Apel do PO

Data: 2009-12-11 15:07:10
Autor: Hans Kloss
Apel do PO
Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne. To już zaczyna
przypominać jakieś chore majaczenia POkokainowo-POalkoholowe. Senator
RP wybrany z listy PO urzęduje z wiejskimi kurwami, ubrany w
sukieneczkę.. (cyt: "skąd oni biorą w Warszawie takie kurwy, przecież
to widać że jakieś z PGR-u .....elita q...") naprany koką jak jakiś
degenerat- i jeszcze wmawia publice że wciągał cukier. Do tego jego
pryncypał i szefuńcio w takiej czapeczce peruwiańskiej pojebanej, z
wyłupiastymi gałami i uśmiechem kretyna ("Lot nad kukułczym gniazdem"
głupek ssący alkohol przez wąż od kroplówki miał taki sam uśmiech). Z
nimi następny PO gwiazdor z gumowym tuskiem w jednej i rewolwerem w
drugiej łapie. Dwóch kolejnych idzie z jakimiś kryminalistami  na
cmentarz pisać ustawy, konsultując się przez telefon z trzecim..w
dodatku porozumiewają się grypsem godnym wieloletnich wyrokowców.
Jeszcze jedna zalewająca  się łzami bo się zakochała i na dowód tej
wielkiej miłości zażądała od swojego wybranka 100 tysięcy złociszy w
gotówce. No więc to już zdecydowanie za dużo jak na moją
wytrzymałość.. ta sukieneczka przeważyła.Bierzcie te swoje andyjskie
czapeczki, sukienki, gumowe chuje, rewolwerki, zapakujcie kokainę do
woreczków.......
I SPIERDALAJCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
J-23

Data: 2009-12-12 00:25:24
Autor: Ensitherum
Apel do PO
nic się nie stało POlacy, nic się nie stało. hehehehe

Data: 2009-12-12 01:41:10
Autor: Lorn
Apel do PO
Ensitherum pisze:
nic się nie stało POlacy, nic się nie stało. hehehehe

Tobie i tak koło dupy śmiga setką... :> Hehe?

Data: 2009-12-12 10:03:12
Autor: cirrus
Apel do PO
Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:hfukcu$n5u$2news.onet.pl...
nic się nie stało POlacy, nic się nie stało. hehehehe

A co ćpałeś?

--
stevep

Data: 2009-12-12 00:26:00
Autor: awe
Apel do PO

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c6f2c8eb-e86d-4e63-b5bd-52e88743dc9cc3g2000yqd.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --
to po prostu kompromitacja na calego. Ja pierdole....
awe

Data: 2009-12-12 08:20:50
Autor: HaMMeR
Apel do PO
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Eeee tam, przejdzie POspolstwu mimo uszu i sadaze nie drgna... aby bylo lepiej!

Data: 2009-12-12 11:06:38
Autor: MH
Apel do PO
naprany koką jak jakiś
degenerat- i jeszcze wmawia publice że wciągał cukier.

Buahaha , ale jaja !!  Chyba nie jestem na bieżąco.. Podaj w kilku słowach
o co poszło , albo podaj linka. Jeżeli to prawda , to już qrve ręce opadaja ,
jakie sobie z nas robią jajca. Który to teraz znowu fiut się tak popisał ??

MH

Data: 2009-12-12 03:13:23
Autor: Hans Kloss
Apel do PO

MH napisał(a):
Chyba nie jestem na bieżąco.. Podaj w kilku słowach o co poszło , albo podaj linka

Senatora PO Piesiewicza Krzysztofa sfilmowały dwie kurwy z którymi się
zabawiał jak wciąga do nosa biały proszek a potem siedzi nawalony,
uszminkowany i ubrany w babska kieckę. Tym filmem go szantażowały i
wyciągnęły 0.5 miliona złociszy.. Jak przyszły po więcej zgłosił
szantaż policji. Filmik leżał na stronie superexpressu i chyba faktu,
ale już nie leży. Na resztę szkoda klawiatury...
J-23

Data: 2009-12-12 14:33:27
Autor: pluton
Apel do PO
Senatora PO Piesiewicza Krzysztofa sfilmowały dwie kurwy

Nie mowi sie 'kurwy' tylko agentki Jolanty.

