Apel o podjęcie działań na rzecz skuteczniejszej ochrony Beskidu Niskiego

Data: 2010-12-15 23:56:27
Autor: Filip
Apel o podjęcie działań na rzecz skuteczniejszej ochrony Beskidu Niskiego
Witam!
Zachęcam do wzięcia udziału w poniższej akcji:
http://gorlice.naszemiasto.pl/artykul/698726,region-przeciwko-niszczeniu-beskidu-niskiego,id,t.html
Nie przypadkowo swoje maile należy przesyłać na adres Wydawnictwa
Czarne, gdyż jednym z pomysłodawców jest Monika Sznajderman, szefowa
tej instytucji, prywatnie żona Andrzeja Stasiuka.
Pozdrawiam,
Filip

Data: 2010-12-16 11:42:43
Autor: Michał
W dniu 2010-12-16 08:56, Filip pisze:
[...]
tej instytucji, prywatnie Ĺźona Andrzeja Stasiuka.

Co to znaczy "przysyłanie podpisów na mail"? Mam wysłać po prostu imię i nazwisko mailem?

Data: 2010-12-16 12:04:46
Autor: Basia Z.
W dniu 2010-12-16 11:42, Michał pisze:
[...]

No właśnie ja też nie do końca to rozumiem.

Przy zbieraniu podpisów w niektórych petycjach, lub na listach popierających kandydatów na posłów, radnych itd. wymagany jest adres, nr dowodu, ewentualnie pesel, aby można było potem te podpisy zweryfikować.

Nie wiem czy tutaj tez jest to potrzebne. Nic o tym nie piszą.
A chciałabym podpisać ten apel.

B.

Data: 2010-12-16 12:34:02
Autor: SQ9MEV
Michał pisze:

Co to znaczy "przysyłanie podpisów na mail"? Mam wysłać po prostu imię i
nazwisko mailem?
http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=6135

B.

Data: 2010-12-29 13:35:54
Autor: Beniowa
[...]

Zawsze się zastanawiam, czy popierając takie akcje, nie głosuję na przykład za
zamknięciem kolejnej Ciechani... Jako miłośnik turystyki górskiej nie jestem
zainteresowany, aby ochroniarze - nawet w imię szczytnych idei - zamknęli mi pół
Beskidu. Mi - bo oczywiście ochroniarze pod różnymi pretekstami mogą na te
zamknięte tereny wchodzić.

Beniowa

Data: 2010-12-30 00:12:12
Autor: Filip
Apel o podjęcie działań na rzecz skuteczniejszej ochrony Beskidu Niskiego
Witam!
(...)
Zawsze si zastanawiam, czy popieraj c takie akcje, nie g osuj na przyk ad za
zamkni ciem kolejnej Ciechani... Jako mi o nik turystyki g rskiej nie jestem
zainteresowany, aby ochroniarze - nawet w imi szczytnych idei - zamkn li mi p
Beskidu. Mi - bo oczywi cie ochroniarze pod r nymi pretekstami mog na te
zamkni te tereny wchodzi .
Mam ten sam dylemat, ale dewastacja spowodowana opisanymi w apelu
praktykami wydaje mi sie groźniejsza niż kolejna Ciechania. Zakaz
wstępu można, przynajmniej teoretycznie, odwołać.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2011-01-03 03:04:25
Autor: Jacek G.
On 30 Gru 2010, 09:12, Filip <f...@wp.pl> wrote:
> [...]

praktykami wydaje mi sie groźniejsza niż kolejna Ciechania. Zakaz
wstępu można, przynajmniej teoretycznie, odwołać.

