Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka

Data: 2011-12-28 20:32:17
Autor: rAzor
Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka
Jak myślicie, co odpowie Owsiak?

Mariusz Dzierżawski, prezes Fundacji PRO wystosował do Jerzego Owsiaka list otwarty, w którym namawia go do zajęcia stanowiska w sprawie aborcji płodów, u których wykryto Zespół Downa. "Gdyby ktoś tak komplementowany przez ludzi władzy wezwał do zmiany nieludzkiego prawa pozwalającego na zabijanie chorych dzieci, wielu polityków by posłuchało" - pisze Dzierżawski. [...]

[...]

Jak pisze Mariusz Dzierżawski w liście otwartym do Owsiaka, z oficjalnych danych wynika, że w Polsce dokonano w ubiegłym roku 641 aborcji. 614 z nich miało dotyczyć aborcji z przyczyn medycznych - u płodów często wykrywano Zespół Downa. Zgodnie z obowiązującym prawem do aborcji z przyczyn medycznych może dojść do 24. tygodnia od poczęcia.
Jak pisze Dzierżawski w Warszawie widać coraz więcej bilbordów reklamujących XX Finał WOŚP. "Za dwa tygodnie będzie Pan królem mediów!" - pisze do Owsiaka Dzierżawski. Komplementuje też szefa WOŚP: "To wielka szansa nie tylko na popularność, ale również na zrobienie czegoś dobrego. W tym roku celem zbiórki, jak przeczytałem na stronie WOŚP, jest zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia wcześniaków i pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą. Szlachetny cel. Pewnie pobije Pan kolejny rekord. 60 milionów, a może i więcej. Z podziwem patrzę na Pańskie osiągnięcia".

Jak pisze Dzierżawski "te imponujące wyniki można jeszcze poprawić". Proponuje, by fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy "podobną sumę jak na Przystanek Woodstock" przekazała dla rodzin dzieci zagrożonych aborcją. Wiele z tych dzieci - przekonuje Dzierżawski - "mogłoby cieszyć się życiem".

Jak dodaje, zwracając się do szefa WOŚP "gdyby ktoś tak komplementowany przez ludzi władzy wezwał do zmiany nieludzkiego prawa pozwalającego na zabijanie chorych dzieci, wielu polityków by posłuchało".

http://wiadomosci.wp.pl/title,Niespodziewany-apel-obroncow-zycia-do-Owsiaka,wid,14120455,wiadomosc.html

http://tinyurl.com/d2qgw87

Data: 2011-12-28 20:38:04
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

Jak myślicie, co odpowie Owsiak?

Odpowie: "a datę czego Azor macie wpisaną w dowodzie osobistym?"

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-29 09:01:20
Autor:
Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka
On Wed, 28 Dec 2011 20:38:04 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

rAzor napisał:

> Jak myślicie, co odpowie Owsiak?

Odpowie: "a datę czego Azor macie wpisaną w dowodzie osobistym?"

 mniejsza o date, jakie schronisko? ;)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 11:32:47
Autor: Grzegorz Z.
Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka
"<HeŽSk>" napisaů:

On Wed, 28 Dec 2011 20:38:04 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

rAzor napisaů:

Jak myúlicie, co odpowie Owsiak?

Odpowie: "a datć czego Azor macie wpisanŕ w dowodzie osobistym?"

 mniejsza o date, jakie schronisko? ;)

Důugo jeszcze mam was prosiă o umieszczenie mnie w tym waszym "sitku",
Skalimowski?

--
"Tylko owce potrzebujŕ Pasterza"

Data: 2011-12-29 12:00:15
Autor:
Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka
On Thu, 29 Dec 2011 11:32:47 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

"<HeÂŽSk>" napisaĹŻ:

Důugo jeszcze mam was prosiă o umieszczenie mnie w tym waszym "sitku",
Skalimowski?

 a ty jak sie nazywasz? masz jakies nazwisko TCHORZU?
 pewnie jakies fornalskie. masz racje, jako trzecia plec
 powinienes budzic odraze. twoja prosba zostanie spelniona.
 uwazaj tylko na dzwony. --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-28 21:10:32
Autor: Przemysław W

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.kolyme.ru> napisał w wiadomości news:jdfqrv$goq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jąkać się zacząłeś kundel? Może przez wyrzuty sumienia związane z obroną pedofilów i ubeckich donosicieli.

 Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-29 09:01:24
Autor:
Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka
On Wed, 28 Dec 2011 21:10:32 +0100, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

> [...]

Jąkać się zacząłeś kundel? Może przez wyrzuty sumienia związane z obroną pedofilów i ubeckich donosicieli.

razor to kompletny  duren. nie nadaje sie nawet na stroza nocnego.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 11:15:22
Autor: WW
Apel obroncĂłw Ĺźycia nienarodzonych do Owsiaka
W dniu 2011-12-28 20:32, rAzor pisze:

[...]

Jedno pytanie.
Iloma dziećmi, z Zespołem Downa, opiekuje się osobiście pan Mariusz Dzierżawski?

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka