Apel Palikota: wpłaćcie pieniądze dla Kaczyńskich.

Data: 2009-04-28 17:56:15
Autor: antyanatinae
Apel Palikota: wpłaćcie pieniądze dla Kaczyńskich.
"Postanowiłem wpłacić na konto kampanii wyborczej PiS 5000 złotych celem podziękowania za reklamę. Namawiam do takiego samego gestu wszystkich emerytów i studentów, którzy swego czasu mnie poparli - wpłaćcie Kaczyńskim na wyborcze konto, niech reklamują Palikota za nasze, a nie publiczne pieniądze!" - pisze na swoim blogu w Onet.pl Janusz Palikot.

http://wiadomosci.onet.pl/1960695,11,item.html

Przemek

zrobi się Panie Januszu. Jutro wpłacę złotówkę braciom Kaczyńskim. Dlaczego tak mało? Bo więcej nie wartają i na tyle wycenił Jarosława trzeci bliźniak.

--
Palikot: Kaczyńscy to kurduple i tchórze!