Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka

Data: 2011-12-28 20:38:04
Autor: Grzegorz Z.
Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka
rAzor napisał:

Jak myślicie, co odpowie Owsiak?

Odpowie: "a datę czego Azor macie wpisaną w dowodzie osobistym?"

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-12-29 09:01:20
Autor:
Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka
On Wed, 28 Dec 2011 20:38:04 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

rAzor napisał:

> Jak myślicie, co odpowie Owsiak?

Odpowie: "a datę czego Azor macie wpisaną w dowodzie osobistym?"

 mniejsza o date, jakie schronisko? ;)

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-29 11:32:47
Autor: Grzegorz Z.
Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka
"<HeŽSk>" napisaů:

On Wed, 28 Dec 2011 20:38:04 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

rAzor napisaů:

Jak myúlicie, co odpowie Owsiak?

Odpowie: "a datć czego Azor macie wpisanŕ w dowodzie osobistym?"

 mniejsza o date, jakie schronisko? ;)

Důugo jeszcze mam was prosiă o umieszczenie mnie w tym waszym "sitku",
Skalimowski?

--
"Tylko owce potrzebujŕ Pasterza"

Data: 2011-12-29 12:00:15
Autor:
Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka
On Thu, 29 Dec 2011 11:32:47 +0100, "Grzegorz Z."
<tictactoe@colleen.org> wrote:

"<HeÂŽSk>" napisaĹŻ:

Důugo jeszcze mam was prosiă o umieszczenie mnie w tym waszym "sitku",
Skalimowski?

 a ty jak sie nazywasz? masz jakies nazwisko TCHORZU?
 pewnie jakies fornalskie. masz racje, jako trzecia plec
 powinienes budzic odraze. twoja prosba zostanie spelniona.
 uwazaj tylko na dzwony. --

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Apel obronców życia nienarodzonych do Owsiaka