Apel do ministra Ziobry zainspirowany apelem Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) "Wielkiej Delegalizatorki"

Data: 2017-05-01 19:41:34
Autor: A. Filip
Apel do ministra Ziobry zainspirowany apelem Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) "Wielkiej Delegalizatorki"
<słaba-ironia> Zainspirowany apelem Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) o
delegalizację ONR jako ruchu jej zdaniem neofaszystowskiego apeluje do
pana o delegalizację SLD jako moim zdaniem ruchu neokomunistycznego.
</słaba-ironia>

[1] http://warszawa.onet.pl/hanna-gronkiewicz-waltz-apeluje-do-zbigniewa-ziobry-ws-onr/x8v0dxk

--
A. Filip

Data: 2017-05-01 19:51:58
Autor: Sonn
W dniu 2017-05-01 o 19:41, A. Filip pisze:
> [...]

| manifestacji" - pisze na swoim twitterowym koncie Hanna
| Gronkiewicz-Waltz. ONR przemaszerował w sobotę ulicami Warszawy z okazji

Wiesz o tym, że jesteś idiotą, prawda?

--
Sonn

Data: 2017-05-01 20:13:19
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
> [...]

| manifestacji" - pisze na swoim twitterowym koncie Hanna
| Gronkiewicz-Waltz. ONR przemaszerował w sobotę ulicami Warszawy z

Wiesz że ONA IMHO wychodzi na polityczną nieodpowiedzialną idiotkę z tak
słabym uzasadnieniem (bardzo) *poważnych* kroków *prawnych* "?

*Może* ONR trzeba zakazać choć ja osobiście w to "wątpię".  Jeśli żyjemy
w wolnym kraju z prawem swobodnego zrzeszania się to nie może się to
odbyć na podstawie tak *gównianego* uzasadnienia.  W wolnym kraju, w
państwie prawa i praw obywateli (także tych zrzeszonych w ONR) to nie
może być "miłe, *łatwe* i przyjemne".  Odpowiedzialny polityk a nie tania
populistka demagog chlapnęła by coś takiego z linkiem na analizę prawną
i _poważne_ uzasadnienie. Bez czegoś podobnego powody do delegalizacji
SLD jak dla mnie są nie gorsze.

--
A. Filip

Data: 2017-05-01 21:50:37
Autor: Sonn
W dniu 2017-05-01 o 20:13, A. Filip pisze:
> [...]

Wiesz że ONA IMHO wychodzi na polityczną nieodpowiedzialną idiotkę z tak
słabym uzasadnieniem (bardzo) *poważnych* kroków *prawnych* "?

Jak na razie zdecydowanie ty wychodzisz na większego idiotę.

[...]

Za mało gwiazdek i podkreśleń twoich jakże "ważnych" przemyśleń. Jeśli tak dalej pójdzie to meksykański kartel się nie zesra ze strachu. Trenuj dalej.

BTW. nie odpowiedziałeś na pytanie.

--
Sonn

Data: 2017-05-02 12:36:20
Autor: test
W dniu 01.05.2017 o 19:41, A. Filip pisze:
[...]

Wstaw Razem zamiast SLD i nie będziesz musiał oznaczać ironii. SLD przed wyborami, miało najbardziej prawicowy i wolnorynkowy program. Następny był bodaj Palikot.

Data: 2017-05-02 13:05:50
Autor: A. Filip
test <test@test.test> pisze:
[...]

A ta partia w Chinach co buduje najszybciej rozwijający się kapitalizm
na świece przestała być komunistyczna?  "Historyczne korzenie" nie mają
znaczenia przy wyzywaniu ONR od "faszystów"?

--
A. Filip

Data: 2017-05-02 19:59:29
Autor: Sebastian Biały
[OT] Apel do ministra Ziobry zainspirowany apelem Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) "Wielkiej Delegalizatorki"
On 5/2/2017 1:05 PM, A. Filip wrote:
wyzywaniu ONR od "faszystów"?

W sprawie tego wyzywania to mnie tak naszło:

Mają symbol, który ani troche nie przypomina hiduskiego symbolu szczęscia. No może troszkę. Nawet dużo. Ale przeciez to szczęscie, prawda? Kto może zakazać szczęscia, szczególnie jako opaskę na ramieniu? No kto się ośmieli?

Mają potrzebe częstego, niewerbalnego zamawiania piwa. Piwo zdrowe jest.

Mają koszulki w kolorze takim jak gdyby z lekka brunatnym. Ale nie że całkiem, nie. Tylko troszkę. Bo to modny kolor jest.

Jak prawidłowo heteroseksulana młodziez najlepiej czują się w grupie samych chłopaków prezentując sami sobie obcisłe koszulki, sportowe obuwie, umięśnione torsy i prawdziwie pobudzające feromony. Nie to co te pedalskie lewaki z dziewczynami.

Lubią machać żydem na patyku waląc nim po głowie innych żydów lub ogólnie wszystkich innych.

Wiesz, ja bym nie powiedział że ich ktoś przezywa faszystami. To faszyści, mają wszelkie cechy żeby z dumą tak się nazywać. Tylko te nasze to takie ciotowate co nie potrafia pokazać prawdziwej symboliki za jaką tesknia tylko się chowają za piwami, żalosnymi prawie-swastykami, zielone-to-nie-czerwone, udawaniem że to i tamto to nie siamto. Żałosne. W tym kraju nawet na prawdziwych faszystów nas nie stać, tylko jakąs dziecinadę i przebierańców. Znowu pomachają flagami, podrą ryje i pójda na kebab. Może komuś wpierdolą, ale musiał by ich być ze 30 na jednego żeby był odpowiedni White Power. Co tu delegalizować?

Z drugiej strony skrajna lewica w PL jakoś przez ostatnie kilkadziesiąt lat nie drze ryja o nacjonalizację majatkow kułaków, nawet nie słyszalem żeby ktoś tam coś z Waryńskim miał w symbolice. Widać się ucywilizowała. Po prawej ciągle biją żyda. Dobrze że ich troche zostało. Tych żydów. Przynajmniej nie wychodza na kompletnych idiotów. ONRowcy. No dobra. Za duzo kropek.

Apel do ministra Ziobry zainspirowany apelem Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) "Wielkiej Delegalizatorki"