"Apeluję, by Jarosław Kaczyński poddał się badaniom"

Data: 2010-10-31 01:03:07
Autor: boukun
"Apeluję, by Jarosław Kaczyński poddał się badaniom"
- Chcąc uniknąć tego, co wydarzyło się całkiem niedawno w Łodzi, apeluję o to, by Jarosław Kaczyński poddał się takim badaniom, przedstawił wiarygodny raport na temat swojego stanu psychicznego - powiedział Janusz Palikot. Według niego "żaden inny polityk nie sprawia wrażenia osoby z kłopotami psychicznymi, tak jak Jarosław Kaczyński".

- Mnie się wydaje, że on jest naprawdę groźny - stwierdził Palikot. Zdaniem Palikota Kaczyński "jest w bardzo trudnym położeniu psychicznym" i "wymaga terapii".
http://wiadomosci.wp.pl/gid,12796884,title,Apeluje-by-Jaroslaw-Kaczynski-poddal-sie-badaniom,galeria.html

Nic dodać, nic ująć...

boukun

Data: 2010-10-30 16:38:15
Autor: Hans Kloss
Występów bełobydła ciąg dalszy
On 31 Paź, 01:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[stek bzdur]

"Idę o zakład, że zaraz w Newsprzekrowprostolityce (niby jest tych
tygodników cztery, a wszystko jakby jedna gazeta) zaczną się ukazywać
"analizy" różnego autoramentu "psycholożek", które lekką rączką
przypiszą Kaczyńskiemu wszystkie choroby psychiczne świata. Nie trzeba
specjalnie wysilać pamięci, aby przypomnieć sobie podobne występy
sprzed trzech lat, kiedy to na podstawie poluzowanego krawata tego
rodzaju "specjaliści" diagnozowali skłonności seksualne ówczesnego
premiera, a inne "specjalistki" na czynniki pierwsze rozbierały
relacje rodzinne w domu Jadwigi i Rajmunda Kaczyńskich, metod
wychowawczych nie wyłączając ("zimny chów"). Przypomina się niesławnej
pamięci "schizofrenia bezobjawowa", jednostka chorobowa znana niegdyś
w Sowietach. Z Jarosławem Kaczyńskim będzie jednak o tyle łatwiej, że
każdy "cyngiel" usłużnie przedstawi całą listę "objawów". Obawiam się,
że wyjdzie na to, ze Antoni Macierewicz, do niedawna dyżurny
"paranoik" lewicowych mediów będzie w nich przedstawiany jako
umiarkowany starszy pan, którzy rzeczowo punktuje "bolączki" i
"wypaczenia" śledztwa w sprawie katastrofy smoleńskiej"
Całość na : http://cytadela.salon24.pl/226264,kaczor-do-psychuszki#comment_3205706
Ale nikt się nie chciał z dcd założyć, albowiem metody czerwonego
bydła na gnojenie politycznych przeciwników  niezmiennie te same i
takie same od ponad pół wieku.
"No ile można? Znów? Dwa dni temu pieprzył dokładnie to samo, płyta mu
się zacięła, czy co? [...] Przypomnijcie mi, kto to twierdził, że
Palikot jest inteligentny??
Przecież on jest żałosny"
http://seina.salon24.pl/244789,no-ile-mozna
J-23

Data: 2010-10-31 01:44:24
Autor: boukun
Występów bełobydła ciąg dalszy
Cóż za język miłości...
Ludzie chorzy psychicznie, powinni sie leczyć, bo są zagrożeniem dla siebie i dla otoczenia...

boukun

Data: 2010-10-31 02:08:25
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Obłęd Reformatorski
On 31 Paź, 01:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [stek bzdur]

[...]  Przypomina się niesławnej > pamięci "schizofrenia bezobjawowa", jednostka > chorobowa znana niegdyś  w Sowietach.
Dokładniej nazywało się to:
Obłęd Reformatowski (Boliezniennyj Bried Reformatorstwa)

[...] Metody czerwonego  bydła na gnojenie politycznych przeciwników  niezmiennie te same od ponad pół wieku.
[...]
J-23

Faktycznie mogą reaktywować Obłęd Reformatorski pod inną nazwą i stosować kiedy ktoś będzie chciał zmienić układ polityczny bądź ustrój bądź nie będzie mu się podobała Unia Europejska.

