Apel przeciw terrorowi!

Data: 2010-01-10 19:53:08
Autor: Grzegorz Z.
Apel przeciw terrorowi!
Precz z medialnym terrorem  jąkały w czerwonych okularach! No!

Miałeś nie oglądać dzisiaj telewizji!

Zacznij lepiej korygowanie świata od siebie i od swojego uzależnienia od
pilota!

Data: 2010-01-10 11:21:25
Autor: Antenka
Apel przeciw terrorowi!

Data: 2010-01-10 11:24:48
Autor: Antenka
Apel przeciw terrorowi!
On 10 Sty, 19:53, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
> Precz z medialnym terrorem  jąkały w czerwonych okularach! No!

Miałeś nie oglądać dzisiaj telewizji!

To też nie oglądałam owsika. Brzydzę się takim robalem co w d_ _ę
włazi i to bez mydła bleee :-P. I to w czyje dupska?!  Fuj!:D he he
he

Antenka

Apel przeciw terrorowi!