Nullification

Data: 2009-12-12 06:22:02
Autor: Hans Kloss
Apel do PO
On 12 Gru, 14:33, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Senatora PO Piesiewicza Krzysztofa sfilmowały dwie kurwy

Nie mowi sie 'kurwy' tylko agentki Jolanty.

Tak tak, za tym wszystkim najpewniej stoją kaczory i ich jaczejka w
postaci odrażającego Kamińskiego i pisowskiej policji politycznej CBA..
Ja bym sprawdził ich związki z Hupką, Czają, Eryką Sztajnbach i
pogrobowcami Eisenhowera. Niechybnie cała akcja jest robiona na ich
polityczne zamówienie....
J-23

Data: 2009-12-12 15:52:53
Autor: pluton
Apel do PO
> [...]

Ja bym sprawdził ich związki z Hupką, Czają, Eryką Sztajnbach i
pogrobowcami Eisenhowera. Niechybnie cała akcja jest robiona na ich

Za dlugo przebywales z preze-sikiem i udzielil ci sie jego spiskowy
oglad swiata.

Nullification

Data: 2009-12-13 13:40:10
Autor: Hans Kloss
Apel do PO
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
 udzielil ci sie jego spiskowy oglad swiata.

JEGO spiskowy ogląd? Czyżbyś nie wiedział kto jest nieustraszonym tropicielem
uszkodzonych laptopów (cudownie ożywających na wizji) i nielegalnych dorszy
oraz mrocznych i ponurych spisków kaczyńsko-kamińskich? ;)
J-23

Data: 2009-12-13 19:45:06
Autor: pluton
Apel do PO
> [...]

dorszy
oraz mrocznych i ponurych spisków kaczyńsko-kamińskich? ;)

To wszystko maly pikus przy psychicznych odchylach prezesika.

Nullification

Data: 2009-12-13 22:29:40
Autor: Hans Kloss
Apel do PO
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
 psychicznych odchylach prezesika.

......któreś sobie pracowicie we własnej głowie uroił, przy niejakiej "pomocy"
palikociarni rzecz jasna. J-23

Data: 2009-12-12 14:31:51
Autor: pluton
Apel do PO
Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne.

Widac nie przestalo. Slupki rosna.

Nullification

Data: 2009-12-12 06:16:50
Autor: Hans Kloss
Apel do PO
On 12 Gru, 14:31, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne.

Widac nie przestalo. Slupki rosna.

... w popierdolonych peloskich łbach jedynie. Albo Polacy zachorowali
masowo na jakąś paskudną chorobę psychiczną, jakieś zatrucie groźne.
Jaka jest prawda okaże się przy okazji najbliższych tzw. "wolnych
wyborów".
J-23

Data: 2009-12-12 15:18:49
Autor: matador
Apel do PO
pluton pisze:
Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne.

Widac nie przestalo. Slupki rosna.

Najpierw słupek, potem poprzeczka, a na koniec na poprzeczce sznur.

matador.

Data: 2009-12-12 15:42:04
Autor: sofu
Apel do PO

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne.

Widac nie przestalo. Slupki rosna.

--

Bo ci co zawierzyli ducha nie gasza i nadal czekaja na Tuskowe cuda.
Beda tak czekac i czekac bijac brawo, az powyzdychają od chorób albo głodu.

sofu

Data: 2009-12-12 15:54:12
Autor: pluton
Apel do PO

> Widac nie przestalo. Slupki rosna.
>
> -- Bo ci co zawierzyli ducha nie gasza i nadal czekaja na Tuskowe cuda.
Beda tak czekac i czekac bijac brawo, az powyzdychają od chorób albo
głodu.

Widac lepiej zdechnac od chorob i glodu niz zyc w 4RP.

Nullification

Data: 2009-12-12 17:25:51
Autor: HaMMeR
Apel do PO
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

A co ci nieszczesniku, takiego zlego zrobila ta IVRP???
Wymien na brudnych paluszkach.., choc jedna krzywde!
Czy tez wolisz swinskim rozpedem wydzielac z siebie
te prostacka POwska mantre o tych 'straszliwych kaczorach'?
Ty POzyteczny idioto!