A jeśli ktoś będzie protestował przeciwko "postępowej" obyczajowości - nazwą to Obłędem Konserwatyzmu bądź Obłędem Klerykalnym.
Przecież już skreślono homoseksualizm z listy chorób i zdaje się trafi na nią wkrótce homofobia (a może już trafiła?).

Data: 2010-10-31 09:01:12
Autor: pluton
Występów pisoidtioty ciąg dalszy
Tak co do tytulu, to Palikot juz nie jest z pelobydla.

"analizy" różnego autoramentu "psycholożek",

Ale o co chodzi ? Przeciez to beda osoby ktore maja odpowiednie
wyksztalcenie , uprawnienia , praktykę a co najwazniejsze -
dyplomy magisterskie cenionych polskich uczelni.
Wedlug ciebie to jest dostateczne uzasadnienie.

[...]

Mowa o hipotezie, ze pilot biegajac po samolocie poslizgnal sie na skorce
od banana, uderzyl glowa w palme ktora rosla przy wejsciu do
kabiny pilotow i dlatego nie mogl bezpiecznie wyladowac ?

Nullification

Data: 2010-10-31 02:28:16
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:iai8ha$f74$1mx1.internetia.pl...
- Chcąc uniknąć tego, co wydarzyło się całkiem niedawno w Łodzi, apeluję o to, by Jarosław Kaczyński poddał się takim badaniom, przedstawił wiarygodny raport na temat swojego stanu psychicznego

Nie ma po co badac
pierdalneinty jebnienty zlodziej ukradl kable i kablowal SB
potem pierdolil kota i pedala
i sral pies na niego
Brata zajebal udajonc Maryjem Dziewicem zawsze
rzeby miec MONEY
ARABSKIE RZYDOWSKIE SKURWIELSKIE
WSIO RAWNO BO
MONEY
RZYDOWSKIE ECIE PECIE
MONEY
ECIE PECIE
Tfu!
WIENCEJ NA MNIE ZARUBCIE KURWY
AND
BE DELETED FROM THIS UNIVERSE SOON

Data: 2010-10-30 21:16:11
Autor: magdaverakosiorek
"Apeluję, by Jarosław Kaczyński poddał się badaniom"
On Oct 30, 8:28 pm, "EUR waluta obiecana przez PiS do 2009"
<obieca...@cacanki.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:iai8ha$f74$1mx1.internetia.pl...

> [...]

potem pierdolil kota i pedala
i sral pies na niego
Brata zajebal udajonc Maryjem Dziewicem zawsze

A czy wiesz ze EURO juz jest wprowadzone w szpitalach psychiatrycznych
w Polsce?
Wprowadzil Napoleon a drukuje Jan III Sobieski.
Zglos sie, bedziesz mial to co chciales.
magdavera

Data: 2010-10-31 09:19:17
Autor: EUR waluta obiecana przez PiS do 2009
Użytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisał w wiadomości news:873c27b0-82b3-46d7-8588-d99c717f85adg13g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

SBeckie szczekanie kurew PiSdzielskich
ku uciesze Rzydostwa
Tfu!

Data: 2010-10-31 08:21:28
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 01:03, boukun pisze:
- Mnie się wydaje, że on jest naprawdę groźny - stwierdził Palikot.
Zdaniem Palikota Kaczyński "jest w bardzo trudnym położeniu psychicznym"
i "wymaga terapii".

Pewnie ma nadzieję, że jak jedną Kaczkę zlikwidował to uda mu się
zlikwidować i drugą.

A tak swoją drogą to Palikot ma wygląd i mowę alkoholika. Powinien się
leczyć. Ten brzuszek, bełkotliwa mowa, wielgachne wole jak u kaszalota :)

Data: 2010-10-31 02:04:25
Autor: Hans Kloss
On 31 Paź, 08:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A tak swoją drogą to Palikot ma wygląd i mowę alkoholika.
To dureń. A przy tym osobnik naprawdę komiczny, bo postać chama
ganiającego po zaprzyjaźnionych stacjach tiwi ze świńskimi łbami i
gumowymi chujami, ustrojonego w koszulkę z napisem  "jestem idiotą"
który  pomawia kogoś innego o chorobę psychiczną jest jakby żywcem
wyjęta z filmów braci Marx. Ale jak widać matołów biorących jego
bredzenia za dobra monetę można zaleźć wszędzie, także na psp.
J-23

Data: 2010-10-31 10:12:14
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 10:04, Hans Kloss pisze:
On 31 Paź, 08:21, u2 <u...@o2.pl> wrote:

A tak swoją drogą to Palikot ma wygląd i mowę alkoholika.
To dureń. A przy tym osobnik naprawdę komiczny,

Dla mnie niezbyt komiczny, bo gróźb karalnych nie można puszczać płazem
nawet dla multimilionera.

