Apel do wszystkich miłujących pokój obywateli Rzeczypospolitej Polskiej...

Data: 2010-04-05 15:10:47
Autor: Woland
Apel do wszystkich miłujących pokój obywateli Rzeczypospolitej Polskiej...
Fundacja Polsko-Rosyjskie Pojednanie

Wzywam wszystkich świadomych i odpowiedzialnych za losy współczesnych żyjących i
przyszłych pokoleń o poparcie idei utworzenia Fundacji "Polsko-Rosyjskie
Pojednanie". 70 rocznica wybuchu II Wojny Światowej powinna wszystkich skłonić
do podjęcia wzmożonych wysiłków dla tworzenia przyszłego świata bez lęku przed
jakimkolwiek przejawem agresji jednych narodów wobec innych. Najlepszą formą
oddania hołdu wszystkim ofiarom wojny, w tym Katynia, będzie uczynienie wysiłków
dla zapewnienia trwałego pojednania między narodami, podjęcia wszechstronnej
pokojowej współpracy gospodarczej, społecznej i kulturalnej między wszystkimi
narodami świata. http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,6801/q,Fundacja.Polsko.Rosyjskie.Pojednanie

Data: 2010-04-05 21:45:07
Autor: konserwator

Użytkownik "Woland" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:3461.000012e6.4bb9e157newsgate.onet.pl...
[...]

a na jaka cholere....
my sie juz z braciami z Rassii pojednali.... przy spircie....
Znowu PO chce powsadzac w jakas fundacje roznych Misiakow?
http://www.youtube.com/watch?v=DKLCQvQohGI&feature=related

WON POLITYKOM od stosunkow PL-RUS! -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2010-04-05 22:49:35
Autor: Barnim
[...]

Pojednanie polsko-rosyjskie jest jak najbardziej możliwe,
ale nie przy obecnym przebiegu polskiej granicy wschodniej.

Żeby nastąpiło przebaczenie, musi być wpierw zadośćuczynienie,
takim mogłaby być nowa sprawiedliwa granica polsko-rosyjska,
i ja proponowałbym przebieg od Żytomierza przez Bracław,
Berdyczów, Winnice, Tulczyn po Jampol.

Tak się składa że na zachód od tej linii leży dobre 90%
polskiej spuścizny historycznej.

Granica przedwojenna na Zbruczu, nie była zbyt sprawiedliwa
dla nas.

Nu, a przy takich nowych granicach, możnaby się nawet z Rosją
spróbować zaprzyjaźnić.

Barnim

Data: 2010-04-05 14:38:19
Autor: Hans Kloss
Apel do wszystkich miłujących pokój obywateli Rzeczypospolitej Polskiej...
On 5 Kwi, 22:49, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:

Pojednanie polsko-rosyjskie jest jak najbardziej mo liwe,
ale nie przy obecnym przebiegu polskiej granicy wschodniej.

Słusznie, słusznie. Naturalną i sprawiedliwą granicą wschodnią
Rzeczpospolitej jest pasmo gór Ural. Dopiero taka granica gwarantuje
pełne wzajemne pojednanie narodu polskiego z rosyjskim.
Granica polsko- chińska rzecz jasna.
J-23

Data: 2010-04-05 23:43:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 5 Apr 2010 14:38:19 -0700 (PDT), Hans Kloss napisał(a):

Granica polsko- chińska rzecz jasna.

ROTFL

Data: 2010-04-06 00:07:49
Autor: Barnim

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -
Nie lubię Rosjan, nie tylko z uwagi na historię, nie lubię ich
ogólnie, nie cenię literatury, nie lubię brzmienia ich języka,
nie lubię ich kiczowatej architektury, nawet ta ich gryząca
kolorystyka działa mi na nerwy (interesujące, że równie
pełne i intensywne barwy Chińczycy potrafią komponować
w sposób stonowany) ale nie życzę im unicestwienia.

W tych nie tak dawnych zapasach, dobrze bardzo się stało że
to Wasyl obciął Hansowi nogi w kolanach a nie odwrotnie.

Ta rasowa więź, pomimo różnic kulturowych, jednak istnieje.

