Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)

Data: 2017-01-17 07:06:24
Autor: brat_olin
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
https://dorzeczy.pl/kraj/19566/PO-i-Nowoczesna-chcialy-bratniej-pomocy.html

PO i Nowoczesna chciały ,,bratniej pomocy"?

16 grudnia, gdy zaczynała się ,,okupacja Sejmu", posłowie PO i Nowoczesnej mieli już przygotowany ,,wspólny apel opozycji", w którym wzywano Radę Europy i Parlament Europejski do pilnej interwencji, w związku z sytuacją w Polsce. Akcja się nie udała, ponieważ złożenia podpisu odmówili przedstawiciele ruchu Kukiz'15 i PSL.

Wychodzą na jaw kolejne okoliczności wydarzeń, jakie rozegrały się 16 grudnia w polskim parlamencie, kiedy to pod pretekstem obrony ,,wolnych mediów" posłowie PO i Nowoczesnej zablokowali mównice sejmową. Posłowie ludowców i klubu Kukiza opowiadają, że główni organizatorzy ,,puczu" mieli już przygotowany specjalny apel, jaki chcieli przedstawić na konferencji prasowej.

Miało to być wspólne oświadczenie liderów wszystkich ugrupowań parlamentarnych, w których m.in. wzywa się ,,Brukselę" o pilną interwencję i zajęcie się sytuacją w Polsce. Do spotkania doszło na tyłach sali plenarnej. Uczestniczyli w nim: lider Nowoczesnej Ryszard Petru, szef PO Grzegorz Schetyna, lider PSL Władysław Kosiniak-Kamysz, zaś ruch Kukiz '15 reprezentowali Sylwester Chruszcz i Agnieszka Ścigaj. Nie było Pawła Kukiza, który tego dnia pojechał do Katowic na uroczystości w rocznicę pacyfikacji protestu w kopalni KW Wujek.

- Uderzyło mnie, że pismo było już gotowe. Chodziło tylko o to, żebyśmy się pod nim podpisali. Co pod nim było? Ocena sytuacji w Polsce, slogany o zagrożeniu dla demokracji, rosnącym faszyzmie i apel do instytucji brukselskich o natychmiastowe zajęcie się tym, co dzieje się w Polsce i interwencję - mówi nam poseł Sylwester Chruszcz z ruchu Kukiz '15. Kukizowcy ostatecznie pod apelem się nie podpisali. - Prędzej poprosilibyśmy o pomoc Belzebuba niż Brukselę o bratnią interwencję - śmieje się Chruszcz.

Oświadczenia, które miało być odczytane na wspólnej konferencji prasowej ,,wszystkich ugrupowań opozycyjnych" nie podpisało również PSL. - Był taki apel. Jasno oświadczyłem, że nie będę brał udziału w żadnych działaniach, które prowadzą do tego by zewnętrzne instytucje czy organizacje ingerowały w wewnętrzne sprawy Polski. Po tym jak odmówiłem sygnowania apelu i okazało się, że nie będzie to wspólny apel opozycji, to z projektu zrezygnowano - potwierdza nam lider ludowców Władysław Kosiniak-Kamysz.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-01-17 07:25:50
Autor: Zenek Kapelinder
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
Jesli to prawda to takie skurwysyny nadaja sie tylko do dolu z wapnem, oczywiscie po wczesniejszym przecieciu sciegien.

Data: 2017-01-17 07:35:12
Autor: Zenek Kapelinder
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
Wychodzi ze prawda bo w telewizji o tym mowia.

Data: 2017-01-17 08:01:47
Autor: Zenek Kapelinder
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
Juz sie boje podkablowania przez wariata dozywotnio zamknietego w psychiatryku. Jak na razie umiarkowanie popieram obecna wladze i ty pizdziak powinienes sie bac bo potencjalne wsparcie tych co rzadza jest wiecej warte od wsparcia tych co niedlugo beda w pierdlach siedzieli.

Data: 2017-01-17 10:20:46
Autor: Zenek Kapelinder
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
popros pizdziak o dodatkowe elektrowstrzasy bo waleniem konia stresu nie rozladujesz. Jak tam randki w kotlowni z narzeczona z wytrzeszczem?

Data: 2017-01-17 21:01:25
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdak już nie planuje wrócić. Liczy na to, że fryc da mu emeryturkę za lata wiernej służby. Wydaje mu się że fryce będą się opiekować jego truchłem jak się zużyje. Oni takich jak on jak nie dają rady takich deportować, to od razu i to żywcem wrzucą go do dołu w wapnem. Szybciej jakby mieli zrobić u nas Polacy pozbywając się tej zdradzieckiej gnidy.

Data: 2017-01-17 11:06:50
Autor: brat_olin
Zenek Kapelinder wrote:

Wychodzi ze prawda bo w telewizji o tym mowia.

