Apel do ministra Ziobry zainspirowany apelem Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) "Wielkiej Delegalizatorki"

Data: 2017-05-01 19:51:58
Autor: Sonn
Apel do ministra Ziobry zainspirowany apelem Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) "Wielkiej Delegalizatorki"
W dniu 2017-05-01 o 19:41, A. Filip pisze:
<słaba-ironia> Zainspirowany apelem Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) o
delegalizację ONR jako ruchu jej zdaniem neofaszystowskiego apeluje do
pana o delegalizację SLD jako moim zdaniem ruchu neokomunistycznego.
</słaba-ironia>

[1] http://warszawa.onet.pl/hanna-gronkiewicz-waltz-apeluje-do-zbigniewa-ziobry-ws-onr/x8v0dxk

Wiesz o tym, że jesteś idiotą, prawda?

--
Sonn

Data: 2017-05-01 20:13:19
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
> [...]

| manifestacji" - pisze na swoim twitterowym koncie Hanna
| Gronkiewicz-Waltz. ONR przemaszerował w sobotę ulicami Warszawy z

Wiesz że ONA IMHO wychodzi na polityczną nieodpowiedzialną idiotkę z tak
słabym uzasadnieniem (bardzo) *poważnych* kroków *prawnych* "?

*Może* ONR trzeba zakazać choć ja osobiście w to "wątpię".  Jeśli żyjemy
w wolnym kraju z prawem swobodnego zrzeszania się to nie może się to
odbyć na podstawie tak *gównianego* uzasadnienia.  W wolnym kraju, w
państwie prawa i praw obywateli (także tych zrzeszonych w ONR) to nie
może być "miłe, *łatwe* i przyjemne".  Odpowiedzialny polityk a nie tania
populistka demagog chlapnęła by coś takiego z linkiem na analizę prawną
i _poważne_ uzasadnienie. Bez czegoś podobnego powody do delegalizacji
SLD jak dla mnie są nie gorsze.

--
A. Filip

Data: 2017-05-01 21:50:37
Autor: Sonn
W dniu 2017-05-01 o 20:13, A. Filip pisze:
> [...]

Wiesz że ONA IMHO wychodzi na polityczną nieodpowiedzialną idiotkę z tak
słabym uzasadnieniem (bardzo) *poważnych* kroków *prawnych* "?

Jak na razie zdecydowanie ty wychodzisz na większego idiotę.

[...]

Za mało gwiazdek i podkreśleń twoich jakże "ważnych" przemyśleń. Jeśli tak dalej pójdzie to meksykański kartel się nie zesra ze strachu. Trenuj dalej.

BTW. nie odpowiedziałeś na pytanie.

--
Sonn

Apel do ministra Ziobry zainspirowany apelem Hanny Gronkiewicz-Waltz (PO) "Wielkiej Delegalizatorki"