Apki - bezpieczeństwo?

Data: 2020-05-28 21:15:59
Autor: Wojciech Bancer
Apki - bezpieczeństwo?
On 2020-05-27, Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl> wrote:

[...]

Jak się używa apki (nigdy nie miałem) to co dla SMS-ów ma się drugi telefon, czy kody przychodzą mailem :)

Telefon jest uznawany za bardziej osobisty, bardziej chroniony, więc
aplikacje autoryzują się albo nadanym (w apce) pinem, albo biometryką.
Albo jednym i drugim (czyli np. biometryka do odblokowania apki, pin do potwierdzenia operacji).

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-05-28 12:40:18
Autor: Dawid Rutkowski
Apki - bezpieczeństwo?
On 2020-05-27, Piotr Gałka wrote:

[...]

> [...]

Albo jednym i drugim (czyli np. biometryka do odblokowania apki, pin do potwierdzenia operacji).

Generalizujecie towarzyszu.
W apce citka podaje się hasło do ST (tzn. podobno jest możliwość odcisku palca, ale podobno słabo działa).

To już trzecie wcielenie ich apki, pokolenia różniły się od siebie diametralnie. W trzecim można powiedzieć, że pojawiła się "osobistość" - login jest chyba zafixowany, w poprzednich wersjach również login można było podać.

Data: 2020-05-29 10:56:40
Autor: Wojciech Bancer
Apki - bezpieczeństwo?
On 2020-05-28, Dawid Rutkowski <drutkow1@wp.pl> wrote:

[...]

[...]

Ja się autoryzuję paszczowo, a do ichniego Mobile Tokenu mam PIN.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2020-05-29 11:33:26
Autor: Michal Jankowski
Apki - bezpieczeństwo?
On 2020-05-27, Piotr Gałka wrote:

[...]

[...]

Poprzednia wersja apki miała logowanie na  odcisk, nowa nie ma. Przynajmniej u mnie. Nie ma w menu nic o palcu.

   MJ

Apki - bezpieczeństwo?