Dnia 01-04-2010 o 18:19:01   <demolant@nospam.gazeta.pl> napisał(a):

Ładnie wybrałeś literę jednoelementową, to zaproponuję do takiej zabawy
literki b, d, p i q z kroju Cooper black italic, Dynamo, Palatino czy

Zabawy graficzne polegaja a tym zeby tak dobrac srodki zeby osiagnac  zamierzony efekt.
Pokaz co potrafisz. Masz rok czasu, zeby na kolejny prima aprilis  przygotowac doskonale dopracowany zart, bede wtedy podziwial i wychwalal  Twoje umiejetnosci. Jak na razie, jak to na sekcie, odbywaja sie rozmowy  praktyka z teoretykiem.

Trudno komentować jak się nie ma bladego pojęcia jak zrobić projekt o  zmiennej liniaturze w jednym naświetlaniu.

Nie wiesz ze np. wystarczy odpowiednio przygotowany plik zapisac w  fotoszopie jako eps/dcs z zaznaczona opcja "include halftone screen"?  Jesli taki banal jest dla Ciebie skomplikowana rzecza, to przykro mi.

juz naprawde EOT, chocbys nie wiem co probowal mi udowodnic i co o mnie  napisal.

Wojtek Potoczak

Data: 2010-04-01 17:09:56
Autor:
1 Kwietnia
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
> =C5=81adnie wybra=C5=82e=C5=9B liter=C4=99 jednoelementow=C4=85, to za=
proponuj=C4=99 do takiej zabawy
> literki b, d, p i q z kroju Cooper black italic, Dynamo, Palatino czy

Zabawy graficzne polegaja a tym zeby tak dobrac srodki zeby osiagnac  =

zamierzony efekt.

Jest mniej krojów liter w których litery b d p q dają się przekształcać w
siebie, poprzez obrót lub odbicie. To wie grafik. W większości krojów niestety
nie jest możliwe, wychodzą różnice tych liter, zwłaszcza w krojach
dwuelementowych, w szczególności italikach (kursywa).

Twoje umiejetnosci. Jak na razie, jak to na sekcie, odbywaja sie rozmowy=
  =

praktyka z teoretykiem.

Taki od liter wie jak są zbudowane, taki od fontów nie ma o tym pojęcia.

[...]

Lubię dyskusje z ludźmi którzy stawiają tezę, potem ją traktują jako prawdę i
wyciągają wnioski. Tyle że robią to, jak nie mają merytorycznego argumentu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-01 19:54:55
Autor:
1 Kwietnia
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> praktyka z teoretykiem.

To wychodzisz na nie zorientowanego w liternictwie.

http://www.portalnurkowy.pl/forum/download/file.php?id=318

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-01 21:58:59
Autor: Marek
1 Kwietnia
Dla mnie to fajny żarcik. GRATULUJĘ POMYSŁU :)

Data: 2010-04-02 06:25:29
Autor: TomekETM
1 Kwietnia
Dokładnie jak przedmówca: super żart niezależnie od dyskusji o
liternictwie ;) Gratulacje.

Data: 2010-04-05 10:59:59
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hp2a10$65q$1inews.gazeta.pl...
[...]

???? :-))))
Nie było mowy o b tylko o d :-)

ps. mówił Ci już ktoś, że jesteś żałosny?

Data: 2010-04-06 20:11:36
Autor:
1 Kwietnia
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
ps. mówił Ci już ktoś, że jesteś żałosny?

Porównaj chłopaczku te literki, ani ty ani założyciel tematu nie macie i nie
mieliście o tym pojęcia.

Data: 2010-04-06 15:22:52
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpg4ho$j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Literki są super... a teraz wracając do mojego pytania:
mówił Ci już ktoś, że jesteś żałosny?

Data: 2010-04-05 10:56:02
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hp249h$ejk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale Ty zakompleksiony i niedowartościowany jesteś... Aż smutne to jest.

p.s. Nie Depot Office tylko Office Depot, i nie "Guaranted" tylko Guarantee
lub Guaranty, a właściwie w handlu używa się Warranty :-)

Data: 2010-04-06 20:16:04
Autor:
> [...]
> dpi), to zaczniemy mieć pole do merytorycznej rozmowy o grafice cyfrowej.

Ale Ty zakompleksiony i niedowartościowany jesteś... Aż smutne to jest.

Przypomnij jak dałeś dupy na mapach bitowych. Nawet nie wiedziałeś że jest ich
tak wiele.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-06 20:19:12
Autor:
> [...]
> dpi), to zaczniemy mieć pole do merytorycznej rozmowy o grafice cyfrowej.