Data: 2010-10-31 18:22:37
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ccd18f9$0$27047$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wolisz Jarusia? Co cię u tego tak fascynuje?

boukun

Data: 2010-10-31 08:32:21
Autor: MH
[...]

==================

Obawiam się , że obecny stan wiedzy medycznej jest niewystarczający..

MH

Data: 2010-10-31 11:18:04
Autor: Polok_prawdziwy
MH wrote:

[...]

Ale ludowomedicina łodpedź mo:

- SHIMZOFRENICNY GUPIELOK...!!!

Takom diagnozem postawiła niejako Hachulsko Genowefa, nas wioskowy psehyjater...

Data: 2010-10-31 17:58:31
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:0hrvp7-2nv.ln1server.linuxfan.de...
MH wrote:

[...]

Ludzie, tyle razy Was oświecam i nie dociera :( Kaczyński ma w tej chwili pełnoobjawową paranoję z urojeniami, a nie schizofrenie. To są dwie, baaardzo różne choroby!!!

Zennon

Data: 2010-10-31 18:11:17
Autor: Polok_prawdziwy

MH wrote:

[...]

Jakjus to wtosik podpedzioł:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_paranoidalna

toroz,

adwa:

- schizomfremijo, nieschizofremijo..., peranoja, nieperanoja..., ale jedno jest pewne:

- GUPIELOK POKRACNY, NAWADZEM CHORY, TO JEST...!!!

Data: 2010-10-31 12:57:47
Autor: Dirko
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:0ef8.00000004.4ccd1b85newsgate.onet.pl...
[...]

    Ale badając przypadek Łżeprezesa nauka ma szansę zrobić ogromny krok do przodu.

Data: 2010-10-31 15:26:19
Autor: cyc
[...]

Mysle , ze nie masz racji !.
Objawy sa typowe a dla lekarza specjalisty diagnoza moze tylko jedna i nie bedzie pomyslna dla chorego Kaczynskiego !.
Nawet laik nie ma watliwosci , ze przypadlosc jaka go spotkala ma scisly zwiazeek z "niewydolnoscia" psychiczna , specjalistom pozostaje tylko w zasadzie okreslic stopien zaawansowania choroby i wlasciwy dobor lekow .
Paranoja wykwita z kazdej niemal jego wypowiedzi , nawet jesli jest "wywazona" .
Obled niekwestionowany .

cyc

Data: 2010-10-31 08:25:06
Autor: Hans Kloss
"Apeluję, by Jarosław Kaczyński poddał się badaniom"
On 31 Paź, 15:26, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Mysle , ze nie masz racji !.
Objawy sa typowe

Który to już raz w historii Napoleon i Juliusz Cezar diagnozują
ordynatora oddziału psychiatrycznego??. Napisałbym żeście śmieszni
gdyby nie to że tak naprawdę to jednak żałośni.. i w gruncie rzeczy
niebezpieczni z tymi swoimi kartkami wyborczymi w durnych łapach.
J-23

Data: 2010-10-31 18:00:35
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:257d481e-d347-4ccb-8ff4-e374d9cc5900h7g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Nie wiem, czy wiesz Hans, że paranoja jest jedyną chorobą psychiczną, przy której chorzy mają skłonność do grupowania się i indukowania swoich urojeń. W żadnej innej chorobie to niewystępuje.

Zennon

Data: 2010-10-31 12:40:49
Autor: Hans Kloss

Data: 2010-10-31 12:45:08
Autor: Hans Kloss
[...]

To całkowicie i wyczerpująco wyjaśnia owe gromadne nawoływanie do
"leczenia" kaczora. Zaprawdę żal mi was, żeście tak sobie dali owo
zaburzenie zaindukować osobnikowi ze świńskim ryjem i gumowym chujem.
Dziwię się tylko żeście się choćby po tych dwóch atrybutach nie
poznali że to ciężko pierdolnięty i nieszzcęsny wariatuńcio.. no ale
stało się. Jeszcze raz, wyrazy współczucia.
J-23

Data: 2010-10-31 18:36:04
Autor: cyc

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomości news:iak7cd$m35$1news.task.gda.pl...

[...]

