Aplikacja do monitoringu opearatorów - Samsung Galaxy S2 (Android 4.0.3)

Data: 2012-06-28 03:26:47
Autor: Artur Dębski
Aplikacja do monitoringu opearatorów - Samsung Galaxy S2 (Android 4.0.3)
Witam wszystkich.
Polećcie mi proszę jakąś aplikację na Samsunga Galaxy S2 (Android
4.0.3)
którą mogę monitorować jakość dostepu do polskich operatorów sieci
komórkowych.
Chodzi mi o aplikację podobną funkcjonalnością do aplikacji na Nokię:

http://www.developer.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/324866e9-0460-4fa4-ac53-01f0c392d40f/Nokia_Energy_Profiler.html

http://www.developer.nokia.com/Resources/Tools_and_downloads/Other/Nokia_Energy_Profiler/Quick_start.xhtml

w/w aplikacja została mi polecona jako aplikacja do przydatna celów
badawczych - głownie chodzi o wylistowanie wszstkich możliwych
operatorów dostepnych w danym miejscu oraz pomiar siły sygnału tych
operatorów.

Dziękuję z góry

Artur Dębski
http://blogit.one.pl
http://www.amt.pl

Data: 2012-06-30 19:48:29
Autor: lukz
W dniu 2012-06-28 12:26, Artur Dębski pisze:
[...]

G-MoN z marketu, ale nie wiem czy do konca spelni on oczekiwania

Data: 2012-07-04 13:49:53
Autor: Artur Dębski
On 30 Cze, 19:48, lukz <l...@vp.pl> wrote:
> [...]

>http://www.developer.nokia.com/Resources/Tools_and_downloads/Other/No...

G-MoN z marketu, ale nie wiem czy do konca spelni on oczekiwania

Dzieki, juz zainstalowalem, tylko mam komunikat - w zakladce 2G/3G -
No cell tower information found! A proper CLF V3 is needed.
Pogooglowalem troche i chodzi chyba o jakis pliczek z lokalizacjami
stacji  - jak to ugryzc? skad pobrac taki pliczek i gdzie go wrzucic?

Dzieki

Artur Dębski
http://blogit.one.pl
http://www.amt.pl

Data: 2012-07-05 04:35:29
Autor: Marcin Szumilas
Aplikacja do monitoringu opearatorów - Samsung Galaxy S2 (Android 4.0.3)
Quoted:
Artur Dębski (arturdebski@gmail.com)
in news:7f63d356-fdae-4d41-a81f-382a80f01c44a8g2000vbk.googlegroups.com

Stąd:
http://btsearch.pl/nobbimonitor.php

Z Netmonitorem na Androida działa.

Pozdrawiam,
MSz

Data: 2012-07-05 22:38:36
Autor: lukz
W dniu 2012-07-04 22:49, Artur Dębski pisze:
[...]

Tak jak juz napisano, plik ten mozna sobie wygenerowac na stronie btsearch.pl, a pozniej wrzucic do folderu tego programu. Calkiem ladnie to pozniej wszystko dziala

Aplikacja do monitoringu opearatorów - Samsung Galaxy S2 (Android 4.0.3)