Ale Ty zakompleksiony i niedowartościowany jesteś... Aż smutne to jest.

Przypomnij jak dałeś dupy na mapach bitowych. Nawet nie wiedziałeś że jest ich tak wiele. To też element grafiki cyfrowej.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-06 15:24:11
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpg500$1ql$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Przypomnij jak dałeś dupy na mapach bitowych.
Nawet nie wiedziałeś że jest ich tak wiele. To też element grafiki cyfrowej.

Rozmawiałeś już o swoich problemach z jakimś dobrym psychologiem?
Może jeszcze nie jest za późno?

Data: 2010-04-06 22:41:06
Autor: Alf/red/
1 Kwietnia
W dniu 2010-04-06 22:19, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Przypomnij jak dałeś dupy na mapach bitowych.

Ktoś wyraził się dwuznacznie, przy czym Przemol pociągnął jedno znaczenie, a ty czepłeś się drugiego. Tłumaczenia, że obaj macie rację, zostały niezauważone.

--
Alf/red/

Data: 2010-04-06 16:21:15
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
"Alf/red/" <alf_1003@ump.waw.pl> wrote in message news:hpg5qo$gh5$1node1.news.atman.pl...
[...]

To nie "ktoś" się wyraził dwuznacznie tylko ja napisałem o bitmapie :-)
Myśląc od początku o pliku obrazka typu *.bmp umieszczonym bez żadnej
kompresji na witrynie www i ściągającym się minutę :-) Zaproponowałem
aby autor www zamiast bitmapy dał j-pega. Mimo że uwaga nie była
adresowana do niego tylko do autora www, Ryszardowi się zaświeciło
gdzieś światełko i postanowił zabłysnąć publicznie swoją bogatą wiedzą :-)
Potem uczył wszystkich że jpg też jest bitmapą i że "dałem dupy" nazywając
plik bmp bitmapą... no po prostu skandal!
Dobrze że do więzienia za to mnie nie posłał.... bo było blisko srogiej kary :-)

Ciekawe skąd u niego tyle kompleksów niedowartościowania??

Data: 2010-04-07 06:16:05
Autor:
[...]

Czasy jarania na stosie na szczęście minęły.
Formatów map bitowych jest dużo, są kompresowane, niekompresowane i
kompresowane stratnie, z różną kwantyzacją.
To na temat map bitowych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-07 07:31:31
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hph7v5$3ou$1inews.gazeta.pl...
[...]

:-)

Ciekawe skąd u niego tyle kompleksów niedowartościowania??

Czasy jarania na stosie na szczęście minęły.

Nie martw się, tam palono inteligentnych, tych co zagrażali porządkowi świata.

Formatów map bitowych jest dużo, są kompresowane, niekompresowane i
kompresowane stratnie, z różną kwantyzacją.
To na temat map bitowych.

Nie rozmawiamy teraz o mapach bitowych tylko o Twoich kompleksach.

Data: 2010-04-07 13:33:49
Autor:
> [...]
> To na temat map bitowych.

Nie rozmawiamy teraz o mapach bitowych tylko o Twoich kompleksach.

Zrobisz krok wstecz i powiesz że nie miałeś pojęcia o innych formatach map
bitowych ?
Żeby ułatwić tobie zadanie dodam że w większości krojów liter nie istnieje
obrót czy odbicie lustrzane które przeprowadza litery b d p q w siebie.
Natomiast masz rację lingwistyczna, dotyczącą sieci Depot. Prawdą jest
doprojektowanie liter do Polskiej sieci.

Nie wiesz a pyszczysz, bo masz niskie poczucie własnej wartości.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-07 09:26:46
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpi1jt$acc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Nie rozmawiamy teraz o mapach bitowych tylko o Twoich kompleksach.

Zrobisz krok wstecz i powiesz że nie miałeś pojęcia o innych formatach map

Chcesz abym kłamał, Rysiu? :-)

Żeby ułatwić tobie zadanie dodam że w większości krojów liter nie istnieje
obrót czy odbicie lustrzane które przeprowadza litery b d p q w siebie.

W jaki sposób miałoby to mi ułatwić jakieś zadanie?? :-)))
O czym Ty mówisz? Straciłeś rozum? Zabawny jesteś...

Nie wiesz a pyszczysz, bo masz niskie poczucie własnej wartości.