To wiele wyjasnia ! .
Nie trudno teraz zrozumiec to wyjatkowe  skupisko ludzi o szczegolnych prydyspozycjach w PiS-ie .....i tych wpierajacych ich pod "prezydenckim krzyzem " a takze tu na grupie !.

cyc

Data: 2010-10-31 18:49:07
Autor: Polok_prawdziwy
cyc wrote:

To wiele wyjasnia ! .
Nie trudno teraz zrozumiec to wyjatkowe  skupisko ludzi o szczegolnych
prydyspozycjach w PiS-ie .....i tych wpierajacych ich pod "prezydenckim
krzyzem " a takze tu na grupie !.

Myślis, ze łone syćkie...?

- ŁORANYBOSKIE I JONTKAPOZABAWIE...!!!

To pseca ponad 20% Łobywateli...!!!

ŁOJEZUSICKUśWINTY I MARYNONIGDYNIEMOLESTNIENTO...!!!

- pomindzy gupielokami żyjem...!

Data: 2010-10-31 18:29:13
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:mul0q7-2nv.ln1server.linuxfan.de...
cyc wrote:

[...]

Zgadza się. Ok 10% społeczeństwa ma problemy psychiczne nadające się do leczenia farmakologicznego, następne dziesięć, to tzw borderline, czyli osoby na pograniczu. Jak również przyjmuje się, że ok 20% ma skłonność do myślenia magicznego, i odsetek ten wzrasta do 40% w czasie dramatycznych wydarzeń, typu wojna, katastrofa, niezwykłe zjawisko przyrodnicze. Tak więc z tego drzewa z bananami, tośmy naprawde niedawno zeszli i cywilizacje w sensie naukowym i kulturowym, to ciągnie do przodu jakieś 1-3 % społeczeństwa.

Zennon

Data: 2010-10-31 21:01:00
Autor: Polok_prawdziwy

cyc wrote:

[...]

Aaaaa...,

- to teroski siem niedziwiem, cemu w Polcce tela WATYKOńCKICH ZAKLINACY ZECYWISTOśCI tak dostatnio zyje...!

PS - ale precenty łobejmujom cheba ino Polckem, Hamerykem, Burgundu, Aborygeniem i Jetiopiem, bo w krojach łościennych tego niełobserwujem...

Nowet Łukrajincy w Sejmie ło desce siem niemodlom...!

Data: 2010-11-01 22:39:17
Autor: Jaksa

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:iakchp$hgn$1tioat.net...

> [...]

z tego drzewa z bananami, tośmy naprawde niedawno zeszli i cywilizacje w
sensie naukowym i kulturowym, to ciągnie do przodu jakieś 1-3 %

To prawda zenek, ale chyba wszyscy się tu zgodzimy, że ty zenuś
do tych 1-3% ciągnących rzeczy do przodu napewno nie należysz.

Zaliczyłbym ciebie do tzw. borderline :))

A, jak tam ci chłopie wieczór w McDonaldzie minął?
Elyta musi się w końcu rozerwać małe co nieco, co nie?

Jaksa

Data: 2010-11-01 23:55:43
Autor: Jesienny
Jaksa napisał:

A, jak tam ci chłopie wieczór w McDonaldzie minął?
Elyta musi się w końcu rozerwać małe co nieco, co nie?

Jedni moga sobie pozwolic na wieczor w McDonaldzie, inni muszą zadowolic
sie wieczorem na plebanii.

--
Spragniony wrażeń? Zimny Lech.

Data: 2010-10-31 13:27:14
Autor: rAzor
"Apeluję, by Jarosław Kaczyński poddał się badaniom"
Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
[...]

Kolejny psychiczny pacjent wciela się w rolę lekarza i stawia diagnozy. :-)))
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-10-31 16:05:48
Autor: Jingiel

Użytkownik "rAzor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iajnau$edt$1@news.onet.pl...

[...]

:-)))

http://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_paranoidalna

Data: 2010-10-31 16:44:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jingiel" <xxxQ@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:iak0kg$fhs$1inews.gazeta.pl...

[...]

A kto stawia diagnozy?

Data: 2010-11-01 22:40:53
Autor: Jaksa

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ccd8ead$0$22811$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
>
> Darz bór! Użytkownik... he he - boukun raczył napisać:
>

> Kolejny psychiczny pacjent wciela się w rolę lekarza i stawia diagnozy.

A kto stawia diagnozy?

Zenek próbuje, ale trza mu wybaczyć, boć to
chłopek z blokowiska, w gumiakiach i dresie.

