Apel do psp-owiczów. Pora olać pełowskiego POpara ńca Kaweckiego "karwanjestdebilem"!!!

Data: 2010-05-04 23:57:14
Autor: Antenka
Apel do psp-owiczów. Pora olać pełowskiego POpara ńca Kaweckiego "karwanjestdebilem"!!!
Instrukcja obsługi "karwanjestdebilem" - Kaweckiego:

1. Po pierwsze olewać;
2. Po drugie olewać;
3. Po trzecie olewać.

Niech się utopi w gnojówie, którą produkuje! Tfu! Zapluty karzeł
salonowej szajki spod szyldu "układ"! Tfu, tfu, tfu!

Rzygać się chce czytając tego sowieckiego propagandystę! Fuj!

Antenka

Data: 2010-05-05 00:09:47
Autor: Antenka
Apel do psp-owiczów. Pora olać pełowskiego PO parańca Kaweckiego "karwanjestdebilem"!!!
Nooo, nie wiem, Karawański robi mi prasufkie, co rano. Gwna nie kupuję i
 nie czytuję, a dzieki Karawańskiemu wiem co w gwnie piszczy...
 A przepisuje wiernie, bo on w ogóle wierny jest.
 Mierny, bierny, ale wierny...<
 Piotr

No tak i tym sposobem Piotruś  nie brudząc się GóWnem  ma  podgląd co
kombinuje pejsata szajka.
Jesteś odpornym materiałem - ciebie smród wybiórczej "nie zabije" :D

Antenka

Data: 2010-05-05 09:29:19
Autor: cirrus
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:63425a6c-a5c2-45d0-891e-08509ba74b91k29g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Jesteście gnojkami, które mozna zabić jak muchę gazetą.

--
stevep

Data: 2010-05-05 14:47:00
Autor: karwanjestdebilem
Apel do psp-owiczów. Pora olać pełowskiego POparańca Kaweckiego "karwanjestdebilem"!!!
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał

jaką gazetą ?

waszym nocnikiem.

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-05 09:10:41
Autor: raff
Antenka pisze:
[...]

To nic nie da. Byly takie akcje na takich jak on odkad Usenet Usenetem i nigdy nic nie daly.

R.

Data: 2010-05-05 00:15:23
Autor: Antenka
On 5 Maj, 09:10, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

To nic nie da. Byly takie akcje na takich jak on odkad Usenet Usenetem i

:-((

Antenka

P.s. Otwieram dzisiaj rano psp i co widzę 100 tys. wątków zmutowanego
Kaweckiego! Tfu!

Data: 2010-05-05 14:48:59
Autor: karwanjestdebilem
[...]

Antenka, daj pyska, bo się nie mogę wyrzygac!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-05 15:09:08
Autor: Grzegorz Z.
Apel do psp-owiczów. Pora olać pe łowskiego POparańca Kaweckiego "karwanjestdeb ilem"!!!
To nic nie da. Byly takie akcje na takich jak on odkad Usenet Usenetem i nigdy nic nie daly.

Daj mu spokój. Niech nawołuje. Niech się pomału uczy. Teraz nawołuje do
"bojkotu" kogoś kogo nie lubi, może za rok opanuje Usenet na tyle, że
nauczy się wycinania wrotek i cudzych sygnatur w odpowiedziach.

Data: 2010-05-05 06:32:41
Autor: Antenka
On 5 Maj, 15:09, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

"bojkotu" kogoś kogo nie lubi, może za rok opanuje Usenet na tyle, że
nauczy się wycinania wrotek i cudzych sygnatur w odpowiedziach.

A po co mam wycinać? To twój problem.

Antenka

Data: 2010-05-05 15:47:59
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 5 May 2010 06:32:41 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

Jak mi się zechce srać w kościele to się tam wysram. A jak się komuś z
obecnych to nie będzie podobać to też powiem że to ich problem, a nie mój,
że im się nie podoba gdy sram przy ołtarzu.

Data: 2010-05-05 15:53:09
Autor: raff
[...]

To ze dostaniesz wtedy wpierdul, to tez nie bedzie ich problem, tylko twoj.

R.

Data: 2010-05-05 15:56:50
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 05 May 2010 15:53:09 +0200, raff napisał(a):

[...]

Nie może być!

W kościele?

Data: 2010-05-05 16:02:34
Autor: raff
[...]

Czlowiek grzesznym jest.

R.

Data: 2010-05-05 17:10:25
Autor: Grzegorz Z.
[...]

I tylko ateiści nie dorabiają ideologii do prania się po pyskach.

Data: 2010-05-05 17:13:40
Autor: raff
[...]

Ateisci dorabiaja ideologie do wszystkiego.

R.

Data: 2010-05-05 17:21:41
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 05 May 2010 17:13:40 +0200, raff napisał(a):

[...]

I może jeszcze wymyślają diabły i bogów każących kobietom chodzić w workach
po cemencie?

Data: 2010-05-05 17:15:16
Autor: u2
W dniu 2010-05-05 08:57, Antenka pisze:
Rzygać się chce czytając tego sowieckiego propagandystę! Fuj!

U mnie zawsze wypadają jakieś krzaczki z jego propagandowej papki :)

Apel do psp-owiczów. Pora olać pełowskiego POpara ńca Kaweckiego "karwanjestdebilem"!!!