Aplikacja umozliwiajaca zdalny dostep do pulpitu windows na Symbiana...

Data: 2010-06-08 23:07:01
Autor: peter
Aplikacja umozliwiajaca zdalny dostep do pulpitu windows na Symbiana...
M pisze:
Witam
Czy jest takowa?? Bo własnie kupuję telefon Nokia N97 mini i chyba zrobiłem błąd!? Znalazłem tylko Teamviewera na iPHONE??

Pzdr

na n97 dziala pewnie skyfire, ktory skolei obslugu plugin
od teamvewera wiec niejako mozna go uzywac.
Dziala tylko przy w miare szybkim polaczeniu.

Aplikacja umozliwiajaca zdalny dostep do pulpitu windows na Symbiana...