Apel do psp-owiczów. Pora olać pełowskiego PO parańca Kaweckiego "karwanjestdebilem"!!!

Data: 2010-05-05 00:09:47
Autor: Antenka
Apel do psp-owiczów. Pora olać pełowskiego PO parańca Kaweckiego "karwanjestdebilem"!!!
Nooo, nie wiem, Karawański robi mi prasufkie, co rano. Gwna nie kupuję i
 nie czytuję, a dzieki Karawańskiemu wiem co w gwnie piszczy...
 A przepisuje wiernie, bo on w ogóle wierny jest.
 Mierny, bierny, ale wierny...<
 Piotr

No tak i tym sposobem Piotruś  nie brudząc się GóWnem  ma  podgląd co
kombinuje pejsata szajka.
Jesteś odpornym materiałem - ciebie smród wybiórczej "nie zabije" :D

Antenka

Data: 2010-05-05 09:29:19
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:63425a6c-a5c2-45d0-891e-08509ba74b91k29g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Jesteście gnojkami, które mozna zabić jak muchę gazetą.

--
stevep

Data: 2010-05-05 14:47:00
Autor: karwanjestdebilem
Apel do psp-owiczów. Pora olać pełowskiego POparańca Kaweckiego "karwanjestdebilem"!!!
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał

jaką gazetą ?

waszym nocnikiem.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Apel do psp-owiczów. Pora olać pełowskiego PO parańca Kaweckiego "karwanjestdebilem"!!!