Apel do PO

Data: 2009-12-12 14:31:51
Autor: pluton
Apel do PO
Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne.

Widac nie przestalo. Slupki rosna.

Nullification

Data: 2009-12-12 06:16:50
Autor: Hans Kloss
Apel do PO
On 12 Gru, 14:31, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne.

Widac nie przestalo. Slupki rosna.

... w popierdolonych peloskich łbach jedynie. Albo Polacy zachorowali
masowo na jakąś paskudną chorobę psychiczną, jakieś zatrucie groźne.
Jaka jest prawda okaże się przy okazji najbliższych tzw. "wolnych
wyborów".
J-23

Data: 2009-12-12 15:18:49
Autor: matador
Apel do PO
pluton pisze:
Drodzy POwcy, to już naprawdę przestało być zabawne.

Widac nie przestalo. Slupki rosna.

Najpierw słupek, potem poprzeczka, a na koniec na poprzeczce sznur.

matador.

Data: 2009-12-12 15:42:04
Autor: sofu
Apel do PO

--

Bo ci co zawierzyli ducha nie gasza i nadal czekaja na Tuskowe cuda.
Beda tak czekac i czekac bijac brawo, az powyzdychają od chorób albo głodu.

sofu

Data: 2009-12-12 15:54:12
Autor: pluton
Apel do PO

> Widac nie przestalo. Slupki rosna.
>
> -- Bo ci co zawierzyli ducha nie gasza i nadal czekaja na Tuskowe cuda.
Beda tak czekac i czekac bijac brawo, az powyzdychają od chorób albo
głodu.

Widac lepiej zdechnac od chorob i glodu niz zyc w 4RP.

Nullification

Data: 2009-12-12 17:25:51
Autor: HaMMeR
Apel do PO
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

A co ci nieszczesniku, takiego zlego zrobila ta IVRP???
Wymien na brudnych paluszkach.., choc jedna krzywde!
Czy tez wolisz swinskim rozpedem wydzielac z siebie
te prostacka POwska mantre o tych 'straszliwych kaczorach'?
Ty POzyteczny idioto!

Data: 2009-12-12 18:51:04
Autor: pluton
Apel do PO
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

A co ci nieszczesniku, takiego zlego zrobila ta IVRP???
Wymien na brudnych paluszkach.., choc jedna krzywde!

Mnie osobiscie niewiele, ale sa tacy, ktorym przeszkadza,
kiedy z ich kraju robi sie posmiewisko za granica,
a przestepce robi sie wicepremierem.

Poza tym nie napisalem, ze ja wole zdechnac od chorob i glodu
niz zyc w 4RP, tylko "Widac lepiej zdechnac od chorob i glodu niz zyc w
4RP".

Czy tez wolisz swinskim rozpedem wydzielac z siebie
te prostacka POwska mantre o tych 'straszliwych kaczorach'?
Ty POzyteczny idioto!

Oni nie sa straszliwi, oni sa straszliwie zalosni.

Nullification

Data: 2009-12-13 01:57:43
Autor: HaMMeR
Apel do PO
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

Straszliwie zalosni sa pozyteczni idoci, bo goownem prychaja
pod dyktando innych i to gratis!
Probujesz zrozumiec?

Data: 2009-12-13 10:27:06
Autor: pluton
Apel do PO

> [...]

Straszliwie zalosni sa pozyteczni idoci, bo goownem prychaja

No mowie przeciez: kaczorki sa straszliwie zalosne.

Nullification

Data: 2009-12-13 22:45:43
Autor: awe
Apel do PO
Pluton nie pierdolcie, tylko z piesiewiczem ciagnijcie nochalem. Znajomi ze stanow mieli niezly ubaw jak zobaczyli senatora PO. Przeciez z was sie smieje cala europa
awe

Apel do PO