Na pierwszy ogien Pomaska z Nitrasem i Grabiec:
https://pbs.twimg.com/media/C2YhdmQWIAE0Ok9.jpg

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-01-17 21:47:51
Autor: Lord Donald
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
Wychodzi ze prawda bo w telewizji o tym mowia.

Jeszce większy problem, że apel był przygotowany przed wydarzeniami w sejmie. Wychodzi na to, że wydarzenia w sejmie i zachowanie posłów PO to była prowokacja. Całość była tak przygotowana aby doprowadzić do zbrojnej interwencji z Brukseli i przejęcia władzy. PiSuary nie dały się sprowokować nie wyszli na nich z pałkami w rezultacie wyszedł z tego ciamajdan. Ale za takie coś w normalnym kraju takich co robią takie prowokacje powinno się doprowadzić pod trybunał stanu i jedyna kara to powieszenie. Za niedługo rzeczywiście POsrańcy rozstawią snajperów i zaczną mordować ludzi ze swoich manifestacji, przy tym drzeć się na całą Europę o zbrojną pomoc, jakoby to Pisuary mordowali ich, tak jak zrobili do na oryginalnym Majdanie. Te POsrane świnie oderwane od koryta widząc oddech prokuratury rozliczającej jej za afery jest zdolna do wszystkiego.

Data: 2017-01-17 21:59:03
Autor: Jarkot
Apel sensacja.
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:o5lvtl$17bf$1gioia.aioe.org...

apel był przygotowany przed wydarzeniami

Zacznij pisać opowiadania sensacyjne,
bo tu się marnujesz.

Data: 2017-01-17 22:33:25
Autor: prezydent San Escobar
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Całość była tak przygotowana aby doprowadzić do zbrojnej interwencji z Brukseli i przejęcia władzy.

Idiotów nie trzeba szukać :)))

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-17 22:32:35
Autor: prezydent San Escobar
"Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:dc47775c-0f1f-4148-be24-609f1f8d677dgooglegroups.com...
> Wychodzi ze prawda bo w telewizji o tym mowia.

W jakiej Zenuś telewizji, w TVPiS i Trwam!? No to musi być prawda! ;-))))

Oj, nie dokuczaj mu już :))

Dostał przekaz dnia, ma w niego wierzyć, a ty mu zaburzasz światopogląd :))

Reszta tutaj:
http://natemat.pl/199431,prawica-w-goraczce-po-rewelacjach-do-rzeczy-przekonuja-ze-w-czasie-protestu-opozycja-chciala-bratniej-pomocy-z-ue

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-18 00:42:16
Autor: Tomasz Chmielewski
On 01/18/2017 12:35 AM, Zenek Kapelinder wrote:
Wychodzi ze prawda bo w telewizji o tym mowia.

A KOD domagał się pomocy Niemców:

http://natemat.pl/167843,kod-chcial-bratniej-pomocy-niemcow

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-01-17 07:57:26
Autor: Zenek Kapelinder
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
Ze zdjec wynika ze ktos sobie jaja zrobil. W przypadku po i nowoczesnej wylada ze nie byly to zarty. Ustawke jak sie patrzy zrobili ale psl i kukiz15 sie nie zgodzili. W sejmie by protestowali przeciwnicy PIS pod sejmem "zwyczajni" ludzie. Doly z wapnem i struny do fortepianu powinny wejsc do obrazu polskiego zycia politycznego.

Data: 2017-01-17 14:13:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 17 stycznia 2017 16:57:27 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

A co doły z wapnem i struny od fortepianu mają wspólnego z wolnością
i demokracją? Przyznaję, że nie rozumiem. One kojarzą się się z czymś zupełnie
przeciwnym.

Data: 2017-01-17 14:34:29
Autor: Zenek Kapelinder
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
Mniej wiecej tyle samo co rozpierdolenie legalnie wybranego parlamentu.

Data: 2017-01-18 13:44:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 17 stycznia 2017 23:34:31 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Mniej wiecej tyle samo co rozpierdolenie legalnie wybranego parlamentu.

Tylko że w wyniku tej rozpierdółki tak naprawdę nikomu nic się nie stało.
Zauważ, że elektorat opozycji jak by się zebrał do kupy stanowi większość.
A tu mamy znienawidzone przez większość Polaków rządy energicznej, ale
i agresywnej mniejszości.

