Apel do hjenia

Data: 2011-09-20 05:00:02
Autor: Hans Kloss
Apel do hjenia
Hjeniu, że jesteś zbydlęconym śmieciem, prymitywnym kapusiem, ludzką
gnida i gównozjadem to wszyscy na psp świetnie wiedzą. Nie ma więc
potrzeby abyś to po raz kolejny udowadniał zaśmiecającprzy okazji
grupę wypierdami swojej ćwierćinteligencji.
J-23

Data: 2011-09-20 16:18:38
Autor: stevep
Apel do hjenia
Dnia 20-09-2011 o 14:00:02 Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):

[...]
Yntelygent z Koziej Wólki dał głos.

--
stevep

Data: 2011-09-20 19:00:25
Autor: HeÂŽSk
Apel do hjenia
On Tue, 20 Sep 2011 16:18:38 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]

> potrzeby abyś to po raz kolejny udowadniał zaśmiecającprzy okazji
> grupę wypierdami swojej ćwierćinteligencji.

 hans, napisz oredzie i wyslij mi na bigbrednie@interia.pl  czasem dla poprawy samopoczucia dobrze jest poczytac cos
 co napisal ktos taki jaki ty z nizin spolecznych.

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/hans

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-20 17:25:32
Autor: u2
Apel do hjenia
W dniu 2011-09-20 14:00, Hans Kloss pisze:
[...]

Jakis ty dziwny, wrzuc go do KF-a i po sprawie.

Data: 2011-09-20 16:07:27
Autor: obserwator
Apel do hjenia
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> grupę wypierdami swojej ćwierćinteligencji.
> J-23

Jakis ty dziwny, wrzuc go do KF-a i po sprawie.

dziwny i to BARDZO to jest tutaj, raczej ktos inny.

Data: 2011-09-20 18:12:20
Autor: u2
Apel do hjenia
W dniu 2011-09-20 18:07,  obserwator pisze:
Jakis ty dziwny, wrzuc go do KF-a i po sprawie.
dziwny i to BARDZO to jest tutaj, raczej ktos inny.

Chodzi tobie o nadajacych z GWna ? Biedaki, nie potrafia korzystac z
usenetu samodzielnie, musza pod nadzorem redachtorow :)

Data: 2011-09-20 18:11:23
Autor: Zdzisław Dziabas
Apel do hjenia
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Można, tylko, że skalimowicz co chwilę tchórzliwie zmienia nicki i adresy.

Data: 2011-09-20 18:14:06
Autor: u2
Apel do hjenia
W dniu 2011-09-20 18:11, Zdzisław Dziabas pisze:
Jakis ty dziwny, wrzuc go do KF-a i po sprawie.

Można, tylko, że skalimowicz co chwilę tchórzliwie zmienia nicki i adresy.

Ty, ja nie mialem z tym problemu. Zauwaz, ze pomimo tego, ze czesto
zmienia nicki i e-maile (falszywe) jak kazdy wredny troll z razwietki to
jednak latwo go wrzucic do KF-u :)

Apel do hjenia