Apel do PO

Data: 2009-12-12 11:06:38
Autor: MH
Apel do PO
naprany koką jak jakiś
degenerat- i jeszcze wmawia publice że wciągał cukier.

Buahaha , ale jaja !!  Chyba nie jestem na bieżąco.. Podaj w kilku słowach
o co poszło , albo podaj linka. Jeżeli to prawda , to już qrve ręce opadaja ,
jakie sobie z nas robią jajca. Który to teraz znowu fiut się tak popisał ??

MH

Data: 2009-12-12 03:13:23
Autor: Hans Kloss
Apel do PO

MH napisał(a):
Chyba nie jestem na bieżąco.. Podaj w kilku słowach o co poszło , albo podaj linka

Senatora PO Piesiewicza Krzysztofa sfilmowały dwie kurwy z którymi się
zabawiał jak wciąga do nosa biały proszek a potem siedzi nawalony,
uszminkowany i ubrany w babska kieckę. Tym filmem go szantażowały i
wyciągnęły 0.5 miliona złociszy.. Jak przyszły po więcej zgłosił
szantaż policji. Filmik leżał na stronie superexpressu i chyba faktu,
ale już nie leży. Na resztę szkoda klawiatury...
J-23

Data: 2009-12-12 14:33:27
Autor: pluton
Apel do PO
Senatora PO Piesiewicza Krzysztofa sfilmowały dwie kurwy

Nie mowi sie 'kurwy' tylko agentki Jolanty.

Nullification

Data: 2009-12-12 06:22:02
Autor: Hans Kloss
Apel do PO
On 12 Gru, 14:33, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Senatora PO Piesiewicza Krzysztofa sfilmowały dwie kurwy

Nie mowi sie 'kurwy' tylko agentki Jolanty.

Tak tak, za tym wszystkim najpewniej stoją kaczory i ich jaczejka w
postaci odrażającego Kamińskiego i pisowskiej policji politycznej CBA..
Ja bym sprawdził ich związki z Hupką, Czają, Eryką Sztajnbach i
pogrobowcami Eisenhowera. Niechybnie cała akcja jest robiona na ich
polityczne zamówienie....
J-23

Data: 2009-12-12 15:52:53
Autor: pluton
Apel do PO
> [...]

Ja bym sprawdził ich związki z Hupką, Czają, Eryką Sztajnbach i
pogrobowcami Eisenhowera. Niechybnie cała akcja jest robiona na ich

Za dlugo przebywales z preze-sikiem i udzielil ci sie jego spiskowy
oglad swiata.

Nullification

Data: 2009-12-13 13:40:10
Autor: Hans Kloss
Apel do PO
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
 udzielil ci sie jego spiskowy oglad swiata.

JEGO spiskowy ogląd? Czyżbyś nie wiedział kto jest nieustraszonym tropicielem
uszkodzonych laptopów (cudownie ożywających na wizji) i nielegalnych dorszy
oraz mrocznych i ponurych spisków kaczyńsko-kamińskich? ;)
J-23

Data: 2009-12-13 19:45:06
Autor: pluton
Apel do PO
> [...]

dorszy
oraz mrocznych i ponurych spisków kaczyńsko-kamińskich? ;)

To wszystko maly pikus przy psychicznych odchylach prezesika.

Nullification

Data: 2009-12-13 22:29:40
Autor: Hans Kloss
Apel do PO
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
 psychicznych odchylach prezesika.

......któreś sobie pracowicie we własnej głowie uroił, przy niejakiej "pomocy"
palikociarni rzecz jasna. J-23

--

Apel do PO