Apel !! - nie uwiarygadniajcie idiotow !

Data: 2010-04-24 14:45:08
Autor: cyc
Apel !! - nie uwiarygadniajcie idiotow !
Apeluje do wszystkich normalnych ludzi na grupie , niezaleznie od waszych preferencji politycznych i ideowych , nie dajcie sie wciagac w idiotyczne dyskusje z polglowkami , ktorych tepe lby pelne sa spiskowych teorii . Jakakolwiek dyskusja z tymi chorymi osobnikami uwiarygadnia ich , dodaje "paliwa" i wzmaga ich chorobe . Jak widac ignorowanie tepakow i ich idiotyzmow , ma rowniez na celu ich dobro .
Wierzyc sie nie chce , ze w naszym spoleczenstwie zyja i chodza na wolnosci ( a nie zamknieci w psychiatryku )  ludzie , ktorzy zdolni sa do takich idiotycznych komfabulacji . To istna paranoja , kliniczne jej przyklady .
Mozna tez zalozyc , ze dzialaja swiadomie i z rozmyslem po to aby zaognic sytuacje i wywolac zamieszki , wojne domowa a nawet swiatowa ale to tez dowodzi ich choroby i jako takich nalezy wykluczac ze spolecznosci odsuwajac na jej margines .
Mozna a nawet trzeba roznic sie , mozna a nawet trzeba wyciagac argumenty przeiwko przeciwnikowi , jego swinstwa , ciemne strony i nieudolnosci ale wszystko ma granice !.
To co czytam tutaj na grupie kaze sadzic , ze wielu pisze z Toszka i to nie sa zarty , ani przesada , naprawde takie odnosi sie wrazenie .
Jesli jednak zachodziloby podejrzene , ze to nie choroba , tylko celowe dzialania , dzialania obliczone na wywolanie destabilizacje w kraju , to ludzmi tymi powinne zajac sie odpowiednie sluzby i sprawdzic skad pochodza mocodawcy  .

cyc

Data: 2010-04-24 06:03:29
Autor: DJ MC Donald Musk
On 24 Kwi, 14:45, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Ten tekst niemal przekonuje mnie, ze to jednak ruski maczali palce w
te katastrofe...
Lobby sovieckie na psp dalo glos!

Data: 2010-04-24 07:59:08
Autor: Tomy

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqup4s$r8s$1news.onet.pl...
Apeluje do wszystkich normalnych ludzi na grupie , niezaleznie od waszych preferencji politycznych i ideowych , nie dajcie sie wciagac w idiotyczne dyskusje z polglowkami

Kolejna pogadanka propagandowa połgłówka cycka. Coś wam chyba
nie wychodzi ta agitacja towarzyszu i dlatego nerwy puszczają.

Czytam właśnie wywiad z tłuściochem z SLD i mam jakieś dziwne
wrażenie, że tow.Kalisz musiał od cyca ściągnąć tą troskę o KK:

Ryszard Kalisz - "Nie jestem agnostykiem, Bóg zawsze gdzieś był
w moim życiu obecny, choć jakby zawsze w oddali. Jestem ochrzczony,
bierzmowany, znam wielu księży. Mam jednak w sobie pewnego rodzaju
dyskurs ze strukturą Kościoła."

Data: 2010-04-24 15:06:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Tomy" <tomy@letgo.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

w moim życiu obecny, choć jakby zawsze w oddali. Jestem ochrzczony,
bierzmowany, znam wielu księży. Mam jednak w sobie pewnego rodzaju

   Kalisz birzmowany?  Jesli tak, to prawdziwy zen rycerz Chrystusa!

   A. Rem

Data: 2010-04-24 08:09:39
Autor: Tomy

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:a25f3$4bd2ecc2$54702a04$27635news.chello.at...

> [...]

dyskurs ze strukturą Kościoła."

  Kalisz birzmowany?  Jesli tak, to prawdziwy zen rycerz Chrystusa!

Ten sam katolicki życiorys jak u cyca:  "W 1978 Ryszard Kalisz wstąpił
do PZPR, wcześniej działał w Socjalistycznym Związku Studentów Polskich,
w którym pełnił funkcję wiceszefa Głównej Komisji Rewizyjnej"

Data: 2010-04-24 16:31:35
Autor: ColgatesBilly
"Tomy" <tomy@letgo.com> wrote in message news:hquqim$ri5$1news.eternal-september.org...

> [...]

do PZPR, wcześniej działał w Socjalistycznym Związku Studentów Polskich,
w którym pełnił funkcję wiceszefa Głównej Komisji Rewizyjnej"

Oj, ma duzo ciekawszy zyciorys w Niemczech  (zwiazek prawnikow)
zwazywszy na rekomendacje srodowisk zydowskich

KoL

Data: 2010-04-24 14:47:50
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hqup4s$r8s$1news.onet.pl...
[...]

