Apel Kukiza do Prezydenta o wykorzystanie luk w prawie ;)

Data: 2015-08-12 04:54:53
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Apel Kukiza do Prezydenta o wykorzystanie luk w prawie ;)
Paweł Kukiz zaapelował na falach radiowej Jedynki do prezydenta Andrzeja Dudy, żeby dopisał do referendum kolejne pytania. - Panie prezydencie proszę dopisać pytania. Jeśli jest taka możliwość prawna, a jak nie to w polskim prawie zawsze znajdzie się jakaś luka - stwierdził Kukiz w programie "Sygnały Dnia".

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/pawel-kukiz-apeluje-do-prezydenta-andrzeja-dudy/pmhjkq

Data: 2015-08-12 20:58:00
Autor: the_foe
W dniu 2015-08-12 o 13:54, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
[...]

potrzeba zgody Senatu jest nie do obejscia. A stosunek Kukiza do prawa jest dla niego kompromitujący.

--
@foe_pl

Data: 2015-08-12 12:16:19
Autor: brat_olin
the_foe wrote:
> [...]

potrzeba zgody Senatu jest nie do obejscia. A stosunek Kukiza do prawa jest dla niego kompromitujący.

Nie kazdy jest prawnikiem. A prawo jest idiotyczne. Przede wszystkim nie powinno byc dozwolone, by prezydent mogl wniesc o referendum tylko dlatego, ze chcial wygrac dogrywke w wyborach. Wniosek Brąka winien byc olany prawnie.    --
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-08-12 22:08:42
Autor: u2
W dniu 2015-08-12 o 21:16, brat_olin pisze:
Wniosek Brąka winien byc olany prawnie.

taaa, ale agentura w imieniu bredzisława nie po to zrobila referendum, aby cokolwiek zmienic, ale by ostac sie przy korycie, by przy okazji wydac 100 melonow na przetrenowanie kadry falszerzy wyborow:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-08-13 00:00:11
Autor: the_foe
the_foe wrote:
[...]

Prawo jest idiotyczne ale w innym zakresie: referendum nie jest zrodlem prawa. Referendum jest tylko "nakazem" by dane prawo wprowadzić. Nie zmienia to formalizmu legislacyjnego. Co oznacza, ze ten "nakaz" jest pozorny, bo poseł ma wciąż konstytucyjne prawo sprawowania mandatu w sposob wolny.

--
@foe_pl

Data: 2015-08-13 08:37:09
Autor: z
W dniu 2015-08-13 o 00:00, the_foe pisze:
[...]

Więc... takie referendum jest absolutnie nie potrzebne.
Odwołać i przeznaczyć na biedne dzieci.
Zresztą jedno z pytań o już jest nieaktualne (o rozpatrywaniu na korzyść podatnika) Zresztą to powinno być oczywiste i tylko chory umysł biurwy rządowej mógł myśleć inaczej i pytać ...

Za manipulowanie referendum w celu wygrania wyborów, wydawania pieniędzy budżetowych bez potrzeby powinien grozić trybunał stanu.

Gdyby coś takiego odwalił prezes to PO GW TVNy grzmiałyby i domagały się kratek dla prezesa i delegaliacji całej jego bandy.

A tak. Jak widać...

Data: 2015-08-13 17:14:10
Autor: u2
W dniu 2015-08-13 o 08:37, z pisze:
Więc... takie referendum jest absolutnie nie potrzebne.

trzeba to zmienic, nie moze byc tak, ze "formalizm" kurew ubeckich na wiejskiej blokuje glos ludu:)

Data: 2015-08-13 17:34:36
Autor: z
W dniu 2015-08-13 o 17:14, u2 pisze:
trzeba to zmienic, nie moze byc tak, ze "formalizm" kurew ubeckich na
wiejskiej blokuje glos ludu:)

Niech się PO zdecyduje. Tyle się nasłuchałem że były wybory, że lud podjął decyzję, oddał władzę w ich ręce i to oni będą decydować bo mają mandat. Że jak trzeba podnieść wiek emerytalny to to zrobią, zabiorą kasę z OFE, podniosą Vat... i nie muszą nikogo słuchać...
A tu jak pasi inaczej to można pier... całkiem w drugą stronę.

Jeszcze raz: Trybunał stanu za takie skorumpowane referendum!!!

Data: 2015-08-13 17:38:15
Autor: u2
W dniu 2015-08-13 o 17:34, z pisze:
[...]

nie trybunal stanu tylko sąd karny za jawne fałszerstwo i oszustwo wyborcze:)

Data: 2015-08-13 19:30:01
Autor: the_foe
[...]

od strony formalnej nic sie nie zmienia, bo teoretycznie ludzie mogą zagłosować przeciwko nowemu prawu.

--
@foe_pl

Data: 2015-08-12 21:05:27
Autor: z
W dniu 2015-08-12 o 20:58, the_foe pisze:

potrzeba zgody Senatu jest nie do obejscia. A stosunek Kukiza do prawa
jest dla niego kompromitujący.

Jestem zniesmaczony i rozczarowany Kukizem ale ... tak na zdrowy rozum to który POseł ma nie kompromitujący stosunek? ;-)

Apel Kukiza do Prezydenta o wykorzystanie luk w prawie ;)