Apel !! - nie uwiarygadniajcie idiotow !

Data: 2010-04-24 07:59:08
Autor: Tomy
Apel !! - nie uwiarygadniajcie idiotow !

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqup4s$r8s$1news.onet.pl...
Apeluje do wszystkich normalnych ludzi na grupie , niezaleznie od waszych preferencji politycznych i ideowych , nie dajcie sie wciagac w idiotyczne dyskusje z polglowkami

Kolejna pogadanka propagandowa połgłówka cycka. Coś wam chyba
nie wychodzi ta agitacja towarzyszu i dlatego nerwy puszczają.

Czytam właśnie wywiad z tłuściochem z SLD i mam jakieś dziwne
wrażenie, że tow.Kalisz musiał od cyca ściągnąć tą troskę o KK:

Ryszard Kalisz - "Nie jestem agnostykiem, Bóg zawsze gdzieś był
w moim życiu obecny, choć jakby zawsze w oddali. Jestem ochrzczony,
bierzmowany, znam wielu księży. Mam jednak w sobie pewnego rodzaju
dyskurs ze strukturą Kościoła."

Data: 2010-04-24 15:06:06
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Tomy" <tomy@letgo.com> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

w moim życiu obecny, choć jakby zawsze w oddali. Jestem ochrzczony,
bierzmowany, znam wielu księży. Mam jednak w sobie pewnego rodzaju

   Kalisz birzmowany?  Jesli tak, to prawdziwy zen rycerz Chrystusa!

   A. Rem

Data: 2010-04-24 08:09:39
Autor: Tomy

"Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> wrote in message news:a25f3$4bd2ecc2$54702a04$27635news.chello.at...

> [...]

dyskurs ze strukturą Kościoła."

  Kalisz birzmowany?  Jesli tak, to prawdziwy zen rycerz Chrystusa!

Ten sam katolicki życiorys jak u cyca:  "W 1978 Ryszard Kalisz wstąpił
do PZPR, wcześniej działał w Socjalistycznym Związku Studentów Polskich,
w którym pełnił funkcję wiceszefa Głównej Komisji Rewizyjnej"

Data: 2010-04-24 16:31:35
Autor: ColgatesBilly
"Tomy" <tomy@letgo.com> wrote in message news:hquqim$ri5$1news.eternal-september.org...

> [...]

do PZPR, wcześniej działał w Socjalistycznym Związku Studentów Polskich,
w którym pełnił funkcję wiceszefa Głównej Komisji Rewizyjnej"

Oj, ma duzo ciekawszy zyciorys w Niemczech  (zwiazek prawnikow)
zwazywszy na rekomendacje srodowisk zydowskich

KoL

Apel !! - nie uwiarygadniajcie idiotow !