Apel biznesmena do bronka

Data: 2015-01-26 13:20:08
Autor: u2
Apel biznesmena do bronka
rownie dobrze ten nieszczesny biznesmen moze apelowac do camorry:-)))

http://niezalezna.pl/63520-urzednicy-skarbowi-zniszczyli-moja-firme-przedsiebiorca-apeluje-do-komorowskiego

Właściciel firmy Nexa Stanisław Kujawa umieścił w internecie apel do prezydenta Bronisława Komorowskiego. – Urzędnicy skarbowi zniszczyli moją firmę. Przygotowałem ten apel, gdyż czuję się bezsilny – tłumaczy przedsiębiorca. Problemy firmy Nexa trwają od 2011 r. z powodu przedłużającej się kontroli skarbówki.

Jak pisze portal lublin.gazeta.pl, Nexa to zamojskie centrum handlowe sprzedające sprzęt AGD i RTV w kraju i za granicą. Firma istniejąca od 1991 r. w najlepszych czasach zatrudniała 174 osoby. W 2011 r. do Nexy wkroczył Urząd Kontroli Skarbowej. Miał ustalić, czy firmie należy się 33,5 mln zł zwrotu podatku VAT. Konta Nexy zostały zamrożone na poczet długów, a kontrole trwały i trwały. To sprawiło, że firma zaczęła padać. Prokuratura w Lublinie oraz Ministerstwo Finansów po zbadaniu sprawy uznali, że kontrolerzy nie złamali prawa. Jednak w czerwcu 2014 r. sąd administracyjny uznał, że kontrola przeprowadzana w zamojskiej firmie trwała za długo.

Jednak sytuacja w firmie się nie poprawiła. Zdesperowany przedsiębiorca nagrał i opublikował na YouTube apel do Komorowskiego.

– Mimo wyroków sądów potwierdzających rażące naruszenie prawa wobec mnie i mojej firmy, właśnie mija cztery lata nieprzerwanych kontroli podatkowych. Przez ten czas urzędnicy nie wykazali ani jednej nieprawidłowości, a mimo to zablokowali zwrot 33 mln zł, co doprowadziło zbudowaną przeze mnie od podstaw firmę Nexa do upadku – stwierdza Kujawa.

– Przygotowałem ten apel do prezydenta Bronisława Komorowskiego, gdyż czuję się bezsilny. Razem z prezydentem byliśmy internowani 13 grudnia 1981 roku w więzieniu w Białołęce. Wspólnie walczyliśmy o Polskę wolną, demokratyczną, będącą państwem prawa. Przez ostatnie cztery lata dobitnie przekonałem się, jak wciąż bezradna może być jednostka wobec aparatu urzędniczego, nawet mając po swojej stronie decyzje niezawisłych sądów – dodaje.

– W swoim apelu proszę o naprawdę niewiele – o przeniesienie mojej sprawy do innego urzędu skarbowego. W Lublinie urzędnicy mają za nic wyroki sądów, które nakazują im zakończenie kontroli i wskazują rażące naruszenie prawa – mówi przedsiębiorca.

Czy doczeka siÄ™ odpowiedzi Komorowskiego?

Obejrzyj całe nagranie:

https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1421914688&v=mbK2gaf-LRk&x-yt-cl=84503534

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-01-26 20:07:48
Autor: dr Schultz i koń Fritz
Apel biznesmena do bronka