Aplikacja mobilnej bankowości

Data: 2019-11-07 18:22:07
Autor: 'TomN'
Aplikacja mobilnej bankowości
Jacek Maciejewski w <news:1h1xsqbhsz1mw$.52xb9iwf3us7.dlg40tude.net>:

Zainstalowałem na telefonie apkę bankowości mobilnej pobraną przez
stronę Aliora, bo mam tam konto.

Uuuu... Nie z GP sie znaczy...

Kiedy chciałem zainstalować analogiczną
apkę Millenium (bo tam też mam konto), play sklep

Czyli 1000 nie oferuje przez swoja stronę apki, tylko przez GP

No i jak mam się zalogować do Millenium

Wywal Alior (lewy zresztą), i zainstaluj apke z GP dla Mille

--
'Tom N'

Data: 2019-11-07 18:49:00
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 7 Nov 2019 18:22:07 +0100, 'TomN' napisał(a):

Wywal Alior (lewy zresztą), i zainstaluj apke z GP dla Mille

No to stracę możliwość logowania się do Aliora. Co, muszę mieć oddzielny
telefon do każdego banku? :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2019-11-07 10:58:27
Autor: Dawid Rutkowski
Aplikacja mobilnej bankowości
"Apka ze strony aliora" instaluje się ze sklepu play.

A może ją odinstaluj i sprawdź, czy będzie można milka zainstalować.
Bo może milka naprawdę już masz, a nawet o tym nie wiesz ;)

Mi apka aliora nawet nie pokazuje się w sklepie (ale na "stronie sklepu" jest).
Choć kto wie, może to dlatego, że mam apki milka i kantoru aliora.

Data: 2019-11-07 21:02:34
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Thu, 7 Nov 2019 10:58:27 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

"Apka ze strony aliora" instaluje się ze sklepu play.

A może ją odinstaluj i sprawdź, czy będzie można milka zainstalować.
Bo może milka naprawdę już masz, a nawet o tym nie wiesz ;)
No nie ma milka, jako żywo :) A przynajmniej ikony.

Mi apka aliora nawet nie pokazuje się w sklepie (ale na "stronie sklepu" jest).
Choć kto wie, może to dlatego, że mam apki milka i kantoru aliora.

No, jakimś psim swędem w kolejnym podejściu zainstalowałem obie. Za mało
mam wprawy w operowaniu andkiem z komóry :) Dzięki za wsparcie.
--
Jacek
I hate haters.

Aplikacja mobilnej bankowości