Ależ Rysiu, to nie ja tu się popisuję swoją wiedzą tylko Ty usilnie
starasz się tu zabłysnąć zarzucając innym że czegoś nie wiedzą
"bo jakby wiedzieli to by powiedzieli..." Nie każdy ma taki słowotok
jak Ty i piszą nie na temat "wszystko co wiedzą"... :-)

Data: 2010-04-07 16:19:05
Autor:
> [...]
>
> Zrobisz krok wstecz i powiesz że nie miałeś pojęcia o innych formatach map

Chcesz abym kłamał, Rysiu? :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Bitmap
Nie chcę żebyś kłamał więcej niż to czynisz, wystarczy że przyznasz się do
niewiedzy jakie są formaty map bitowych.
"Similarly, most other image file formats, such as JPEG, TIFF, PNG, and GIF,"
Zobacz też tabelkę na dole strony. "Bitmap formats and bitmap file extensions"

Dlatego zabawy z tobą myszko, są takie zabawne dla mnie.
Kłamiesz, nie znasz tematyki a pieprzysz jak poseł.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-07 13:25:12
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpib9p$eev$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Zobacz też tabelkę na dole strony. "Bitmap formats and bitmap file extensions"

Powiedz mi, Ryszard, naprawdę nie rozumiesz tego co napisał
tu Alfred czy tylko głupa rżniesz?

Data: 2010-04-07 19:03:01
Autor:
> [...]
> Zobacz też tabelkę na dole strony. "Bitmap formats and bitmap file > extensions"

Powiedz mi, Ryszard, naprawdę nie rozumiesz tego co napisał

"A bitmap consists of the pixel data for a graphics image and its attributes.
There are many standard formats for saving a bitmap to a file. GDI+ supports
the following file formats: BMP, GIF, EXIG, JPG, PNG and TIFF. For more
information about supported formats, see Types of Bitmaps."

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.drawing.bitmap.aspx

"Alfred" nie przypuszczał w wypowiedzi że wiem też o wielu innych formatach
map bitowych.
Przyznasz się że nie wiedziałeś o innych formatach, czy dalej robisz za dupę
bitmapową ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-07 14:45:06
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpikt5$kgh$1inews.gazeta.pl...

> [...]

map bitowych.
Przyznasz się że nie wiedziałeś o innych formatach, czy dalej robisz za dupę

A może Ty głupka wcale nie udajesz, co?

Data: 2010-04-08 05:59:43
Autor:
> [...]
> map bitowych.
> Przyznasz się że nie wiedziałeś o innych formatach, czy dalej robisz za > dupę

"Przemol" kłamiesz celowo mieszasz informacje.

"Potem uczył wszystkich że jpg też jest bitmapą i że "dałem dupy" nazywając
plik bmp bitmapą... no po prostu skandal!"

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1106248&pid=1106395&MID=%3Chpfn1r.550.0%40poczta.onet.pl%3E

Od początku mówiłem że jest wiele formatów map bitowych. Możesz to sprawdzić.
Nadal pozostajesz kłamliwą dupą bitmapową.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-08 09:42:29
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpjrcf$a01$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ponieważ widzę, że głupka jednak nie udajesz, to postaram się jeszcze
razy wyjaśnić :-))

Od początku mówiłeś a raczej pisałeś, że jest wiele formatów map bitowych.
To prawda, i nikt tutaj tego nie kwestionuje. Jesteś bardzo mądry i wiesz
wszystko na temat różnych bitmap i nie tylko bitmap... jesteś w ogóle super :-)

Ja natomiast użyłem słowa "bitmapa" w innym znaczeniu, jako odniesienie
do pliku graficznego typu bmp i odróżnienie go od pliku typu jpg.

Aby uspokoić Twoje ewentualne wątpliwości zapewniam Cię, że wszyscy
na tej grupie uważają Cię za najmądrzejszego grupowicza, który najlepiej
z nas wszystkich zna się nie tylko na nurkowaniu i nurkowym sprzęcie,
zna subtelne różnice pomiędzy literkami b i d, zna się na  bitmapach ale
i świetnie orientuje się w dowolnym temacie dotyczącym ludzkości... :-)))

Data: 2010-04-08 15:52:36
Autor:
[...]

Wyjaśnię, nie jest prawdą że wiem wszystko, bardzo żałuję że tak nie jest.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-08 11:24:10
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpku44$9nj$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Jesteś bardzo mądry i wiesz
wszystko na temat różnych bitmap i nie tylko bitmap... jesteś w ogóle super
:-)
..
[...]

