Apel do posła PO: Andrzej, przestań palić!

Data: 2010-09-27 04:57:40
Autor: u2
Apel do posła PO: Andrzej, przestań palić!
Nie rozumiem apelu, przecież PO chce naszego dobra legalizując
narkotyki na własny użytek :

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/apel-do-posla-po-andrzej-przestan-palic,1,3703254,wiadomosc.html

 "Zbigniew Girzyński na swoim blogu w Onet.pl komentuje piątkowy
wywiad posła PO Andrzeja Halickiego i reakcje jakie wzbudził w
Platformie Obywatelskiej. Wczoraj w Radiu Zet rzecznik rządu Paweł
Graś, jak pisze poseł PiS, "stwierdził, że Halicki czegoś się
napalił". Po dzisiejszym wywiadzie Halickiego w radio TOK FM Girzyński
apeluje: "Andrzej ja Cię bardzo proszę, Ty przestań palić!".

W piątek w "Polska The Times" Andrzej Halicki stwierdził, że "Tusk
upokarza przyjaciół, brakuje mu empatii i otacza się lizusami".

Zbigniew Girzyński przypomniał dzisiaj wczorajszy komentarz Pawła
Grasia, który "po konsultacji z kolegami doszedł do wniosku, że
Halicki czegoś się napalił".

"Na tym sprawa się nie zakończyła. Dziś Andrzej Halicki znów zabrał
głos. Tym razem na antenie radia TOK FM stwierdził, że >>Tusk jest
Mojżeszem, który przeprowadza nasz lud ku zielonej wyspie<<" - napisał
poseł PiS. Jednocześnie zaapelował do Halickiego: "Andrzej ja Cię