Apelacja

Data: 2009-03-26 22:05:33
Autor: boukun
Apelacja
Przedwczoraj złożyłem apelację od wcześniej publikowanego na grupach wydanego na mnie wyroku, półtora roku pozbawienia wolności z warunkowym zawieszeniem na trzy lata, w sprawie wyrażania na internetowych grupach dyskusyjnych poglądów, opinii i posiadania na komputerze zainstalowanego oprogramowania bez okazania do tego pudełek.

Sprawa ta dotyczy ważnych kwestii,
przede wszystkim wolności słowa, dlatego poddaje ją pod osąd opinii publicznej.
Tu można zapoznać się z treścią mojej apelacji
http://www.scribd.com/doc/13672872/Apelacja?secret_password=2lf4ad6zb4hjzjxpnx4h

boukun

Data: 2009-03-26 22:41:03
Autor: boukun

[...]