Barnim

Data: 2010-04-06 04:38:31
Autor: Hans Kloss
On 6 Kwi, 00:07, "Barnim" <Bar...@litwa.pl> wrote:

Ta rasowa więź, pomimo różnic kulturowych, jednak istnieje.

Dziwna sprawa, bo ja o wiele bardziej odczuwam raczej więź kulturową z
Niemcami czy nawet Hiszpanami  niż rasową z ruskimi. Niemniej również
nie życzę im unicestwienia, sądzę tylko że nie powinni mieć  państwa w
którym byliby narodem dominującym a już na pewno państwa z aspiracjami
mocarstwowymi. To bardzo szkodzi zarówno im jak i okolicznym nacjom.
J-23
PS. O Polakach sądzę podobnie- powinniśmy mieć wspólne państwo z
Czechami, Słowakami i Rusinami, być może także z Bałtami Austriakami
i Węgrami oraz katolickimi narodami południowej Słowiańszczyzny.

Data: 2010-04-06 14:40:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 13:38, Hans Kloss pisze:
On 6 Kwi, 00:07, "Barnim"<Bar...@litwa.pl>  wrote:

Ta rasowa więź, pomimo różnic kulturowych, jednak istnieje.

Dziwna sprawa, bo ja o wiele bardziej odczuwam raczej więź kulturową z
Niemcami

Może też już w sobie poczułeś nadczłowieka Hans? We mnie ta kościste pyski szwabów wzbudzają tylko odrazę.

Data: 2010-04-06 13:34:21
Autor: Hans Kloss
On 6 Kwi, 14:40, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Może też już w sobie poczułeś nadczłowieka Hans?
Zapewne przejęzyczyłeś się, a chodził ci w gruncie rzeczy o
"proletaryusza"? ;) Koncepcja takiego proletaryusza-
uebermenscha-"członka narodu wybranego" niewiele ma wspólnego z
Niemcami, bardzo dużo- z Prusakami, Żydami i komunizmem.
 We mnie ta kościste pyski szwabów wzbudzają tylko odrazę.
Do Szwabów czy innych Bawarczyków nie mam nic ale... skąd ci się
przywidziały ich kościste pyski? Szwaby są tłuste, kościste pyski (i
całą resztę) mają Prusacy- mieszanka Słowian, Bałtów i Niemców.
J-23

Data: 2010-04-06 00:20:19
Autor: raff
[...]

Granica sprawiedliwa, ale jeszcze sprawiedliwsza jest na Jenisieju.

R.

Data: 2010-04-06 00:30:40
Autor: Barnim

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hpdnn5$7li$1news.onet.pl...

> [...]
> Granica polsko- chińska rzecz jasna.

Granica sprawiedliwa, ale jeszcze sprawiedliwsza jest na Jenisieju.

Tak sądzisz?

Gdybyśmy swojego czasu nie przegrali rywalizacji z Rosją
o prymat, to... dziś być może musiałbyś mordować biednych
Czeczenów na Kaukazie no i byłby problem z tymi nielegalnymi
Chińczykami na Syberii.

Co gorsza, mówilibyśmy najprawdopodobniej po rosyjsku,
bo ich zawsze było dużo więcej. Roztopilibyśmy się w nich.

Barnim

Data: 2010-04-06 00:37:48
Autor: raff
Barnim pisze:
[...]

Co gorsza, mielibysmy taka cywilizacje jaka oni tam teraz.

Przejelibysmy to.

R.

Data: 2010-04-06 01:03:38
Autor: Barnim

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hpdonu$9k6$1news.onet.pl...
Barnim pisze:

> [...]
> bo ich zawsze było dużo więcej. Roztopilibyśmy się w nich.

Co gorsza, mielibysmy taka cywilizacje jaka oni tam teraz.

Dokładnie.

A były bardzo zaawansowane i całkiem realne plany przyłączenia
Księstwa Moskiewskiego do Rzeczpospolitej pod naszym berłem.

Wyszlibyśmy na tym jak Zabłocki na mydle..
W sumie dobrze, że nie wyszło.

Barnim

Data: 2010-04-06 09:11:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 00:37, raff pisze:
Barnim pisze:
[...]