Jaksa

Data: 2010-10-31 18:04:39
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Poszukaj o diagnozowaniu różnicowym. IMHO na 100% to nie schizofrenia paranoidalna, tylko paranoja vera ostatnie stadium.

Zennon

Data: 2010-10-31 18:55:45
Autor: Andrzej Adam Filip
Apeluję, by Donald Tusk (PO) poddał się (PiS)
Czy Janusz Palikot *SAM* poddał się takim badaniom aby "zaświecić przykładem do naśladowania"? ;-)

"boukun" <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

Pitbull zerwał się ze smyczy i ugryzł swojego pana.
  -- Tusk, Donald (1957-)

Data: 2010-10-31 19:01:27
Autor: boukun
Apeluję, by Donald Tusk (PO) poddał się badaniom by zaświecić przykładem Jarosławowi Kaczyńskiemu (PiS)

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ytzhzzp7em+AAV@cheri.huge.strangled.net...
Czy Janusz Palikot *SAM* poddał się takim badaniom aby
"zaświecić przykładem do naśladowania"? ;-)

Czyż nie przerażają cię miny i zachowania tego człowieka? http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXO75WnklF4ur7PdbTUxC8G0KEwSMwbmg0i9zgnVgGVWhR3D8&t=1&usg=__2DZSnwM9yQjSYHcF71mDPfSYJp4=

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS-yo71mRIluIXOtpzxNi75EM4eR3n8SVuWhKXED5VLeOoExoQ&t=1&usg=__BMsfOr4NVj9MT-2irdWUCMq4EII=

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR35OKGodDfLV10D4xMVrQXnehPRaU5ueylV7aVwPy67U621ww&t=1&usg=__ZAL81v7_E7Qc5_X0WhIyVy8xPkQ=

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTsKmNmKqDTTkYEQaeUK4jHMEsQzAS55Oq2Tj6PyTY9dALfvcc&t=1&usg=__gXPZLVdk3IaYukErd1evU0b3fm4=

Pamiętasz jak się zachowywał szalony Lechu w Gruzji, jaki był sfrustrowany i jak prze to skończył?

boukun

Data: 2010-10-31 19:38:48
Autor: Polok_prawdziwy
boukun wrote:

Pamiętasz jak się zachowywał szalony Lechu w Gruzji, jaki był sfrustrowany
i jak prze to skończył?

Pamintomy..., pamintomy... ;)

- łokrutnie bohatyrski cyn tobył...

http://wiadomosci.wp.pl/gid,10596625,title,Gruzinska-wizyta-L-
Kaczynskiego,galeria.html

Scegulnie to:

http://wiadomosci.wp.pl/gid,10596625,title,Gruzinska-wizyta-L-
Kaczynskiego,gpage,2,img,10596636,galeria.html

- do łostatka nierozstowoł siem z komurkom - taki to BOHATYR był...!

PS - scegulnie podobo misiem, jak inkse ŁACHA z BOHATYRA DROM....

Data: 2010-10-31 22:18:38
Autor: boukun

Użytkownik "Polok_prawdziwy" <Baca_nowocesny@patryjot.pol> napisał w wiadomości news:rro0q7-2nv.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

[...]

A tu już była agonia http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgYepyy6fKehiy7nJ-MZb4MuYT-va5Ps19L-xXxocUSvQubdE&t=1&usg=__WnJqK7fnA0k8EOspNPNTiqM3OFc=

http://w703.wrzuta.pl/obraz/8r1eikHiF9f/kaligula

Coś w stylu dzisiejszego zachowania Jarka. Nie równo to u nich postępuje...

Data: 2010-10-31 23:12:58
Autor: Polok_prawdziwy
boukun wrote:

Coś w stylu dzisiejszego zachowania Jarka. Nie równo to u nich
postępuje...

Wkońcu ino POJEDNYM JOJKU MIAŁY/MAJOM...!

PS - cosik misiem zdaje, ze i muzg im siem nadwie ceńści podzielił...

Data: 2010-10-31 19:26:23
Autor: u2
W dniu 2010-10-31 18:55, Andrzej Adam Filip pisze:
Czy Janusz Palikot *SAM* poddał się takim badaniom aby "zaświecić przykładem do naśladowania"? ;-)

Wystarczy popatrzeć na niego i posłuchać, aby stwierdzić, że stan jego
zdrowia jest żałosny. I fizycznego i psychicznego.

"Apeluję, by Jarosław Kaczyński poddał się badaniom"