Apel do pisowskiego motłochu gotowego podpalic Pol skę!

Data: 2010-05-05 08:42:01
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Piotr" <pnat@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
Dnia Wed, 5 May 2010 08:25:36 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

> Duchowni, intelektualiści i artyści apelują: 9 maja idźmy na cmentarze
> radzieckich żołnierzy i zapalmy znicze na ich grobach. Pojednajmy się.
>
> Na cmentarzach rozsianych po Polsce leży kilkaset tysięcy radzieckich
> żołnierzy. Ginęli w 1944 i 45 r. Szli na Berlin "za rodinu". Walczyli z
> Niemcami gnani rozkazami, ale i poczuciem krzywdy - pomścić zamordowane
> rodziny, spalone wioski, zniszczone miasta.

Smierdzi fałszem na kilometr.
Ty sobie te apele w dupę wsadź schamiały idioto. Co za skur...
pieprzone...
Będą tu nauczać naród miłości, liski farbowane.
Piotr
-- Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467/
04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

   Mordercy polskich patriotow, ktorzy wczesniej walczyli przeciez
   ze ,wspolnym wrogiem'.  Skad u dzisiejszych Polakow tyle smiecia?

   AR

Data: 2010-05-05 08:49:55
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Dnia Wed, 5 May 2010 08:42:01 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

> Mordercy polskich patriotow, ktorzy wczesniej walczyli przeciez
>    ze ,wspolnym wrogiem'.  Skad u dzisiejszych Polakow tyle smiecia?

No przecież za pieniądze. Zawsze tego sporo było... I będzie...
[...]

   Pieniadze?  Pewnie tez, lecz przede wszystkim jakies zbydlecenie
   umyslowe, jakas potworna bezmyslnosc, bezrefleksyjnosc...

   AR

Data: 2010-05-05 08:54:16
Autor: raff
[...]

45 lat komunistycznego prania mozgow przynosi efekty. A jak myslisz.

Do tego "moda" jak idzie z zachodu tez robi swoje.

R.

Data: 2010-05-05 09:04:29
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Dnia Wed, 5 May 2010 08:49:55 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

>  Pieniadze?  Pewnie tez, lecz przede wszystkim jakies zbydlecenie
>    umyslowe, jakas potworna bezmyslnosc, bezrefleksyjnosc...

Aaa, no tak. To wynik tresury.
Piotr

   W ciagu ostatnich az dwudzistu lat zrobiono jednak bardzo
   niewiele dla oswiecenia publicznego, wlasciwego wychowania
   przede wszystkim mlodych obywateli. Kiedy dzialalnosc
   w tej dziedzinie porowna sie z osiagnieciami II. RP na tym
   polu, to ogarniaja czlowieka jakies dziwne uczucia.

   AR

Data: 2010-05-05 09:19:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

Dnia Wed, 5 May 2010 09:04:29 +0200, Wlodzimierz Zabotynski napisał(a):

> [...]
>    w tej dziedzinie porowna sie z osiagnieciami II. RP na tym
>    polu, to ogarniaja czlowieka jakies dziwne uczucia.

Ależ... Przecież zrobiono bardzo wiele, żeby ośmieszyć patriotyzm,
rodzinę,
pomieszać wartości. Obecnie wychowuje się właściwie, na dobrego konsumenta
i sługusa politpoprawnej durnoty (że tak to ujmę).
Niby dwadzieścia lat a ile im się udało, na drodze do nowego, wspaniałego
świata... :-)
A tak swoją drogą, gdy czytałem tę książkę na początku 80-tych lat, nie
sądziłem, że dożyję.
Piotr

   Jedynym przyzwoitym ministrem oswiaty probowal byc Roman
   Giertych i pamietasz jaka histeria ogarnela postepakow?

   AR

   P.S.  Nie zebym Giertycha jakos szczegolnie lubil, bo on z innej
   niz ja parafii, ale co prawda to prawda.

Data: 2010-05-05 14:41:37
Autor: karwanjestdebilem
Apel do pisowskiego motłochu gotowego podpalic Polskę!
Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał

  Jedynym przyzwoitym ministrem oswiaty probowal byc Roman
  Giertych ....

To ten, który reaktywował neofaszystów i twierdził, że "Naszą Szkapę" napisał Henryk Sienkiewicz?

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Apel do pisowskiego motłochu gotowego podpalic Pol skę!