Apel

Data: 2012-07-11 09:42:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Apel
W 27 miesięcznice jednej z najbardziej frajerskich i widowiskowych katastrof w historii, naczelny śledczy ŁRzeczpospolitej Wolskiej Macierewicz oświadczył, że jutro (czyli dziś) przedstawi dowody, wskazujące na "współodpowiedzialność premiera Tuska oraz ministrów za tragedię smoleńską".

Myślę sobie po pierwsze, że tego pana Macierewicza bardzo boli rzeczywistość i bardzo mu ona doskwiera i nijak miejsca nie może sobie bidok znaleźć na tym poukładanym inaczej niż sobie wyobraził ziemskim padole. Myślę sobie też po drugie, że kolejne apele o jak najrychlejsze odosobnienie Macierewicza, nie mają już najmniejszego sensu. Spróbować więc należy z innej beczki. Oto gorąco apeluję do Antoniego Macierewicza: bądź pan chłop z jajami i weź pan przykład z Petelickiego. Męka nie ma sensu. Nie musi pan sobie strzelać w łeb, wystarczy, że się pan obwiesi. Proszę nas wreszcie uwolnić od swej natrętnej obecności.?
środa, 11 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2778-apel.html

===================================

Przejrzałem najbardziej popularne strony internetowe i znalazłem jedynie na "niezależna.pl" relację z miesiączki.
Sądzę, że tylko najbardziej fanatycznych pisiaków zajmuje ta comiesięczna manifestacja wrogości.

Data: 2012-07-11 09:52:42
Autor: mkarwan
Apel
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ffd2e67$0$1313$65785112news.neostrada.pl...
środa, 11 lipca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/07/2778-apel.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Apel