Apel z neta

Data: 2010-06-14 23:39:45
Autor: awe
Apel z neta
Apeluje do wszystkich prawicopwych wyborców o poglądach konserwatywnych, chcących Polski nowoczesnej, ale budowanej na pamięci i historii, nie na opdrzucaniu zasad chcrześcijaństwa i miłości. Zablokujmy PO i Bronisława Komorowskiego. Widzimy, co oni wyprawiają z naszym majątkiem narodowym, co chcą zrobić z telewizją państwową, ze szpitalami, a przez to z naszym zdrowiem. Zażegnajmy spory wszyscy, którzy głosujemy obojętnie czy na Waldemara Pawlaka, czy Andrzeja Leppera, czy też na Janusza Korwin-Mikkiego i oczywiscie na Jarosława Kaczyńskiego. Przelejmy swoje poparcie na kandydata z największymi szansami, czyli na Jarosława Kaczyńskiego. Nasze głosy mają znaczenie. Tym większe, im bardziej je skupimy wokół jednej osoby. Wybierzmy współnie Jarosława i powstrzymajmy goniącą i zagrabiającą platformę. Nie dajmy sprywatyzować i wyprzedać naszego współnego majątku narodowego. W tej chwili tylko Jarosław Kaczyński może to zablokować. Przemyślcie to, proszę...

Data: 2010-06-14 21:55:46
Autor: b0niek
Apel z neta
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Apeluje do wszystkich ...
[ciach bełkot]
Przemyślcie to, proszę...

Nieźle żebrzesz. Jesteś akwizytorem?

BTW. Myślisz, że ludzie tak mało pamiętają z lat 2005-2007 kiedy Jarek był
premierem i tęsknią za tym chlewem? Jeżeli dzisiaj kogoś trzeba 'blokować' to
właśnie Kaczyńskiego, aby rzeczywiście zakończyć wojnę polsko-polską.

Data: 2010-06-15 02:04:19
Autor: awe
Apel z neta

Użytkownik "b0niek" <bonislaw@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv68h2$51d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mysle ze tesknia. To byl najlepszy rzad IV RP mowi ci to zydlaku cos?
awe

Data: 2010-06-15 07:11:43
Autor: b0niek
Apel z neta
> [...]

> właśnie Kaczyńskiego, aby rzeczywiście zakończyć wojnę polsko-polską.

Mysle ze tesknia. To byl najlepszy rzad IV RP

Taaak. Na pewno.
http://www.youtube.com/watch?v=X8z4HVNYYhE
"Kaczyński: My jesteśmy tu gdzie wtedy, Oni tam gdzie stało ZOMO!"
Pamiętamy. Nigdy więcej takich idiotów w polskiej polityce.

Data: 2010-06-15 07:39:46
Autor: jadrys
Apel z neta
W dniu 2010-06-14 23:39, awe pisze:
Apeluje do wszystkich prawicopwych wyborców o poglądach konserwatywnych, Nie dajmy sprywatyzować i wyprzedać naszego współnego majątku
narodowego. W tej chwili tylko Jarosław Kaczyński może to zablokować.
Przemyślcie to, proszę...

Trochę spóźniłeś swój apel.  W praktyce to zostały do sprywatyzowania już tylko nasze lasy.

Data: 2010-06-15 07:54:26
Autor: matusm
Apel z neta

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv67fa$kng$1news.onet.pl...
[...]
Nie ma co sie  zastanawiac

Przebrala sie Po miarka to musiamy glosowac na Jarka

Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-06-15 09:45:41
Autor: Bombelek
Apel z neta

[...]

Przemyślałem. Twój prezes to szkodnik. Ja głosuję na Napieralskiego.

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-15 10:05:16
Autor: awe
Apel z neta

Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c172fa4$0$2603$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
a co mnie obchodzi na kogo glosujesz?
awe

Data: 2010-06-15 10:28:36
Autor: Bombelek
Apel z neta

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hv7c59$m5m$1news.onet.pl...

[...]

Bądź grzeczny awe, bądź. Dobrze ci radzę!

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-15 10:15:18
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Apel z neta

[...] Przelejmy swoje poparcie na kandydata z największymi szansami, [...]
To co dopiero apel!
Mało ważne kto - byleby miał największą szansę na wybór.

[...] Nie dajmy sprywatyzować i wyprzedać naszego współnego majątku narodowego. [...]
Przecież nie w tym rzecz - wyprzedaż może być bardzo opłacalna, o ile jest rzetelna.
A dotychczas zdaje się wszystko zostało sprzedane "pokątnie" - czyli nie metodą publicznej licytacji "kto da więcej?". I zdaje się mało kto przeciwko takiej prywatyzacji protestował.

Data: 2010-06-15 11:36:49
Autor: jadrys
Apel z neta
W dniu 2010-06-15 10:15, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Przedewszystkim należało zapytać społeczeństwo czy chce sprzedawać swój majątek narodowy..

Data: 2010-06-15 11:46:45
Autor: Bombelek
Apel z neta

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hv7hjv$6g8$1news.onet.pl...
[...]

Czyli co? I komu? Kto i kogo miałby o to zapytać? Coś wymyśl! ;-)

--

Bąbel-ek

Data: 2010-06-15 12:27:26
Autor: jadrys
Apel z neta
W dniu 2010-06-15 11:46, Bombelek pisze:

[...]

Ci co prywatyzowali i prywatyzują, - oni nie są właścicielami tego co sprzedają. - Właścicielem jest cały naród, i to właśnie jego ci złodzieje powinni zapytać o zgodę na sprzedaż...  Przecież ci zdrajcy niczym się nie różnią od cara sprzedającego Alaskę jankesom.

Apel z neta