Aplikacja Alior Kantor - istnieje proste logowanie?

Data: 2016-03-07 21:59:42
Autor: Marcin
Aplikacja Alior Kantor - istnieje proste logowanie?
Witam

Przed wyjazdem w swiat postanowilem po raz pierwszy skorzystac z bankowosci mobilnej bo pomyslalem, ze wygodniej bedzie miec aplikacje Alior Kantor i w razie potrzeby w niej wymienic pieniadze niz uzerac sie ze strona banku na telefonie a ze w kantorze za duzo pieniedzy nie trzymam to strach przed wyciekiem mniejszy. Zainstalowalem (wersja Android) i jestem bardzo rozczarowany. Zeby sie zalogowac musze podawac pelne dane jak do WWW za kazdym razem. Szukam po menu aplikacji ale nic w nim nie ma by zmienic sposob logowania na inny. Da sie to jakos osiaganc?

Jakby był jakiś prosty PIN i ograniczenie rodzaju transkacji przez pełną wersję to byłoby to uzyteczne a jaka ma uzytecznosc aplikacja ktora tylko zmienia ikony w interfejsie? Przeciez w sklepie przed zakupami nie bede mozolnie zastanawial sie na pelnym haslem a jak mam czas by to zrobic na spokojnie to wtedy moge uzyc interfejsu www i aplikacja mi nie jest potrzebna.

Pozdrawiam,
Marcin

Aplikacja Alior Kantor - istnieje proste logowanie?