Apelacja

Data: 2009-03-27 07:56:07
Autor: Gan
Apelacja

Tak sobie to czytam i nie mogę uwierzyć:
Sąd w uzasadnieniu przywołuje opinię informatyka, który stwierdza, że brak licencji powoduje iż program jest nielegalny? Ja myślałem, iż na okoliczność interpretacji prawa biegłych powoływać nie wolno...
To chyba sędzia może stwierdzić, że coś jest nielegalne, informatyk może stwierdzić jedynie np. że dany program został nagrany na komputerze.
Od kiedy to biegli dokonują wykładni prawa???

Apelacja