Data: 2017-01-18 13:50:20
Autor: brat_olin
Jakub A. Krzewicki wrote:

Zauważ, że elektorat opozycji jak by się zebrał do kupy stanowi większość.
Bez sensu. Prosze sprawdzic sobie ponizej, ze PiS ma 37%, a cala Targowica do kupy - 25%:

http://www.parlamentarny.pl/sondaze/cbos-pis-37-proc-po-16-proc-nowoczesna-9-proc-kukiz-15-8-proc,131.html CBOS: PIS 37 PROC., PO 16 PROC., NOWOCZESNA 9 PROC., KUKIZ'15 - 8 PROC. --
Smart questions to stupid answers

Data: 2017-01-18 14:09:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 18 stycznia 2017 22:50:21 UTC+1 użytkownik brat_olin napisał:
Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
Bez sensu. Prosze sprawdzic sobie ponizej, ze PiS ma 37%, a cala Targowica do kupy - 25%:

No jeszcze nie tak dawno było inaczej. Odpływ 8% elektoratu to porażka.
Tylko że cały wic na tym polegał, że idiota Petru uderzył mając zagwarantowaną
do spółki Z Platformą i PSL-em autentyczną przewagę. Chciało mu się spróbować
demokracji bezpośredniej i w tej próbie wyszedł jak Zabłocki na mydle,
bo ten chwiejny elektorat utracił.

Czyli okazuje się, że większość jest tak podzielona i słaba, że nie może
do kupy się zebrać i oddaje po raz kolejny władzę mniejszości. Staje się
pasywna i milcząca, z obywateli zamienia się w poddanych. A nie tak chyba
ma demokracja funkcjonować. Ewidentna wina liderów.

Data: 2017-01-18 23:46:05
Autor: Trefniś
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
W dniu .01.2017 o 23:09 Jakub A. Krzewicki <patrick.o.hooligan@gmail.com>  pisze:

(...)
[...]

:O
Czyli demokracja działa prawidłowo dopiero wtedy, kiedy zamiast większości  wybranej w demokratycznych wyborach, rządzi mniejszość niezdolna do  aktywizacji swojego (a raczej wkurzonego sobą) elektoratu?

"Opozycja za wszelką cenę" jest widzę skłonna do wiary w każdą głupotę...

--
Trefniś

Data: 2017-01-18 18:16:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 18 stycznia 2017 23:46:13 UTC+1 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

"Opozycja za wszelką cenę" jest widzę skłonna do wiary w każdą głupotę...

Nie o to chodziło mi tylko raczej o konstatacje faktu, że większość tzw. ludowa
jest tak rozbita i zatomizowana, że stanowi mniejszość w parlamencie, a do tego
jej reprezentanci... zastanawiam się czy nie są podpłaceni przez Kaczyńskiego,
bo tak nieudolni. A jak się patrzy na to, że obecny rząd popierają opcje
tak egzotyczne jak zwolennicy struny od fortepianu i dołu z wapnem, to jako
wolnościowiec się mam prawo niepokoić, do czego to prowadzi, bo na pewno nie do
tego lightowego modelu władzy i państwa, do którego większość ludzi jest
przyzwyczajona. Nawet jeżeli tamto też była dyktatura, to taka miękka jest
zdecydowanie mniej uciążliwa od twardej.

Data: 2017-01-19 05:14:57
Autor: Zenek Kapelinder
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
Mam niewielka nadzieje ze dolu z wapnem i strun nke biezesz na powaznie. Istota jest to zeby w koncu ukarac winnych przekretow i to bez wzgledu na to z ktorej sa strony. Pieniadze i wladza demoralizuja. Tylko karaniem mozna niektorych przestraszyc. Bledem bylo ze w Polsce odbyla sie bezkrwawa rewolucja. Swiadczy to o tym ze upadek PRL zostal zaplanowany przez czerwonych. Inaczej by wygladalo jak by to byl ruch oddolny taki jak w Rumunii. Nic tak dobrze nie wplywa na swiadomosc rzadzacych jak rzadzenie z szubienica w tle.. Oczywiscie w takiej sytuacji znajda sie tacy co zaryzykuja ale jest szansa ze inni bojacy sie o wlasna dupe ich wydadza.

Data: 2017-01-19 17:11:11
Autor: kurdupeL

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:950f1a04-3a79-4e03-a299-c89b64c566a4googlegroups.com...
[...]

Głąbie, piszemy "bierzesz", a nie "bieżesz". Postawisz szubienicę na Krakowskim Przedmieściu czy na Nowogrodzkiej?

--
Lepudruk

Data: 2017-01-19 08:51:59
Autor: Zenek Kapelinder
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
Obwozna bym pizdziak zrobil. Dziekuje za zwrocenie uwagi. To literowka a nie blad. Od bledow byl twoj idol, ten bulu.

Data: 2017-01-20 08:52:39
Autor: Pajdak

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:36d53990-46d7-4d99-9967-e3363581012dgooglegroups.com...
Obwozna bym pizdziak zrobil. Dziekuje za zwrocenie uwagi. To literowka a nie blad. Od bledow byl twoj idol, ten bulu.

W  O  N   !!!