Data: 2009-12-12 18:51:04
Autor: pluton
Apel do PO
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

A co ci nieszczesniku, takiego zlego zrobila ta IVRP???
Wymien na brudnych paluszkach.., choc jedna krzywde!

Mnie osobiscie niewiele, ale sa tacy, ktorym przeszkadza,
kiedy z ich kraju robi sie posmiewisko za granica,
a przestepce robi sie wicepremierem.

Poza tym nie napisalem, ze ja wole zdechnac od chorob i glodu
niz zyc w 4RP, tylko "Widac lepiej zdechnac od chorob i glodu niz zyc w
4RP".

Czy tez wolisz swinskim rozpedem wydzielac z siebie
te prostacka POwska mantre o tych 'straszliwych kaczorach'?
Ty POzyteczny idioto!

Oni nie sa straszliwi, oni sa straszliwie zalosni.

Nullification

Data: 2009-12-13 01:57:43
Autor: HaMMeR
Apel do PO
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Straszliwie zalosni sa pozyteczni idoci, bo goownem prychaja
pod dyktando innych i to gratis!
Probujesz zrozumiec?

Data: 2009-12-13 10:27:06
Autor: pluton
Apel do PO

> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -

Straszliwie zalosni sa pozyteczni idoci, bo goownem prychaja

No mowie przeciez: kaczorki sa straszliwie zalosne.

Nullification

Data: 2009-12-13 22:45:43
Autor: awe
Apel do PO
Pluton nie pierdolcie, tylko z piesiewiczem ciagnijcie nochalem. Znajomi ze stanow mieli niezly ubaw jak zobaczyli senatora PO. Przeciez z was sie smieje cala europa
awe

Data: 2009-12-12 19:16:33
Autor: Roger Perejro
Apel do PO

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne......

To jest jeszcze zabawniejsze:

Policja zatrzymała urzędnika Kancelarii Prezydenta

fot: PAP/ Tomasz Gzell
Artur Piłka, doradca ds.sportu w Kancelarii Prezydenta został zatrzymany przez Policję - poinformował minister Maciej Łopiński.

"Piłka został zatrzymany w związku z wprowadzaniem do obrotu środków odurzających" - mówi Łopiński.

O prowadzonym przez Police postępowaniu Kancelaria dowiedziała się pod koniec maja. jednak na prośbę Policji, mimo, że taka była chęć ze strony Kancelarii, Piłka nie został od razu zwolniony.

Łopiński nie chciał wypowiadać się o szczegółach sprawy ze względu na dobro toczącego się śledztwa.

Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro powiedział, że postępowanie, w ramach którego zatrzymano Artura Piłkę, toczy się od początku roku.

Ziobro powiedział, że Piłka kontaktował się z jednym z handlarzy narkotykami.

Minister sprawiedliwości wyjaśnił, że za zarzucane Piłce czyny może grozić mu do 10 lat więzienia. Zbigniew Ziobro dodał, że prokuratura ściśle współpracowała w tej sprawie z Kancelarią Prezydenta.

http://www.money.pl/archiwum/wiadomosci/artykul/policja;zatrzymala;urzednika;kancelarii;prezydenta,232,0,252136.html

Przemek

--

"Wielu moich kolegów z partii Kaczyńskiego ma spore wątpliwości wobec tego, co się tam dzieje - twierdzi przewodniczący koła parlamentarnego Polska Plus Ludwik Dorn w wywiadzie dla "Dziennika Gazety Prawnej", wykluczając jednocześnie koalicję z PiS. Koalicja Polski Plus z PiS wydaje mu się wątpliwa. Jego zdaniem byłoby to "cwaniactwo przygłupa".

Data: 2009-12-14 15:44:46
Autor: konserwator
Apel do PO

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hg0mm4$9ka$1news.onet.pl...

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne......

To jest jeszcze zabawniejsze:

Policja zatrzymała urzędnika Kancelarii Prezydenta

ale piesiewicza nie zatrzymali...chleboskiego tez nie zatrzymali....

Apel do PO