[Nest] Aplikacja mobilna.

Data: 2020-11-14 21:23:01
Autor: radekp@konto.pl
[Nest] Aplikacja mobilna.
Sat, 14 Nov 2020 06:34:19 +0100, w <87a6vkh57o.fsf@alfa.kjonca>, Kamil Jońca
<kjonca@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Właśnie zaktualizowała mi się aplikacja Nest Banku, powiedziała że nie
będzie działać na zrootowanym urządzeniu i się wyłączyła.

Magisk Manager -> Magisk Hide i tam ukryj magiska przed tą apką
Daj znać czy działa.

Data: 2020-11-15 00:04:21
Autor: radekp@konto.pl
[Nest] Aplikacja mobilna.
Sat, 14 Nov 2020 21:25:30 +0100, w <87r1ovbs91.fsf@alfa.kjonca>, Kamil Jońca
<kjonca@poczta.onet.pl> napisał(-a):

"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

> Magisk Manager -> Magisk Hide i tam ukryj magiska przed tą apką
> Daj znać czy działa.

Nie działa.
KJ

A w ogóle miałeś Magiska (nie Magisk Managera) wcześniej na telefonie?

Data: 2020-11-15 15:30:14
Autor: Kamil Jońca
[Nest] Aplikacja mobilna.
> [...]

Nie działa.
KJ

A w ogóle miałeś Magiska (nie Magisk Managera) wcześniej na telefonie?

Miałem.

KJ

PS. czytaj maile :)

Data: 2020-11-15 19:19:17
Autor: radekp@konto.pl
[Nest] Aplikacja mobilna.
Sun, 15 Nov 2020 15:30:14 +0100, w <87v9e6ae15.fsf@alfa.kjonca>, Kamil Jońca
> [...]

"radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> writes:

> A w ogóle miałeś Magiska (nie Magisk Managera) wcześniej na telefonie?

Ano widzę, że rozwiązane.

I nie da się wykryć teraz Magiska, apki mają dostęp tylko do nazw apek, no i
niektóre rozpoznają standardowe nazwy :)

PS. To dotyczy też chyba VW Banku i jego apki.

[Nest] Aplikacja mobilna.