Apel - kupujmy AMD i ATI

Data: 2009-04-14 20:35:33
Autor: LeP
Apel - kupujmy AMD i ATI

Użytkownik "Spili"
Hej,

Taki mały apel...

Wspierajmy AMD i ATI.
Obydwie mają mniejszy udział w rynku od Intela i Nvidii.

Jeśli całkiem wypadną z gry to będzie nas wszystkich to sporo kosztować :)
I Intel i Nvidia nie będa miały konkurencji i ceny ładnie poszybuja w górę...

Właśnie odświeżam swoją konfigurację i inwestuje w Phenoma i Radeona...

I ATI i AMD nie są złymi produktami a te klika klatek mniej w grze... :)
To zupełnie nieważne czy mamy w grze 90 FPS czy 100 FPS...

Nie wiem jak to się przekłada w działanie jakichś aplikacji obliczeniowych...

Tak więc...
Popatrzmy w swoją przyszłość...
W swoją przyszłościową kieszeń i... kupujmy ADM i ATI...

Bzdura!
Jak wiekszość zacznie kupować ati, to ati zdrożeje, a co za tym idzie nvidia też.
Kupiłem ostatnio 2 grafy ati, bo były trochę tańsze, ale ciagle mi się coś w jednej kaszani.

--
LeP

Apel - kupujmy AMD i ATI