--
Lepudruk

Data: 2017-01-19 11:05:46
Autor: prezydent San Escobar
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(-a):

Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
Bez sensu. Prosze sprawdzic sobie ponizej, ze PiS ma 37%, a cala Targowica do kupy - 25%:

Jeżeli ktoś podaje wyniki CBOS-u to znaczy, że już mu się urwał kontakt z
rzeczywistością.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-17 17:26:05
Autor: Drewolek
Apel Adolf.

 Doly z wapnem i struny do fortepianu powinny wejsc do obrazu polskiego
zycia politycznego.

Adolf miał więcej wypróbowanych metod
rządzenia : Gestapo, SS, brunatne koszule SA, obozy.
Tylko brać i stosować.
Każdy wódz uzywa tych samych metod.
Wódz Jarek ma na kim się wzorować.

Data: 2017-01-18 12:50:01
Autor: Tomasz Chmielewski
On 01/18/2017 12:57 AM, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

A widzisz, a jednak parę godzin później okazało się, że za tą brednią w wydaniu specjalnym TVPiS stał Kłamczyński z Kurwskim.

Wyślesz ich teraz do dołu z wapnem, czy oni są bezkarni i mają przyzwolenie na sianie kłamstw i skłócanie polskiego społeczeństwa?

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-01-18 02:33:37
Autor: Zenek Kapelinder
Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)
Nie wiem co ogladasz ani co palisz. Im wczoraj wiecej czasu uplynelo tym informacja o probie zrobienia zadymy przez zdrajcow byla pewniejsza.

Data: 2017-01-18 15:46:24
Autor: prezydent San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie wiem co ogladasz ani co palisz. Im wczoraj wiecej czasu uplynelo tym informacja o probie zrobienia zadymy przez zdrajcow byla pewniejsza.

Pewniejsza dla kogo? Widzów kurwizji czy tv-trwam? Przecież po to się ją tyle
razy powtarza, aby Zenusie kurwizji w nią uwierzyli :)))

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-18 19:45:09
Autor: Tomasz Chmielewski
On 01/18/2017 07:33 PM, Zenek Kapelinder wrote:
Nie wiem co ogladasz ani co palisz. Im wczoraj wiecej czasu uplynelo tym informacja o probie zrobienia zadymy przez zdrajcow byla pewniejsza.

To ciekawe, bo facio z PSL który niby był "świadkiem" powiedział, że TVPiS poprzekręcała jego słowa.

Tak się zacietrzewiłeś, że w kłamaniu przypominasz Kurwskiego, Kłamczyńskiego i resztę tej bandy zdrajców.

Data: 2017-01-17 21:48:14
Autor: Jarkot
Apel do Putina.
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:60c82e2e-012f-4643-a8c8-982243d7b4cdgooglegroups.com...

chciały ,,bratniej pomocy"?

Po "bratnią pomoc" to jeździ Kaczyński
i chce ją uzyskać od Putina.
Boi się rozmawiac osobiście, więc wykorzystuje
posrednika Orbana i jeździ do Orbana, a Orban
jeździ do Putina.

Data: 2017-01-17 13:42:14
Autor: Zenek Kapelinder
Apel do Putina.
I dobrze robi ze chce porozumienia z Rosja.

Data: 2017-01-18 02:16:44
Autor: Jarkot
Apel do UE.

I dobrze robi ze chce porozumienia z Rosja.

Rosji zależy na skłóceniu i rozbiciu Unii Europejskiej.
Polska nie powinna Rosji w tym pomagać.
Tylko silna Unia Europejska jest gwarantem,
żeby Polska znów nie wpadła w łapy Moskwy.

Data: 2017-01-17 18:05:02
Autor: Zenek Kapelinder
Apel do UE.
Kto ci pizdziak takich pierdol naopowiadal. Co Rosji daje sklocona chujnia? Do skloconej drozej rope i gaz sprzedadza? Sklocona europa jest teraz. Skonczyly sie panstwa ktore mozna wciagnac do chujni, skonczyla sie kasa do przekrecenia. Klocic to sie chujnia wlasnie zaczyna. A co ma do tego Rosja? Rosja ma to ze nie pozwoli sobie nic ukrasc. Nikt na swiecie nie ma szansy wygrac wojne z Rosja. Rosja tez nie ma szansy na wygranie wojny z innymi duzymi panstwami. Sytuacja wyglada mniej wiecej tak jak sytuacja u dentysty. Pacjent usiadl na fotelu, podchodzi dentysta z maszynka do wiercenia. Facet lapie dentyste za jaja i mowi ze jest pewny ze niepotrzebnie bolu sobie zadawali nie beda. Rosja i USA z satelitami z NATO sa gwarancja pokoju w tej czesci Swiata.

Apel Targowicy o bratnia pomoc (16 grudnia 2016 r.)