Już się tak nie trap i nie wyjaśniaj - wybaczamy Ci ten brak wiedzy :-)))

Data: 2010-04-08 17:35:56
Autor:
1 Kwietnia
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Już się tak nie trap i nie wyjaśniaj - wybaczamy Ci ten brak wiedzy :-)))

Myszka będzie wybaczać, zatrucie tlenowe ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-08 13:34:15
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpl45s$1u8$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Już się tak nie trap i nie wyjaśniaj - wybaczamy Ci ten brak wiedzy :-)))

Myszka będzie wybaczać, zatrucie tlenowe ?

Widzisz już jakieś myszki? Może w takim razie ogranicz spożycie...

Data: 2010-04-08 19:33:41
Autor:
1 Kwietnia
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Widzisz już jakieś myszki? Może w takim razie ogranicz spożycie...

Ty jesteś myszką z którą się bawię w obdzieranie ze skóry, na raty, żeby
dłużej zabawa trwała.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-08 15:41:25
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hplb2l$suu$1inews.gazeta.pl...
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):

Widzisz już jakieś myszki? Może w takim razie ogranicz spożycie...

Ty jesteś myszką z którą się bawię w obdzieranie ze skóry, na raty, żeby
dłużej zabawa trwała.

A ja wciąż twierdzę, że to delirium i urojenia.

Data: 2010-04-09 05:55:00
Autor:
> [...]
> dłużej zabawa trwała.

A ja wciąż twierdzę, że to delirium i urojenia.

Wiesz jesteś Trollem przedniego gatunku, ciesz się że ktoś z Tobą jeszcze
rozmawia.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-09 07:36:51
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpmffk$9n2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

A ja wciąż twierdzę, że to delirium i urojenia.

Wiesz jesteś Trollem przedniego gatunku, ciesz się że ktoś z Tobą jeszcze

Obsypuję cię niezasłużonymi komplementami a Ty jesteś niegrzeczny...

Data: 2010-04-09 12:55:54
Autor:
> [...]
> rozmawia.

Obsypuję cię niezasłużonymi komplementami a Ty jesteś niegrzeczny...

Dla ciebie to komplement "delirium i urojenia"? Gratuluję wysokiej kultury
chyba z Krakowa.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-09 08:17:59
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpn84q$7u6$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Obsypuję cię niezasłużonymi komplementami a Ty jesteś niegrzeczny...

Dla ciebie to komplement "delirium i urojenia"? Gratuluję wysokiej kultury

Nie, delirium i urojenia to była moja REAKCJA na Twoje pogardliwe
nazywanie mnie myszką. O komplementach mówiłem wcześniej.
Znowu nie nadążasz...

Data: 2010-04-07 06:20:05
Autor:
1 Kwietnia
Alf/red/ <alf_1003@ump.waw.pl> napisał(a):
> [...]

Ktoś wyraził się dwuznacznie, przy czym Przemol pociągnął jedno znaczenie, a ty czepłeś się drugiego. Tłumaczenia, że obaj macie rację, zostały niezauważone.

Wybacz jeden jegomość wiedział tylko o formacie *.bmp, natomiast drugi
dyskutujący wiedział o szerokim spektrum tych formatów.

pozdrawiam rc
ps formatem RGB 48 bitowym (*.tif) posługiwałem się 16 lat temu.

Data: 2010-04-07 06:21:39
Autor:

Data: 2010-04-07 07:32:38
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hph89j$4qe$1inews.gazeta.pl...
> [...]

pozdrawiam rc
ps formatem RGB 48 bitowym (*.tif) posługiwałem się 16 lat temu.

Naprawdę lecz się stary, może jeszcze nie jest za późno!?

Data: 2010-04-07 13:21:37
Autor:
> [...]
> ps formatem RGB 48 bitowym (*.tif) posługiwałem się 16 lat temu.

Naprawdę lecz się stary, może jeszcze nie jest za późno!?

To prawda, takie możliwości były dawno temu, format *.tif jest mapą bitową
tamten miał 16 bitowy zapis w kanałach barwnych. Umożliwiało to opracowanie
skanu w takim samym zakresie jak ma obsługujący skaner.

Tego też nie wiesz, a to przykre.
Dlatego opiniami takiej dupy jak Ty, nie mogę się przejmować.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-07 08:31:24
Autor: Pszemol
1 Kwietnia
<demolant@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:hpi0t1$7ps$1inews.gazeta.pl...
Naprawdę lecz się stary, może jeszcze nie jest za późno!?

To prawda, takie możliwości były dawno temu

No jasne że prawda :-)

p.s. Znowu masz słowotok. Czy możesz to opanować?
Albo przenieść się z tymi pikselami na jakaś grupę o grafice?
Tu mówimy o nurkowaniu... gdybyś zapomniał :-)

Data: 2010-04-07 16:23:08
Autor:
[...]

