Apel do hjenia

Data: 2011-09-20 17:25:32
Autor: u2
Apel do hjenia
W dniu 2011-09-20 14:00, Hans Kloss pisze:
Hjeniu, że jesteś zbydlęconym śmieciem, prymitywnym kapusiem, ludzką
gnida i gównozjadem to wszyscy na psp świetnie wiedzą. Nie ma więc
potrzeby abyś to po raz kolejny udowadniał zaśmiecającprzy okazji
grupę wypierdami swojej ćwierćinteligencji.
J-23

Jakis ty dziwny, wrzuc go do KF-a i po sprawie.

Data: 2011-09-20 16:07:27
Autor: obserwator
Apel do hjenia
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> grupę wypierdami swojej ćwierćinteligencji.
> J-23

Jakis ty dziwny, wrzuc go do KF-a i po sprawie.

dziwny i to BARDZO to jest tutaj, raczej ktos inny.

Data: 2011-09-20 18:12:20
Autor: u2
Apel do hjenia
W dniu 2011-09-20 18:07,  obserwator pisze:
Jakis ty dziwny, wrzuc go do KF-a i po sprawie.
dziwny i to BARDZO to jest tutaj, raczej ktos inny.

Chodzi tobie o nadajacych z GWna ? Biedaki, nie potrafia korzystac z
usenetu samodzielnie, musza pod nadzorem redachtorow :)

Data: 2011-09-20 18:11:23
Autor: Zdzisław Dziabas
Apel do hjenia
Użytkownik - u2 napisał:
[...]

Można, tylko, że skalimowicz co chwilę tchórzliwie zmienia nicki i adresy.

Data: 2011-09-20 18:14:06
Autor: u2
Apel do hjenia
W dniu 2011-09-20 18:11, Zdzisław Dziabas pisze:
Jakis ty dziwny, wrzuc go do KF-a i po sprawie.

Można, tylko, że skalimowicz co chwilę tchórzliwie zmienia nicki i adresy.

Ty, ja nie mialem z tym problemu. Zauwaz, ze pomimo tego, ze czesto
zmienia nicki i e-maile (falszywe) jak kazdy wredny troll z razwietki to
jednak latwo go wrzucic do KF-u :)

Apel do hjenia