Zgadzam się z Filipem. Obserwuję Beskidy - Niski akurat rzadko, ale te
Zachodnie na bieżąco - i widzę, że zamknięcie z powodów ochroniarskich
nie grozi zbyt wielu obszarom - zwłaszcza, że coraz mniej jest
terenów, które kwalifikują się do ścisłej ochrony. Coraz więcej
asfaltu, coraz więcej wysoko położonych osiedli, duża presja na budowę
kolejnych wyciągów, do tego tragiczne zniszczone lasy. Zresztą
rezerwaty, to zwykle bardzo niewielkie powierzchniowo obszary. A
rzeczona dol. Ciechani - czy nie lepiej jeśli pozostanie taka jak była
- nawet jeśli niedostępna (choć zgadzam się, że jej zamknięcie nie
jest uzasadnione) - niż jeśli ją wyasfaltują i zabudują domkami
letniskowymi ? Czy wtedy będzie tam po co jeździć ? Patrzmy trochę
szerzej niż tylko przez pryzmat własnego interesu - jak to czynią
zwolennicy intensywnego zagospodarowywania gór.
--
Jacek G.

Data: 2011-01-02 10:43:01
Autor: Piotr
W dniu 2010-12-29 13:35, Beniowa pisze:

[...]

Też się z daleka trzymam od takich akcji, choć ich twórcy mają dobre intencje to wpływy ekologów poszły za daleko. I w końcu dojdziemy do sytuacji że jedyną legalną formą turystyki górskiej będzie wjazd kolejką na Gubałówkę ;) bo reszta gór będzie rezerwatem..

pozdrawiam

Data: 2011-01-02 15:08:07
Autor: Stefan

Użytkownik "Piotr" <yyy@zapomnialem.ru> napisał w wiadomości news:ifphb5$1vob$1news2.ipartners.pl...
[...]

I to raz na dziesięć lat pod warunkiem zgody ekoterrorysty dzielnicowego.
To nie żart, ekologia mająca dar nieomylności jest o krok od ekoterroryzmu.
pozdr
Stefan

Data: 2011-01-13 10:55:46
Autor: Expedyt
Apel o podjęcie działań na rzecz skuteczniejszej ochrony Beskidu Niskiego
Oczywiście, akcja bardzo szczytna, ale obawiam się, że Stasiuk w
pewnym sensie sam przyczynia się do rozjeżdżania BN pisząc o nim
(Opowieści Galicyjskie, Dukla, Taksim, Biały Kruk, ...) i ściągając w
ten sposób ludzi w te tereny.
Na przestrzeni ostatnich kilku lat widzę jak bardzo zwiększył się ruch
pieszo-rowerowo-samochodowy (sic!) np. w osi Nieznajowa-Przeł. pod
Zajęczym Wierchem.

BTW. W tym roku chłopcy puścili sobie rajd TransCarpatia przez
Ciechań. Nie wchodzę teraz w dywagacje czy MPN słusznie ją zamknął czy
nie (temat chyba był wałkowany), ale kierowanie rajdu rowerowego przez
ścisły rezerwat, bez uzgodnienia tego z Parkiem Narodowym, to się może
zdarzyć chyba tylko w byłym KDL-u.

Data: 2011-01-13 23:51:08
Autor: Filip
On 13 Sty, 19:55, Expedyt <expe...@gmail.com> wrote:
[...]
???
Jak wiadomo czytelnicy Stasiuka werbują sie spośród pół-piśmiennych
kładowych wozaków. Poza tym Stasiuk niewinny, wszystkiemu winna
Stasiukowa, bo to ona mu każe pisać, żeby zarobił trochę grosza.
Pozdrawiam,
Filip

Data: 2011-01-14 08:58:40
Autor: Olin
Dnia Thu, 13 Jan 2011 10:55:46 -0800 (PST), Expedyt napisał(a):

Stasiuk w
pewnym sensie sam przyczynia się do rozjeżdżania BN pisząc o nim
(Opowieści Galicyjskie, Dukla, Taksim, Biały Kruk, ...) i ściągając w
ten sposób ludzi w te tereny.

Okazuje się, że lamenty o upadku czytelnictwa w dzisiejszym, konsumpcyjnym
społeczeństwie są całkowicie bezpodstawne.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę, ale to niczego nie
zmienia."
autor nieznany

Apel o podjęcie działań na rzecz skuteczniejszej ochrony Beskidu Niskiego