Apel do Ave Cesara :)

Data: 2010-06-04 01:41:37
Autor: Antenka
Apel do Ave Cesara :)
Ave, kiedy będziesz palić GóWnianego szmatławca  na ulicy, to proszę
cię o spalenie chociaż 1 egz. w moim imieniu. Z góry dziękuję. :-)

Antenka

Data: 2010-06-04 10:53:34
Autor: awe
Apel do Ave Cesara :)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:23ed55f3-123b-4d57-a5c5-45c18f55e45fz10g2000yqb.googlegroups.com...
Ave, kiedy będziesz palić GóWnianego szmatławca  na ulicy, to proszę
cię o spalenie chociaż 1 egz. w moim imieniu. Z góry dziękuję. :-)

Antenka
-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie kupuje GW wiec nie bede palil bo nie mam tego shitu, ale jak cos gdzies znajde to jak sadzisz czym opalam swoj wiejski domek?
awe

Data: 2010-06-04 03:19:25
Autor: Antenka
Apel do Ave Cesara :)
On 4 Cze, 10:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:23ed55f3-123b-4d57-a5c5-45c18f55e45fz10g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

GóWnem? :D Gratuluję!

Antenka

"Jarosław Kaczyński niekwestionowanym lider w biegu do Pałacu
Prezydenckiego! " :-)

Data: 2010-06-04 12:36:30
Autor: cirrus
Apel do Ave Cesara :)
[...]

Tobie też proponuje wetknięcie w dupę gazety (najlepiej z udziałem awego) i podpalenie.

--
stevep

Data: 2010-06-04 03:48:12
Autor: Antenka
Apel do Ave Cesara :)

Tobie też proponuje wetknięcie w dupę gazety (najlepiej z udziałem awego) i podpalenie.<

A ty se możesz w te włochate dupsko wcisnąć kołek osinowy!

Czy ktoś się ciebie orangutanie o coś pytał?! Nie wtrącaj się kiedy
inteligentni ludzie rozmawiają ze sobą. A teraz ssssssss.....na
drzewo!

Antenka

P.s. Twoje beblanie nie jest w ogóle brane pod uwagę, więc kicaj stąd!

Data: 2010-06-04 13:18:52
Autor: Grzegorz Z.
Apel do Ave Cesara :)
Dnia Fri, 4 Jun 2010 03:48:12 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Tobie też proponuje wetknięcie w dupę gazety (najlepiej z udziałem awego) i podpalenie.<

A ty se możesz w te włochate dupsko wcisnąć kołek osinowy!

Czy ktoś się ciebie orangutanie o coś pytał?!

Jeśli i mnie pytasz to może dodam że powinieneś użyć prasy katolickiej, ew
jakiegoś kolorowego pisemka dla transwestytów - jeśli takowe istnieje.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-04 13:43:24
Autor: Antenka
Apel do Ave Cesara :)
On 4 Cze, 13:18, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Fri, 4 Jun 2010 03:48:12 -0700 (PDT), Antenka napisa (a):

> A ty se mo esz w te w ochate dupsko wcisn ko ek osinowy!

> Czy kto si ciebie orangutanie o co pyta ?!

Je li i mnie pytasz to mo e dodam e powiniene u y prasy katolickiej, ew
jakiego kolorowego pisemka dla transwestyt w - je li takowe istnieje.

 :-E

Antenka

Data: 2010-06-04 16:53:51
Autor: cirrus
Apel do Ave Cesara :)
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:1364b190-2e86-449d-8f31-247e8e32dff3y4g2000yqy.googlegroups.com...
[...]

Ciebie kretynko też nikt nie pytał, a to że osoba ograniczona umyslowo nie wie naczym polega działanie grupy dyskusyjnej mnie nie dziwi.

--
stevep

Data: 2010-06-04 13:49:16
Autor: Antenka
Apel do Ave Cesara :)
Ciebie kretynko te nikt nie pyta , a to e osoba ograniczona umyslowo nie wie naczym polega dzia anie grupy dyskusyjnej mnie nie dziwi.<

Przecieź jestem tutaj tylko ze względu na ciebie, orangutanie -
cisusie, ale jakoś  nie mogę się doczekać  sensownej małpiej dyskusji
w twoim wykonaniu. Niestety, jesteś tylko nędznym kopistą. Ale czego
można się spodziewać po orangutanie : - /

Antenka

Data: 2010-06-05 09:23:11
Autor: cirrus
Apel do Ave Cesara :)
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:953523bb-b9e1-41b4-84ef-ce01babc1b06f14g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

A tego, że takie niedorozwinięte kretynki ląduja w filtrze.

--
stevep

Data: 2010-06-05 01:36:54
Autor: Antenka
Apel do Ave Cesara :)
A tego, że takie niedorozwinięte kretynki ląduja w filtrze.<

Wreszcie! :D

Antenka

Data: 2010-06-04 13:25:19
Autor: awe
Apel do Ave Cesara :)

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:huakvf$734$1news.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
ja bardzo chetnie, o ile bedzie tam zdjecie Szechtera
awe

Data: 2010-06-04 13:51:31
Autor: Antenka
Apel do Ave Cesara :)

ja bardzo chetnie, o ile bedzie tam zdjecie Szechtera
awe

:DDD

Nie sądziłam, że jesteś zdolny do takiego poświęcenia :D. Ave ,jesteś
bohaterem! :-)

Antenka

Data: 2010-06-05 08:54:39
Autor: awe
Apel do Ave Cesara :)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:2f42615b-0a83-46a5-ad5c-565bb1b83203m4g2000vbl.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
mam nadzieje ze sie odwdzieczysz namietnym stosunkiem:-)
awe

Data: 2010-06-05 01:39:46
Autor: Antenka
Apel do Ave Cesara :)
On 5 Cze, 08:54, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:2f42615b-0a83-46a5-ad5c-565bb1b83203m4g2000vbl.googlegroups.com...

> [...]

Antenka
-- -- -- -- -- -- --
mam nadzieje ze sie odwdzieczysz namietnym stosunkiem:-)

Ech faceci... tylko jedno wam głowie. :- /

Antenka

P.s. Ty lepiej myśl o tym, jak wesprzeć JK, żeby został Prezydentem RP
a nie o głupotach! Wykonać!

Data: 2010-06-05 13:32:20
Autor: awe
Apel do Ave Cesara :)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7b7fd567-c359-44d6-88a7-015a39bb973ds9g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

P.s. Ty lepiej myśl o tym, jak wesprzeć JK, żeby został Prezydentem RP
tak jest!!!...wroce zameldowac wykonanie zadania
awe

Apel do Ave Cesara :)