Nic gorszego nie ma niż nasza obecna "cywilizacja", nasz kraj wygląda jakby się dopiero formował. Praktycznie wszystko zapożyczamy z krajów zachodnich. Co drugie słowo po angielsku. Nie ma już obiadów - są różne "lunchy"  A nawiedzony kretyn u mnie na wsi na swoim warsztacie naprawy samochodów wywiesił napis "Auto de Talling"

Data: 2010-04-06 09:16:30
Autor: Barnim

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpems6$nua$1news.onet.pl...

> [...]

Nic gorszego nie ma niż nasza obecna "cywilizacja", nasz kraj wygląda
jakby się dopiero formował. Praktycznie wszystko zapożyczamy z krajów

To pojedź na Ukrainę. Poczujesz się bardzo starym Europejczykiem,
takim niemal antycznym.

Barnim

Data: 2010-04-06 14:36:07
Autor: jadrys

Barnim pisze:

[...]

Niewykluczone że wrócę na Litwę.  Z nadzieją że tam  może jest mniej oszołomstwa niż w Polsce.

Data: 2010-04-06 16:09:48
Autor: cirrus
Barnim pisze:
[...]

Ale tam komunizmu nie lubią jak w Polsce.

--
stevep

Data: 2010-04-06 21:56:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-06 16:09, cirrus pisze:

Niewykluczone że wrócę na Litwę.  Z nadzieją że tam  może jest mniej
oszołomstwa niż w Polsce.

Ale tam komunizmu nie lubią jak w Polsce.

Komunizm wszędzie ludzie lubią. Tylko kapitalistycznej swołoczy on jest sola w oku. Przez to te "gadki" o "zbrodniach komunistycznych".

Data: 2010-04-07 02:42:13
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Jadryś myślisz, że jak zbrodnie nazwiesz "Rewolucjami Proletariackimi",
albo "Walkami Klasowymi" to przestaną ona być zbrodniami?

Przecież Marks i Engels nie widzieli innej drogi dojścia do komunizmu,
niż droga wszechobecnych walk rewolucyjnych.

"Słowem, komuniści popierają wszędzie wszelki ruch rewolucyjny przeciw
istniejącym stosunkom społecznym i politycznym.
[...]
Komuniści uważają za niegodne ukrywanie swych poglądów i zamiarów.
Oświadczają oni otwarcie, że cele ich mogą być osiągnięte jedynie przez
obalenie przemocą całego dotychczasowego ustroju społecznego. Niechaj drżą
panujące klasy przed rewolucją komunistyczną. Proletariusze nie mają w niej
nic do stracenia prócz swych kajdan. Do zdobycia mają cały świat.

Proletariusze wszystkich krajów, łączcie się!"

Fragment "Manifestu Partii Komunistycznej" Marksa i Engelsa.
--
Pit

Data: 2010-04-07 11:49:29
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpg3vg$ieq$1news.onet.pl...
[...]

To ja jestem kapitalistyczna swołocz bo uznaje ten ustrój za zbrodniczy.

--
stevep

Data: 2010-04-06 08:45:10
Autor: cirrus
[...]

A gdzie jest granica waszego kretyństwa?

--
stevep

Data: 2010-04-06 08:48:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości news:hpdigv$ina$1news.eternal-september.org...
[...]

A może by tak nowy pakt Ribentrop- Mołotow i podział Ukrainy pomiędzy Rosje i Polskę? ;)

--
stevep

Data: 2010-04-06 09:05:12
Autor: Barnim

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hpeikg$ac9$1news.vectranet.pl...
> [...]
> Barnim

A może by tak nowy pakt Ribentrop- Mołotow i podział Ukrainy pomiędzy Rosje

No stefan, ta jednozdaniówka to ci wyjątkowo wyszła.
Jak ślepej kurze ziarno.

Barnim

Data: 2010-04-06 12:04:03
Autor: cirrus
Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości news:hpemgp$llh$1news.eternal-september.org...
[...]

Po prostu wyciagam wnioski z twoich "genialnych" pomysłów.

--
stevep

Apel do wszystkich miłujących pokój obywateli Rzeczypospolitej Polskiej...