Tu nie ma zamordystycznych moderatorów, na szczęście nie ma też zwykłych
moderatorów, dlatego zapisz się na FN, Twój stachanowski zapał będize
wykorzystany dla dobra ogółu.

pozdrawiam rc --

Data: 2010-04-02 18:53:16
Autor: Włodek
1 Kwietnia

Użytkownik <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hp1q10$5gk$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

Ułożyć krzywe i odciąć tło na pewno mogę zrobić.
W kroju liter doprojektować literę umiem zrobić.

Też umiem robić takie zabawy, choć zawodowcem nie jestem. Niemniej jednak nie wpadłem na tak świetny pomysł primaaprilisowy. Wojtek gratulacje.
Rysiu reszta całej dyskusji kompletnie nie ma znaczenia.

Ponieważ zdjęcie było katalogowe, to nie mogłeś jego zrobić i opracować.
To był największy wróg żartu.

pozdrawiam rc

W poniedziałek zapewne jak co roku ludziska będą się olewali wiadrami wody. Toż to czyste coś czego nie wolno robić :-) Bo narusza nietykalność, swobodę, zmusza do i co tam jeszcze. Ale co to ma do rzeczy gdy obyczaj każe :-)

Pozdrawiam dyngusowo
Włodek

Data: 2010-04-02 17:11:24
Autor:
1 Kwietnia
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Też umiem robić takie zabawy, choć zawodowcem nie jestem. Niemniej jednak nie wpadłem na tak świetny pomysł primaaprilisowy. Wojtek gratulacje.
Rysiu reszta całej dyskusji kompletnie nie ma znaczenia.

Włodek że żart był dobry pisałem, że warsztatowo nie wygrany też wiadomo.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-08 13:44:33
Autor: wieza blaznow
Apeks - Adeks
A ja powiem tak:Ja pierdole panowie, czy naprawde nie mozna tak
zwyczajnie, po ludzku dac se siana zamiast pieprzyc glupoty, gniewac
sie na siebie i tym podobne duperele.Slowo, jak ktos z boku by stanal
i poczytal  niektore kompletnie zjebane,dziecinne i gowno warte posty
co niektorych to stwierdzilby ze pisza to jakies wkurwione dzieci a
nie faceci na ogol majacy  niezla wiedze w glowach.Co za roznica  czy
mapy bitowe sa takie czy srakie.jak bede chcial sie dowiedziec o tym
to poszperam w grupie na w/w temat a nie na forum nurkowym.Piszcie o
nurkowaniu,  radzcie o nurkowaniu, cokolwiek robcie na tym forum
byle  to bylo o nurkowaniu.A przy okazji   nie zachowujcie sie jak
dzieci z 7 klasy.Slowo, wyrzygac sie mozna czasami.
Pozdrawiam
Jacek..
Ps.Kraken dostales paczusie ?

Data: 2010-04-09 08:19:00
Autor:
Apeks - Adeks
wieza blaznow <wiezablaznow@gmail.com> napisał(a):
[...]

Z mojej strony można zamknąć temat AO na wpisie z tytułem 1 Kwietnia.
Niestety trafiam na człowieka z kompleksami, bez znajomości liternictwa.

A przy okazji   nie zachowujcie sie jak
dzieci z 7 klasy.Slowo, wyrzygac sie mozna czasami.

"Puść pan pawia puść pan pawia pawia trzymać nie wypada."

Poważnie, to dużo ciekawsze i często bogatsze merytoryczne są dryfowania
tematyczne.

Pozdrawiam
Jacek..
Ps.Kraken dostales paczusie ?

Sam widzisz traktujesz sektę jak słup ogłoszeniowy, nie jesteś osamotniony.

pozdrawiam rc

Data: 2010-04-09 09:48:27
Autor: ~BitPump
Apeks - Adeks
Ps.Kraken dostales paczusie ?

Heh, w dzisiejszych spolecznosc nurkowa oczekuje, ze szybciej i pewniej informacja/pytanie dociera do adresata w watku opanowanym przez dyskusje Pszemola z rc niz e-mailem... Bo pewnie kazdy rano w pracy siada do sekty zanim zacznie czytac poczte.

~BitPump

Data: 2010-04-09 07:37:51
Autor: Pszemol
Apeks - Adeks
"~BitPump" <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> wrote in message news:mn2397-ro4.ln1usenet.etop.pl...
[...]

:-)))

E tam, jaka to dyskusja :-) To tylko nabijanie sie z ryskowych kompleksów.

Apeks - Adeks