Apel

Data: 2011-10-07 20:39:25
Autor: jadrys
Apel
W dniu 2011-10-07 03:24, partiapracy.pl pisze:

apeluję o głosowanie na najmniejsze zło, czyli na PIS.

Z takim nickiem i promujesz PiS? A kto ma głosować na PPP?

Data: 2011-10-08 15:08:59
Autor: partiapracy.pl
Apel
W dniu 2011-10-07 03:24, partiapracy.pl pisze:

> apeluję o głosowanie na najmniejsze zło, czyli na PIS.

Z takim nickiem i promujesz PiS?
Przyznam, że to trochę nietypowe. Jednakże ja nie jestem sekciarzem, uważam że
zwycięstwo PiS leży w interesie niżej sytuowanych obywateli tego kraju.
Glosowanie na PPP nie poprawi ich losu (chociaż dzięki PPP pojawiły się w
głównym nurcie takie tematy jak umowy śmieciowe - określenie wymyślone przez
PPP). Co innego głos na PiS.  A kto ma głosować na PPP?

To nieistotne, wynik wyborczy i tak będzie marny. I nie zmienią tego nawet
najsłuszniejsze hasła, jeśli PPP pozostanie (tak jak teraz) korporacją wyborczą
- partią uaktywniającą się wyłącznie na czas wyborów. Kierownictwo Polskiej
Partii Pracy, musi zrozumieć, że aby odnieść sukces w wyborach, trzeba najpierw
zbudować ogólnopolski ruch społeczny, który będzie podporą i zapleczem kadrowym.
Dziś PPP przed wyborami urządza łapankę, stąd dziwni ludzie np. na liście
warszawskiej czy gdańskiej.

Pozdrawiam.
PPP

--