[Nest] Aplikacja mobilna.

Data: 2020-11-14 06:34:19
Autor: Kamil Jońca
[Nest] Aplikacja mobilna.

Właśnie zaktualizowała mi się aplikacja Nest Banku, powiedziała że nie
będzie działać na zrootowanym urządzeniu i się wyłączyła.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2020-11-14 13:46:57
Autor: ToMasz
[Nest] Aplikacja mobilna.
W dniu 14.11.2020 o 06:34, Kamil Jońca pisze:

Właśnie zaktualizowała mi się aplikacja Nest Banku, powiedziała że nie
będzie działać na zrootowanym urządzeniu i się wyłączyła.
KJ

przywróć poprzednią, zobacz czy działa zabroń wykonywania aktualizacji. dzięki rotowi zrób co potrzebujesz, usuń, wyłącz roota. Taki np adaway, po aktywowaniu pod rotem, już go potem nie potrzebuje.

ToMasz

Data: 2020-11-14 16:01:28
Autor: Kamil Jońca
[Nest] Aplikacja mobilna.
ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> writes:

[...]

Nie zadziała.
aktualizacji. dzięki rotowi zrób co potrzebujesz, usuń, wyłącz
roota. Taki np adaway, po aktywowaniu pod rotem, już go potem nie
potrzebuje.
Prędzej zlikwiduję konto w Nescie.

Taki mbank, ing czy inteligo działają.

KJ

Data: 2020-11-14 22:19:39
Autor: m4rkiz
[Nest] Aplikacja mobilna.
On 2020-11-14 16:01, Kamil Jońca wrote:
Prędzej zlikwiduję konto w Nescie.

Przeniosłem się do nich pare lat temu z PKO bo mieli fajne lokaty, nie kasowali za konto, ale to jednak wyrób bankopodobny a nie bank.

Parę różnych spraw, ale jak mi w historii operacji przestało pokazywać co ~20 pozycję (na komórce i na www) mimo zachowania (mam nadzieję) prawidłowego salda to się poddałem i trzymam tam tylko jakieś drobne.

Data: 2020-11-14 22:15:18
Autor: m4rkiz
[Nest] Aplikacja mobilna.
On 2020-11-14 13:46, ToMasz wrote:
przywróć poprzednią, zobacz czy działa zabroń wykonywania aktualizacji.
dzięki rotowi zrób co potrzebujesz, usuń, wyłącz roota. Taki np adaway,
po aktywowaniu pod rotem, już go potem nie potrzebuje.

Nie zadziała, musi być najnowsza albo się nie połączy.

Data: 2020-11-14 21:23:01
Autor: radekp@konto.pl
[Nest] Aplikacja mobilna.
Sat, 14 Nov 2020 06:34:19 +0100, w <87a6vkh57o.fsf@alfa.kjonca>, Kamil Jońca
<kjonca@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Właśnie zaktualizowała mi się aplikacja Nest Banku, powiedziała że nie
będzie działać na zrootowanym urządzeniu i się wyłączyła.

Magisk Manager -> Magisk Hide i tam ukryj magiska przed tą apką
Daj znać czy działa.

Data: 2020-11-15 00:04:21
Autor: radekp@konto.pl
[Nest] Aplikacja mobilna.
Sat, 14 Nov 2020 21:25:30 +0100, w <87r1ovbs91.fsf@alfa.kjonca>, Kamil Jońca
<kjonca@poczta.onet.pl> napisał(-a):

"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

> Magisk Manager -> Magisk Hide i tam ukryj magiska przed tą apką
> Daj znać czy działa.

Nie działa.
KJ

A w ogóle miałeś Magiska (nie Magisk Managera) wcześniej na telefonie?

Data: 2020-11-15 15:30:14
Autor: Kamil Jońca
[Nest] Aplikacja mobilna.
> [...]

Nie działa.
KJ

A w ogóle miałeś Magiska (nie Magisk Managera) wcześniej na telefonie?

Miałem.

KJ

PS. czytaj maile :)

Data: 2020-11-15 19:19:17
Autor: radekp@konto.pl
[Nest] Aplikacja mobilna.
Sun, 15 Nov 2020 15:30:14 +0100, w <87v9e6ae15.fsf@alfa.kjonca>, Kamil Jońca
> [...]

"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

> A w ogóle miałeś Magiska (nie Magisk Managera) wcześniej na telefonie?

Ano widzę, że rozwiązane.

I nie da się wykryć teraz Magiska, apki mają dostęp tylko do nazw apek, no i
niektóre rozpoznają standardowe nazwy :)

PS. To dotyczy też chyba VW Banku i jego apki.

Data: 2020-11-25 20:40:21
Autor: Kamil Jońca
[Nest] Aplikacja mobilna.
Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> writes:

Właśnie zaktualizowała mi się aplikacja Nest Banku, powiedziała że nie
będzie działać na zrootowanym urządzeniu i się wyłączyła.
KJ

Nest twierdzi, że ich aplikacja już się nie pluje o root.
KJ