Apel przeciw terrorowi!

Data: 2010-01-10 07:30:01
Autor: Antenka
Apel przeciw terrorowi!
Ludzie!  Nie wstydźcie się nie dać ani grosza żebrakom od owsika!
Precz z medialnym terrorem  jąkały w czerwonych okularach! No!

Antenka :-P

Data: 2010-01-10 16:37:00
Autor: u2
Apel przeciw terrorowi!
W dniu 2010-01-10 16:30, Antenka pisze:
Ludzie!  Nie wstydźcie się nie dać ani grosza żebrakom od owsika!
Precz z medialnym terrorem  jąkały w czerwonych okularach! No!

Antenka, ale po co przekręcasz czyjeś nazwiska ? Jak nie podoba się to
nie dawaj. Do mnie nikt jeszcze nie dotarł, ale zawsze możną wysłać sms-a :)

Data: 2010-01-10 07:45:28
Autor: Antenka
Apel przeciw terrorowi!
On 10 Sty, 16:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-01-10 16:30, Antenka pisze:

> Ludzie!  Nie wstyd cie si nie da ani grosza ebrakom od owsika!
> Precz z medialnym terrorem  j ka y w czerwonych okularach! No!

Antenka, ale po co przekr casz czyje nazwiska ? Jak nie podoba si to
nie dawaj. Do mnie nikt jeszcze nie dotar , ale zawsze mo n wys a sms-a :)

Ech zmanipulowany jesteś i tyle...

Antenka

Data: 2010-01-10 18:09:34
Autor: Wiesiaczek
Apel przeciw terrorowi!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości
On 10 Sty, 16:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Antenka, ale po co przekr casz czyje nazwiska ? Jak nie podoba si to
nie dawaj. Do mnie nikt jeszcze nie dotar , ale zawsze mo n wys a sms-a :)

-- -- -- -- -- -- --

Też uważam, że przekręcanie nazwisk (i nicków) jest szczeniacką zagrywką na
poziomie przedszkola.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-01-10 19:26:03
Autor: cytryna
Apel przeciw terrorowi!

On 10 Sty, 16:37, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- --

Też uważam, że przekręcanie nazwisk (i nicków) jest szczeniacką zagrywką na

W języku polskim nazwiska piszemy z dużej litery. Antenka pisząc o owsikach ma na myśli zakażenie owsikami które jest najczęstszą postacią infekcji pasożytniczych u człowieka, a zwłaszcza u małych dzieci. Dotyczy ono jelita grubego, w którym umiejscawiają się te pasożyty. Choroba wywołana przez owsiki to, owsica. Jest to tak zwana choroba "brudnych rąk". Nazwę tą zawdzięcza sposobowi zarażania się owsicą.
A to, że jednostki chorobowe wykazują zadziwiające zbieżności z nazwiskami, cóż bywa np choroba Alzheimera.

Data: 2010-01-10 10:46:37
Autor: Antenka
Apel przeciw terrorowi!

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Cytrynko, dziękuję za długi wykład o ludzkich robalach :D

Antenka

P.s. A co Antenka miała na myśli to już jest jej tajemnica - mądremu
dość :-)

Data: 2010-01-10 21:45:38
Autor: u2
Apel przeciw terrorowi!
W dniu 2010-01-10 16:45, Antenka pisze:

Antenka, ale po co przekr casz czyje nazwiska ? Jak nie podoba si to
nie dawaj. Do mnie nikt jeszcze nie dotar , ale zawsze mo n wys a sms-a :)

Ech zmanipulowany jesteś i tyle...

No co ty. Jeszcze nie wysłałem :)

Data: 2010-01-10 19:53:08
Autor: Grzegorz Z.
Apel przeciw terrorowi!
Precz z medialnym terrorem  jąkały w czerwonych okularach! No!

Miałeś nie oglądać dzisiaj telewizji!

Zacznij lepiej korygowanie świata od siebie i od swojego uzależnienia od
pilota!

Data: 2010-01-10 11:21:25
Autor: Antenka
Apel przeciw terrorowi!

Data: 2010-01-10 11:24:48
Autor: Antenka
Apel przeciw terrorowi!
On 10 Sty, 19:53, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> Precz z medialnym terrorem  jąkały w czerwonych okularach! No!

Miałeś nie oglądać dzisiaj telewizji!

To też nie oglądałam owsika. Brzydzę się takim robalem co w d_ _ę
włazi i to bez mydła bleee :-P. I to w czyje dupska?!  Fuj!:D he he
he

Antenka

Data: 2010-01-11 09:18:34
Autor: cirrus
Apel przeciw terrorowi!
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:c4269354-b964-42b7-bfcb-94439084adeaj4g2000yqe.googlegroups.com...
Ludzie!  Nie wstydźcie się nie dać ani grosza żebrakom od owsika!
Precz z medialnym terrorem  jąkały w czerwonych okularach! No!
Antenka :-P

Spierdalaj.

--
stevep

Data: 2010-01-11 09:50:40
Autor: cyc
Apel przeciw terrorowi!

[...]

Twoje pitolenia maja taka sama sile jak pitolenia Twojego guru szachraja .
Co o nim mysli Polska ogladalismy wlasnie wczoraj . Wasze miejsce w kruchcie z przyssanymi do rak plebana ustami a nie wsrod normalnych , zyczliwych innym ludzi .
Powtorze!  w jeden dzien 36 milionow zl zebral Owsiak na chore i potrzebujace dzieci . Wasz szachraj z zawisci dostanie zawalu . Ile z tego byloby "bozego dziela " w postaci maybachow  , wycieczek incognito po swiecie i palacow ze sluzba . A tu Owsiak mu "ukradl " jego pieniadze przeznaczajac je na tak "bezbozny" cel, jak ratowanie smiertelnie chorych dzieci !.

cyc

Apel przeciw terrorowi!