  ,Konfabulacji' ciemniaku!

   A.Rem

Data: 2010-04-24 14:50:25
Autor: cyc
Apel !! - nie uwiarygadniajcie idiotow !

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:5220$4bd2e87a$54702a04$27307news.chello.at...

[...]

Wykazales sie czekistowska czujnoscia .Szkoda tylko , ze nie zauwazasz swojego chamstwa ..........jak to u czekisty .

cyc

Data: 2010-04-24 14:52:18
Autor: raff
cyc pisze:
[...]

Raz czekisci, raz faszysci. Cycu, slonko jeszcze tak mocno nie grzeje.

R.

Data: 2010-04-24 15:06:42
Autor: awe

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqupep$s01$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
spierdalaj i nie zawracaj rympale dupy
awe

Data: 2010-04-24 14:59:01
Autor: kefirh
W dniu 2010-04-24 14:45, cyc pisze:
[...]

Bardzo dobry tekst.
Czemu nie sprobujesz na Czerskiej.
Ewentualnie troszke ci go okroja z "zamykania w psychiatryku": nie nada.
Jestes przebojowy, masz to cos, co zdradza prawdziwego czlowieka ideowego. Nie lepiej ubijac dobrym tekstem.
Chociaz ;) ze 20 000 meherow do piasku przydaloby sie, no nie?

k.

Data: 2010-04-24 15:10:04
Autor: Lorn
cyc pisze:
[...]

Dobre, bardzo dobre. ;->

Data: 2010-04-24 16:45:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> schrieb im Newsbeitrag
cyc pisze:
> [...]
> dzialania , dzialania obliczone na wywolanie destabilizacje w kraju , to
> ludzmi tymi powinne zajac sie odpowiednie sluzby i sprawdzic skad

Dobre, bardzo dobre. ;->

-- Immortal silence gathers illusions inside...

   Lepsze niz twoj kretynski sig.

   A. Rem

Data: 2010-04-24 15:43:51
Autor: '{heŽsk}
On Sat, 24 Apr 2010 14:45:08 +0200, "cyc" <ja@ja.pl> wrote:

[...]

 [...]

 nie przepadam za toba bos komuch ;o))  ale masz racje. pisowska sfora wciaz wysnuwa nowe teorie spiskowe.
 powod jest prosty - oni dobrze wiedza, ze to s.p. lech zmusil pilotow
 do ladowania bo byli "spoznieni".  no, a teraz pisowcy - dawajcie przyklad swego pieniactwa i chamstwa.
 cieszy mnie, ze wasze wypowiedzi na sp sa prymitywne i pozbawione
 argumentow. czasem zastanawiam sie czy nie robicie tego za kase.
 ile placi wam tusk byscie demonstrowali pisowski debilizm ? ;o)

 --

 HeSk

Data: 2010-04-24 15:54:18
Autor: ColgatesBilly
[...]

Bedziesz sie tak denerwowal, to sam pojdziesz na leczenie.
Pamietaj przy okazji: ze Twoje slowa na nikim nie robia wrazenia
a Twoje Fakty i mity, TEZ NIE SA ZBYT POCZYTLIWE
i ze nawet takie scierwo nie wyznacza jeszcze w Polsce
glownego nurtu myslenia

Data: 2010-04-24 17:06:00
Autor: jedrus
cyc pisze:

[...]

Bez przesady z ta pelnoscia. To ze ciotka Rysia Ochuckiego miala akurat pod reka szklankę pod "pol szklanki herbaty" wcale nie znaczy, ze u niektorych grupowych połglowkach jest full oblozenie ;)

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-24 18:25:15
Autor: cirrus
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqup4s$r8s$1news.onet.pl...
[...]

Nie bądź taki surowy, chcesz odebrać jedyną radość licznym psycholom?

--
stevep

Data: 2010-04-26 08:24:04
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Normalnych...!? Nanasej grupie...!?

- ty cheba nieświadom jeześ tego, CYCKUŁOKLAPNINTY, ze tukej ŁOKRUTNIE MONDRE
CHOPYIBABY pisujom, ajakbytak zondzić napsykład mogły, tobymy DRUGOM GWATEMALEM
 miały...!!!

Tak piknie bybyło...

PS - aswojom drogom, tosiem wcale niedziwiem, zedo ćWORTEGO POLSKI ROZEBRANIO
dosło, tak mondrych chopuwibabuw izolować nastałe potseba...

--

Apel !! - nie uwiarygadniajcie idiotow !